H Opel αποκαλύπτει με την μορφή των τετράθυρων και station wagon εκδοχών του Astra, τα πρώτα μοντέλα της νέας σειράς εκδόσεων επιδόσεων που ανακοίνωσε προ ολίγων εβδομάδων, οι οποίες υιοθετούν τα γνώριμα από το παρελθόν της γερμανικής φίρμας, διακριτικά GSe, με τη διαφορά ότι στην σύγχρονη εποχή τους, το «e» σηματοδοτεί την ηλεκτρική τεχνολογία.

Έτσι οι εκδόσεις GSe αφορούν ακόμα ισχυρότερες plug-in υβριδικές εκδόσεις του Astra οι οποίες, εκτός από την επιπλέον ισχύ επωφελούνται από μια σειρά βελτιώσεων σε σχεδιαστικό και όχι μόνο επίπεδο.

Αναλυτικότερα, επίκεντρο παραμένει το plug-in υβριδικό σύνολο το οποίο αποτελείται από turbo κινητήρα 1,6 λίτρου, ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 12,4 kWh αλλά στην προκειμένη περίπτωση, υπακούει στη διαμόρφωση των 225 ίππων που έχουμε δει από άλλες εφαρμογές του ομίλου Stellantis όπου και ανήκει η Opel.

To σύνολο συμπληρώνει η παρουσία του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων το οποίο αποτελεί και τη μοναδική διαθέσιμη επιλογή των εκδόσεων ενώ σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις αν και προς το παρόν η γερμανική φίρμα δεν δημοσιοποιεί τα αντίστοιχα μεγέθη, το hatchback Astra GSe αναμένεται να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο 7,5 δευτερολέπτων και να προσφέρει μέγιστη ταχύτητα περί τα 240 χλμ./ώρα.

Αυτό που ανακοινώνει η Opel είναι οι περιβαλλοντικές του επιδόσεις οι οποίες σε αντιδιαστολή με γενναιόδωρη ισχύ συνοψίζονται σε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από 25 γρ./χλμ. και κατανάλωση καυσίμου 1,1 λίτρου/100 χλμ.

Η ηλεκτρική αυτονομία των εκδόσεων αναμένεται να διαμορφωθεί μεταξύ 60-65 χλμ. ενώ σε ό,τι αφορά τη διαδικασία φόρτισης της μπαταρίας αναμένεται να απαιτεί περίπου τρεισήμισι ώρες με τον standard φορτιστή των 3,6 kW ή μία ώρα και 55 λεπτά με τον προαιρετικό φορτιστή των 7 kW όπως ισχύει και για τις ήδη γνωστές plug-in υβριδικές εκδόσεις 180 ίππων του Astra.

Οι GSe εκδόσεις επωφελούνται επίσης από αναβαθμισμένη ανάρτηση η οποία μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 1,0 εκατοστό και συνδυάζεται με το σύστημα Frequency Selective Damping που επιτρέπει αφενός τον καλύτερο έλεγχο των κλίσεων του αμαξώματος υπό πίεση αλλά και εξασφαλίζει περισσότερη άνεση καθώς και ένα αναβαθμισμένο σύστημα διεύθυνσης το οποίο εγγυάται περισσότερη αμεσότητα και ακρίβεια.

Την εικόνα συμπληρώνουν μια σειρά από σχεδιαστικές αλλά και εξοπλιστικές τροποποιήσεις με τις GSe εκδόσεις να ξεχωρίζουν από τους πιο επιθετικά σχεδιασμένους γωνιώδεις προφυλακτήρες, τους τροχούς των 18 ιντσών και τα σπορ καθίσματα που επενδύονται από Alcantara.