Διαβάστε στο motorone.gr: Mercedes-AMG A 45 & Α 35 - Ακόμα πιο πληθωρικές
Aπό τη διαδικασία ανανέωσης της A-Class η Mercedes-Benz ή μάλλον για την ακρίβεια η Mercedes-AMG δεν θα μπορούσε να εξαιρέσει τις κορυφαίες εκδόσεις της με τα διακριτικά A 35 και A 45 οι οποίες αν και δεν επωφελούνται από επιπλέον ισχύ, αποκτούν πρόσβαση σε περισσότερο εξοπλισμό αλλά και μια σειρά αλλαγών που αποσκοπούν σε μια ακόμα επιθετικότερη και πλήρη νοήματος εμφάνιση.
Ξεκινώντας από το φαίνεσθαι, αμφότερες οι AMG εκδόσεις της A-Class υιοθετούν ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, μια ξαναγραμμένη γρίλια Panamericana αλλά και καπό με περισσότερες πτυχώσεις το οποίο υποδέχεται και το ανασχεδιασμένο έμβλημα του Affalterbach.
Στην όψη τους ξεχωρίζουν επίσης οι νέες εισαγωγές αέρα καθώς και το αναθεωρημένο splitter ενώ στις νέες επιλογές συγκαταλέγονται και τροχοί 19 ιντσών με νέα μοτίβα. Ως συνήθως η έκδοση A 35 υιοθετεί δύο απολήξεις για την εξάτμιση έναντι των τετραπλών της A 45, ενώ η πίσω όψη αμφοτέρων χαρακτηρίζεται από τα νέα φωτιστικά σώματα και το ανασχεδιασμένο spoiler.
H Mercedes-AMG έχει κάνει ακόμα πιο πολεμική την ατμόσφαιρα στο εσωτερικό τους καθώς οι A 35 και A 45 επωφελούνται ως standard πλέον από τα σπορ τιμόνι και καθίσματα που αποτελούν μέρος του πακέτου AMG Performance. Φυσικά, δεν εξαιρούνται από τις αναβαθμίσεις στο σύστημα MBUX που υιοθετεί όλη η γκάμα της A-Class, και οι οποίες υπόσχονται νέες επιλογές παραμετροποίησης καθώς και ένα βελτιωμένο σύστημα φωνητικών εντολών.
Στην περίπτωση της κορυφαίας A 45, προστίθεται και μια νέα περιορισμένη έκδοση με την ονομασία AMG Street Style Edition η οποία χαρακτηρίζεται από την γκρι απόχρωση «Grey Magno» με τις πορτοκαλί λεπτομέρειες. Η Street Style ενσωματώνει στο βασικό της εξοπλισμό το πακέτο Aerodynamic Package το οποίο προσθέτει στην εξωτερική της εμφάνιση τα χαρακτηριστικά πτερύγια στο μπροστινό τμήμα και ένα διαφορετικό spoiler. Αντιστοίχως στο εσωτερικό, εξακολουθεί το μοτίβο με τις πορτοκαλί λεπτομέρειες με τη διαφορά ότι εδώ βρίσκονται σε μαύρο φόντο καθώς αυτή η απόχρωση υιοθετείται για τις επενδύσεις των σπορ καθισμάτων Performance.
Η σημαντικότερη αλλαγή σε επίπεδο κινητήρα αφορά την A 35 η οποία προσθέτει στον δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα το παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα των 48 Volt που εφοδιάζει όλες τις εκδόσεις βενζίνης της ανανεωμένης A-Class πλην της A 45.
To σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, αν και δεν παραλλάζει την τελική τιμή ισχύος που παραμένει ανέπαφη στους 306 ίππους και 400 Nm ροπής, λειτουργεί επικουρικά στην εκκίνηση, εξασφαλίζοντας 14 επιπλέον ίππους αλλά και συμβάλει σε μεγαλύτερη αποδοτικότητα. Έτσι τα μεγέθη επιδόσεων εξακολουθούν να συνοψίζονται σε επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.
Η A 45 δεν ενδίδει στην ήπια υβριδική τεχνολογία, διατηρώντας τους 421 ίππους της και τα 500 Nm ροπής που της εξασφαλίζουν τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 270 χλμ./ώρα και εξακολουθεί να κοιτάζει αφ΄υψηλού τον ανταγωνισμό καθώς αποτελεί το ισχυρότερο hot-hatch που μπορεί να αποκτήσει κανείς.