Με δεδομένη την κοινή αφετηρία και τεχνολογία με την A-Class, η B-Class δεν θα μπορούσε να απέχει από τη διαδικασία ανανέωσης της πρώτης, επιστρέφοντας με αναβαθμισμένα σχεδιαστικά και εξοπλιστικά χαρακτηριστικά, mild hybrid και βελτιωμένη plug-in hybrid  τεχνολογία και φυσικά αναβάθμιση των ψηφιακών δυνατοτήτων της.

Ξεκινώντας από την εξωτερική της εμφάνιση και στην περίπτωση του MPV της Mercedes-Benz οι αλλαγές είναι εξελικτικές και όχι ριζοσπαστικές. Σε αυτές συγκαταλέγονται ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα LED ενώ το εσωτερικό μοτίβο της γρίλιας στις εκδόσεις που βρίσκονται ψηλότερα στην γκάμα αποτελείται από το έμβλημα της γερμανικής φίρμας σε μικροσκοπικές εκδοχές. Το παζλ συμπληρώνουν νέου σχεδιασμού τροχοί καθώς και τα ανασχεδιασμένα πίσω φωτιστικά σώματα.

Στο εσωτερικό ο σχεδιασμός είναι αντίστοιχος με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της B-Class υιοθετώντας ωστόσο στοιχεία με μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα τα οποία δημιουργούν μια ευχάριστη αντίθεση με το χρώμιο των αεραγωγών και του επιλογέα ταχυτήτων. ΣΗ σημαντικότερη αλλαγή προκύπτει σε επίπεδο εξοπλισμού καθώς η ανανεωμένη B-Class περιλαμβάνει ένα νέο διάκτινο, δερμάτινο τιμόνι, κάμερα οπισθοπορείας καθώς και μια ακόμα θύρα USB-C.

Όπως ισχύει και για τις ανανεωμένες εκδόσεις της A-Class, η B-Class υποδέχεται μια βελτιωμένη εκδοχή του συστήματος MBUX το οποίο διαθέτει ένα αναβαθμισμένο σύστημα φωνητικών εντολών, προσφέρει τη δυνατότητα αναγνώρισης δακτυλικού αποτυπώματος το οποίο ταυτοποιεί τον οδηγό ενώ, προσθέτει και μια νέα λειτουργία ξενάγησης που ενημερώνει για στοιχεία ενδιαφέροντος, η οποία προς το παρόν θα είναι διαθέσιμη στη Γερμανία.

Το MBUX εξακολουθεί να φιλοξενείται σε οθόνες 7,0 και 10,25 ιντσών ή προαιρετικά 10,25 ιντσών τόσο για τον πίνακα οργάνων όσο και το infotainment ενώ την ανανεωμένη εικόνα του εσωτερικού ολοκληρώνουν οι νέες επιλογές για τις επενδύσεις οι οποίες δίνουν περισσότερη έμφαση στη βιωσιμότητα με υλικά ανακυκλωμένης προέλευσης και τεχνόδερμα.

Οι σημαντικότερες αλλαγές προέρχονται, και στην περίπτωση της B-Class, από την γκάμα κινητήρων βενζίνης, κοινή συνισταμένη των οποίων αποτελεί ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt το οποίο συνεισφέρει στο ισοζύγιο ισχύος με 14 ίππους όταν χρειάζεται, εξασφαλίζοντας παράλληλα μεγαλύτερη αποδοτικότητα.

Εφαλτήριο για την γκάμα αποτελεί ο τετρακύλινδρος turbo κινητήρας του 1,3 λίτρου ο οποίος προσφέρεται σε εκδοχές ισχύος 136 και 163 ίππων ενώ τις mild hybrid επιλογές βενζίνης συμπληρώνουν οι δίλιτρες και τετρακίνητες εκδόσεις ισχύος 190 και 224 ίππων.

Σημαντικές βελτιώσεις επιφυλάσσει και η plug-in υβριδική έκδοση η οποία συνδυάζει τον παραπάνω βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρου με ηλεκτρικό μοτέρ και μεγαλύτερη μπαταρία προσφέροντας ισχύ 218 ίππων και ηλεκτρική αυτονομία έως 77 χλμ. Οι τιμές εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και κατανάλωσης καυσίμου περιορίζονται σε 20 γρ./χλμ. και  0,9 λίτρου/100 χλμ. αντίστοιχα.

Η ανανεωμένη B-Class εξακολουθεί να περιλαμβάνει στην γκάμα της και diesel επιλογές οι οποίες εφοδιάζονται με δίλιτρο μοτέρ σε εκδοχές ισχύος 116, 150 και 190 ίππων.