Διαβάστε στο motorone.gr: Νέα BMW M2 με επιθετική εμφάνιση και 460 ίππους
Το τμήμα M της BMW ανακοίνωσε πρόσφατα το πρώτο της plug-in υβριδικό μοντέλο, το μεγάλο SUV XM βάρους 2,7 τόνων. Η δεύτερη γενιά του compact σπορ αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων υπόσχεται ανόθευτη οδηγική απόλαυση. Το ντεμπούτο της νέας BMW M2 σηματοδοτεί ένα ακόμα ξεχωριστό γεγονός τη χρονιά του εορτασμού της 50ης επετείου του τμήματος BMW M GmbH.
click here
Η ταχύτερη έκδοση της νέας σειράς 2 Coupe είναι αναμφισβήτητα ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους διατηρήθηκε στην πισωκίνητη πλατφόρμα CLAR της BMW, σε αντίθεση με τα συγγενικά μοντέλα, όπως η σειρά 1, τα οποία χρησιμοποιούν κατά βάση εμπροσθοκίνητα στοιχεία. Η σπορ εμφάνιση της νέας BMW M2 διαμορφώνεται από τις compact διαστάσεις, τις εξαιρετικά δυναμικές αναλογίες και τα σχεδιαστικά στοιχεία “M”. Σε μήκος είναι κατά 214 mm μικρότερη από την BMW M4 Coupe και το μεταξόνιό της είναι κατά 110 mm μικρότερο. Την ίδια στιγμή, το πλάτος του οχήματος και τα μετατρόχια υπερβαίνουν κατά πολύ τα αντίστοιχα της νέας BMW σειράς 2 Coupe.
click here
Η εμφάνιση είναι σύμφωνη με το επιθετικό στήσιμο της προηγούμενης M2, χάρη στα έντονα φουσκώματα των τροχών που αντικατοπτρίζουν την αύξηση του πλάτους των τροχών κατά 49mm εμπρός και 18mm πίσω σε σχέση με την κανονική σειρά 2 Coupe, που ταιριάζει, σύμφωνα με την BMW, με τα στοιχεία της μεγαλύτερης M4 Coupe.
click here
Η μεγάλη, χωρίς πλαίσιο, μάσκα νεφρών BMW με τις οριζόντιες μπάρες της, συνδυάζεται με μια κάτω εισαγωγή αέρα τριών τμημάτων με σχεδόν ορθογώνιο περίγραμμα που χαρίζει στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου μία γνώριμη εμφάνιση M. Το κεντρικό τμήμα του μπροστινού splitter είναι φινιρισμένο σε μαύρο χρώμα, δημιουργώντας την οπτική εντύπωση ενός κενού μεταξύ των ακραίων χτενιών στον προφυλακτήρα στο χρώμα του αμαξώματος.
Στο πίσω μέρος υπάρχει μια διάταξη τετραπλής απόληξης, αιχμηρή επιφάνεια στον κάτω προφυλακτήρα με κάθετα ένθετα φώτων, μια μικρή αεροτομή ενσωματωμένη στην άκρη του καπό του χώρου αποσκευών και ένας διαχύτης με βαθιά εμφάνιση που ολοκληρώνει τα πράγματα.
bmw-m2-c_6bmw-m2-r_4bmw-m2-r_5
Κάτω από το καπό βρίσκεται μια έκδοση του ίδιου υπερτροφοδοτούμενου εξακύλινδρου βενζινοκινητήρα 3,0 λίτρων που χρησιμοποιείται στην τρέχουσα M3. Στην M2 έχει επαναρυθμιστεί ώστε να αποδίδει 460 ίππους – λιγότερους από το μεγαλύτερο αυτοκίνητο, αλλά 90 ίππους περισσότερους ακόμα και από την αντίστοιχη έκδοση της προηγούμενης M2, καθώς και 550 Nm ροπής.
Η νέα BMW M2 ολοκληρώνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα με το οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic και σε 4,3 δευτερόλεπτα όταν εφοδιάζεται με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Μπορεί να επιταχύνει από 0 στα 200 χλμ./ώρα σε 13,5 δευτερόλεπτα (αυτόματο) ή 14,3 δευτερόλεπτα (χειροκίνητο). Η μέγιστη ταχύτητα της νέας BMW M2 (ηλεκτρονικά περιορισμένη) είναι 250 km/h.
Οι αγοραστές μπορούν να θυσιάσουν μερικά δέκατα του δευτερολέπτου στο χρόνο επιτάχυνσης για να έχουν ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων αντί του στάνταρ αυτόματου κιβωτίου οκτώ ταχυτήτων. Επίσης δίνεται η δυνατότητα παραγγελίας του πακέτου M Driver’s package που μπορεί να ξεκλειδώσει μια υψηλότερη τελική ταχύτητα των 285 χλμ./ώρα. Πιο ισχυρές εκδόσεις του αυτοκινήτου είναι πιθανό να βρίσκονται ήδη στα σκαριά.
Το πλαίσιο της M2 διαθέτει πρόσθετη στρεπτική ακαμψία, ενεργό διαφορικό M, προσαρμοζόμενη ανάρτηση και 10 επίπεδα προσαρμογής του ελέγχου πρόσφυσης. Τα διάφορα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης περιλαμβάνουν μια ρύθμιση πίστας που επιτρέπει την απενεργοποίηση όλων των βοηθημάτων οδήγησης.
bmw-m2-d_12bmw-m2-i_10bmw-m2-i_9
Το αυτοκίνητο πατάει σε ελαφριές ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών εμπρός και 20 ιντσών πίσω, με την κατανομή βάρους να είναι όπως συμβαίνει στα μοντέλα “M” 50:50, ανάμεσα στον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα. Όλα τα μοντέλα θα εξοπλίζονται με εμπρός καθίσματα M με ηλεκτρική ρύθμιση και θέρμανση, μια κυρτή οθόνη πληροφοριών που συνδυάζει έναν πίνακα οργάνων 12,9 ιντσών με μια οθόνη αφής 14,9 ιντσών για το infotainment, ένα ηχοσύστημα Harman Kardon αλλά και μια οροφή από ανθρακονήματα, μαζί με προσαρμοζόμενους προβολείς LED.
Οι επιλογές θα περιλαμβάνουν το προαναφερθέν πακέτο M Driver’s package, αλλά και ελαστικά που εστιάζουν στην πίστα, bucket καθίσματα M carbon που εξοικονομούν περισσότερα από 10 κιλά σε σχέση με τα κανονικά στοιχεία, καθώς και διαφορετικές διακοσμήσεις στο εσωτερικό είτε από αλουμίνιο είτε από ανθρακονήματα.
click here
Η ταχύτερη έκδοση της νέας σειράς 2 Coupe είναι αναμφισβήτητα ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους διατηρήθηκε στην πισωκίνητη πλατφόρμα CLAR της BMW, σε αντίθεση με τα συγγενικά μοντέλα, όπως η σειρά 1, τα οποία χρησιμοποιούν κατά βάση εμπροσθοκίνητα στοιχεία. Η σπορ εμφάνιση της νέας BMW M2 διαμορφώνεται από τις compact διαστάσεις, τις εξαιρετικά δυναμικές αναλογίες και τα σχεδιαστικά στοιχεία “M”. Σε μήκος είναι κατά 214 mm μικρότερη από την BMW M4 Coupe και το μεταξόνιό της είναι κατά 110 mm μικρότερο. Την ίδια στιγμή, το πλάτος του οχήματος και τα μετατρόχια υπερβαίνουν κατά πολύ τα αντίστοιχα της νέας BMW σειράς 2 Coupe.
click here
Η εμφάνιση είναι σύμφωνη με το επιθετικό στήσιμο της προηγούμενης M2, χάρη στα έντονα φουσκώματα των τροχών που αντικατοπτρίζουν την αύξηση του πλάτους των τροχών κατά 49mm εμπρός και 18mm πίσω σε σχέση με την κανονική σειρά 2 Coupe, που ταιριάζει, σύμφωνα με την BMW, με τα στοιχεία της μεγαλύτερης M4 Coupe.
click here
Η μεγάλη, χωρίς πλαίσιο, μάσκα νεφρών BMW με τις οριζόντιες μπάρες της, συνδυάζεται με μια κάτω εισαγωγή αέρα τριών τμημάτων με σχεδόν ορθογώνιο περίγραμμα που χαρίζει στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου μία γνώριμη εμφάνιση M. Το κεντρικό τμήμα του μπροστινού splitter είναι φινιρισμένο σε μαύρο χρώμα, δημιουργώντας την οπτική εντύπωση ενός κενού μεταξύ των ακραίων χτενιών στον προφυλακτήρα στο χρώμα του αμαξώματος.
Στο πίσω μέρος υπάρχει μια διάταξη τετραπλής απόληξης, αιχμηρή επιφάνεια στον κάτω προφυλακτήρα με κάθετα ένθετα φώτων, μια μικρή αεροτομή ενσωματωμένη στην άκρη του καπό του χώρου αποσκευών και ένας διαχύτης με βαθιά εμφάνιση που ολοκληρώνει τα πράγματα.
bmw-m2-c_6bmw-m2-r_4bmw-m2-r_5
Κάτω από το καπό βρίσκεται μια έκδοση του ίδιου υπερτροφοδοτούμενου εξακύλινδρου βενζινοκινητήρα 3,0 λίτρων που χρησιμοποιείται στην τρέχουσα M3. Στην M2 έχει επαναρυθμιστεί ώστε να αποδίδει 460 ίππους – λιγότερους από το μεγαλύτερο αυτοκίνητο, αλλά 90 ίππους περισσότερους ακόμα και από την αντίστοιχη έκδοση της προηγούμενης M2, καθώς και 550 Nm ροπής.
Η νέα BMW M2 ολοκληρώνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα με το οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic και σε 4,3 δευτερόλεπτα όταν εφοδιάζεται με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Μπορεί να επιταχύνει από 0 στα 200 χλμ./ώρα σε 13,5 δευτερόλεπτα (αυτόματο) ή 14,3 δευτερόλεπτα (χειροκίνητο). Η μέγιστη ταχύτητα της νέας BMW M2 (ηλεκτρονικά περιορισμένη) είναι 250 km/h.
Οι αγοραστές μπορούν να θυσιάσουν μερικά δέκατα του δευτερολέπτου στο χρόνο επιτάχυνσης για να έχουν ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων αντί του στάνταρ αυτόματου κιβωτίου οκτώ ταχυτήτων. Επίσης δίνεται η δυνατότητα παραγγελίας του πακέτου M Driver’s package που μπορεί να ξεκλειδώσει μια υψηλότερη τελική ταχύτητα των 285 χλμ./ώρα. Πιο ισχυρές εκδόσεις του αυτοκινήτου είναι πιθανό να βρίσκονται ήδη στα σκαριά.
Το πλαίσιο της M2 διαθέτει πρόσθετη στρεπτική ακαμψία, ενεργό διαφορικό M, προσαρμοζόμενη ανάρτηση και 10 επίπεδα προσαρμογής του ελέγχου πρόσφυσης. Τα διάφορα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης περιλαμβάνουν μια ρύθμιση πίστας που επιτρέπει την απενεργοποίηση όλων των βοηθημάτων οδήγησης.
bmw-m2-d_12bmw-m2-i_10bmw-m2-i_9
Το αυτοκίνητο πατάει σε ελαφριές ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών εμπρός και 20 ιντσών πίσω, με την κατανομή βάρους να είναι όπως συμβαίνει στα μοντέλα “M” 50:50, ανάμεσα στον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα. Όλα τα μοντέλα θα εξοπλίζονται με εμπρός καθίσματα M με ηλεκτρική ρύθμιση και θέρμανση, μια κυρτή οθόνη πληροφοριών που συνδυάζει έναν πίνακα οργάνων 12,9 ιντσών με μια οθόνη αφής 14,9 ιντσών για το infotainment, ένα ηχοσύστημα Harman Kardon αλλά και μια οροφή από ανθρακονήματα, μαζί με προσαρμοζόμενους προβολείς LED.
Οι επιλογές θα περιλαμβάνουν το προαναφερθέν πακέτο M Driver’s package, αλλά και ελαστικά που εστιάζουν στην πίστα, bucket καθίσματα M carbon που εξοικονομούν περισσότερα από 10 κιλά σε σχέση με τα κανονικά στοιχεία, καθώς και διαφορετικές διακοσμήσεις στο εσωτερικό είτε από αλουμίνιο είτε από ανθρακονήματα.