Οι οθόνες που πλέον τοποθετούνται στο εσωτερικό αυτοκινήτων τείνουν προς ολοένα μεγαλύτερα μεγέθη κάτι που, με φόντο και την αυτόνομη οδήγηση, δίνει τη δυνατότητα στους κατασκευαστές να σκεφτούν εναλλακτικά ως προς την δημιουργική αξιοποίησή τους.

Έτσι μετά το Passenger Play που η Tesla ενσωμάτωσε στο infotainment των αυτοκινήτων της πριν λίγα χρόνια, η BMW ετοιμάζεται να αποδυθεί στον κόσμο των video games δίνοντας τη δυνατότητα στους επιβάτες των αυτοκινήτων της να παίζουν παιχνίδια που θα ενσωματώνονται στο Curved Display.

Για αυτό το σκοπό η BMW ένωσε τις δυνάμεις της με την AirConsole, ελβετική φίρμα η οποία δραστηριοποιείται στο συγκεκριμένο τομέα έχοντας εξελίξει μια πλατφόρμα παιχνιδιών που είναι προσβάσιμα είτε μέσω smart TV και υπολογιστών είτε μέσω των προηγμένων συστημάτων infotainment αυτοκινήτων.

Να σημειωθεί ότι η πλατφόρμα διαθέτει single-player και multiplayer παιχνίδια τα οποία θα ενσωματώνονται στο λογισμικό ψυχαγωγίας των αυτοκινήτων της BMW,  ενώ το ρόλο του χειριστηρίου θα αναλαμβάνουν τα smartphones των επιβατών συμπεριλαμβανομένου του οδηγού εφόσον το επιτρέπει η περίσταση. H σύνδεση smartphone και της πλατφόρμας γίνεται απλά μέσω QR code ανεξαρτήτως του αριθμού των παικτών.

Όπως εξάλλου σημειώνει ο Stephan Durach επικεφαλής του τμήματος της BMW, Connected Company Development η συγκεκριμένη τεχνολογία θα μπορούσε να διασκεδάσει ευχάριστα τους επιβαίνοντες κατά την αναμονή που συνεπάγεται η αναπλήρωση της ενέργειας των μπαταριών.

Σε ό,τι αφορά την «βιβλιοθήκη» της AirConsole διαθέτει 185 τίτλους που προσφέρονται για PC και μένει να αποδειχθεί πόσοι από αυτούς θα είναι διαθέσιμοι και για το Curved Display της BMW. Ανάμεσα σε αυτούς συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων τα Mega Monster Party, GoKartGo!, 8Bit Fiesta, Burning Rubber 5 Air και Let’s Cook Together.

Σύμφωνα με τις συστάσεις η συγκεκριμένη τεχνολογία θα βρει διέξοδο σε μοντέλα της BMW από το 2023 αν και προς το παρόν δεν διευκρινίζεται ποια από αυτά.

Μένει να αποδειχθεί αν υπό το ίδιο σκεπτικό θα αξιοποιηθεί και η θηριώδης BMW Theatre Screen των 31,0 ιντσών που η βαυαρική φίρμα παρουσίασε μαζί με την νέα Σειρά 7 στις αρχές του έτους και η οποία σε κάθε περίπτωση συνδυάζεται και με θύρα HDMI κάτι που σημαίνει ότι θα μπορούσε να δυνητικά να συνδεθεί Xbox όσο και PlayStation.

Να σημειωθεί ότι σε αντίστοιχη κατεύθυνση κινείται και η Mercedes-Benz αξιοποιώντας την πρόσφατη εμπλοκή της με το πρωτάθλημα League of Legends από την οποία προέκυψε ένα υπερβατικό πρωτότυπο αλλά και μια αντίστοιχη μελλοντική συνεργασία.