Διαβάστε στο motorone.gr: Το Seat Marbella του «Maestro»
Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης, ως… μαέστρος, κυκλοφορεί με ενοικιαζόμενο Seat Marbella στους Παξούς
Εχθές έκανε πρεμιέρα στο MEGA η πολυαναμενόμενη σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, «Maestro». Η σειρά διαδραματίζεται στους Παξούς, όπου ο Ορέστης (Χριστόφορος Παπακαλιάτης) καταφθάνει ως μουσικός στο όμορφο νησί. Εκεί τον περίμενε ένα Seat Marbella σε τιρκουάζ απόχρωση και αποτελεί το μέσο για τη μετακίνησή του στο νησί.
Το Seat Marbella κατασκευαζόταν από το 1980 έως το 1986 και η ονομασία του ήταν αρχικά Seat Panda, λόγω της συνεργασίας με την ιταλική φίρμα. Τα πρώτα 3 χρόνια η παραγωγή του γινόταν σε ένα εργοστάσιο της Ισπανίας, στην Pamplona.
Αργότερα, το 1983 -όταν λύθηκε η συνεργασία με τη Fiat – το Marbella δέχτηκε μια διαφορετική μάσκα, μικρές αισθητικές επεμβάσεις για να διαφοροποιείται από το «δίδυμο» αδεφάκι του, το Fiat Panda, και μετονομάστηκε Seat Marbella. Η παραγωγή συνεχίστηκε σε εργοστάσιο της Βαρκελώνης μέχρι και το 1986.
Το Marbella συνέχισε να δανείζεται τα μηχανικά σύνολα της Fiat. Επομένως, κάτω από το καπό υπάρχει ένας 4κύλινδρος κινητήρας 903 κ.εκ. των 40 ίππων. Η ισχύς ήταν σχετικά αρκετή για να κινήσει το 680 κιλών αμάξωμα. Ακόμα, ο χώρος αποσκευών είναι 272 λίτρα και αυτή η τιμή μπορούσε να σκαρφαλώσει έως και τα 1.088 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Φυσικά κλιματισμό και υδραυλικό τιμόνι δεν διαθέτει, κάτι που φαίνεται και από τις πρώτες σκηνές στη σειρά Maestro, που ο Χ. Παπακαλιάτης προσπαθούσε να κάνει μανούβρες με το μικρό αυτοκίνητο.
Να σημειώσουμε ότι η σειρά θα προβάλλεται κάθε Πέμπτη στις 22:40, στο MEGA.
Το Seat Marbella κατασκευαζόταν από το 1980 έως το 1986 και η ονομασία του ήταν αρχικά Seat Panda, λόγω της συνεργασίας με την ιταλική φίρμα. Τα πρώτα 3 χρόνια η παραγωγή του γινόταν σε ένα εργοστάσιο της Ισπανίας, στην Pamplona.
Αργότερα, το 1983 -όταν λύθηκε η συνεργασία με τη Fiat – το Marbella δέχτηκε μια διαφορετική μάσκα, μικρές αισθητικές επεμβάσεις για να διαφοροποιείται από το «δίδυμο» αδεφάκι του, το Fiat Panda, και μετονομάστηκε Seat Marbella. Η παραγωγή συνεχίστηκε σε εργοστάσιο της Βαρκελώνης μέχρι και το 1986.
Το Marbella συνέχισε να δανείζεται τα μηχανικά σύνολα της Fiat. Επομένως, κάτω από το καπό υπάρχει ένας 4κύλινδρος κινητήρας 903 κ.εκ. των 40 ίππων. Η ισχύς ήταν σχετικά αρκετή για να κινήσει το 680 κιλών αμάξωμα. Ακόμα, ο χώρος αποσκευών είναι 272 λίτρα και αυτή η τιμή μπορούσε να σκαρφαλώσει έως και τα 1.088 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Φυσικά κλιματισμό και υδραυλικό τιμόνι δεν διαθέτει, κάτι που φαίνεται και από τις πρώτες σκηνές στη σειρά Maestro, που ο Χ. Παπακαλιάτης προσπαθούσε να κάνει μανούβρες με το μικρό αυτοκίνητο.
Να σημειώσουμε ότι η σειρά θα προβάλλεται κάθε Πέμπτη στις 22:40, στο MEGA.