Η ιταλική φίρμα αποκάλυψε προσφάτως την νέα γενιά της GranTurismo η οποία, όπως ήταν γνωστό εξαρχής, περιλαμβάνει στις επιλογές και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση με ισχύ 762 ίππων- αρχικά. Αυτό δεν σημαίνει ότι η Maserati προτίθεται να απεμπολήσει τις συνήθεις παραδόσεις του μοντέλου που, όπως και στο παρελθόν, θα εντάξει στην γκάμα του και μια ανοιχτή έκδοση η οποία παρουσιάζει για πρώτη φορά τα διαπιστευτήριά της μέσω ενός αντίστοιχου καμουφλαρισμένου πρωτότυπο.

Με δεδομένη την εμφάνιση και την ποσότητα καμουφλάζ στο επίμαχο πρωτότυπο, η πρεμιέρα της GranCabrio δεν πρόκειται να αργήσει καθώς θα πρέπει να αναμένεται με τη νέα χρονιά και όπως εύκολα υποθέτει κανείς, πρόκειται να μοιραστεί την πλειονότητα των χαρακτηριστικών της με την προσφάτως αποκαλυφθείσα GranTurismo.

Εξαίρεση θα αποτελέσει, βέβαια, η σταθερή μεταλλική οροφή η οποία θα αντικατασταθεί από υφασμάτινη ηλεκτρικά αναδιπλούμενη την οποία προφανώς η ιταλική φίρμα προέκρινε έναντι της μεταλλικής αναδιπλούμενης για λόγους που έχουν να κάνουν με τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα.

Μια προσεκτική παρατήρηση στις λεπτομέρειες του πρωτότυπου όπως το μέγεθος των εισαγωγών αέρα, η σχεδίαση των προφυλακτήρων και των κατώτερων πλευρικών τμημάτων προδίδει ότι πρόκειται για την κορυφαία βενζινοκίνητη έκδοση Trofeo. Στις διαφορές σε σχέση με την GranTurismo, εκτός φυσικά από την οροφή, θα μπορούσε να παρατηρήσει κανείς και την απουσία του lip spoiler στην θύρα του πορτ μπαγκάζ, στοιχείο που προφανώς έχει να κάνει με τη διαφορετική αεροδυναμική που προκύπτει από το ύφασμα της οροφής.

Όπως και να έχει με τις λεπτομέρειες, δεδομένα η GranCabrio θα περιλάβει στις επιλογές της τον V6 κινητήρα Nettuno των 3,0 λίτρων σε εκδοχές ισχύος 496 και 558 ίππων που θα εφοδιάζουν τις εκδόσεις Modena και Trofeo αντίστοιχα. H φίρμα από την Modena έχει επίσης ξεκαθαρίσει ότι και η ανοιχτή έκδοση θα συμπεριλάβει στις επιλογές μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία με δεδομένες τις προδιαγραφές του coupe, προδιαγράφεται ως ένα από τα ισχυρότερα ανοιχτά ηλεκτρικά μοντέλα της αγοράς- αν και μάλλον πρόκειται για εξαιρετικά σπάνιο είδος.

Σε ό,τι αφορά τις συμβατικές εκδόσεις βενζίνης, οι βελτιώσεις που θα πραγματοποιηθούν προς ενίσχυση της στρεπτικής ακαμψίας του πλαισίου, αναμένεται να αυξήσουν το βάρος του μοντέλου προσθέτοντας κάποια δέκατα στη διαδικασία των «0-100» αν και αυτό μάλλον ελάχιστη σημασία έχει και μόνο για τους αριθμολάγνους.

Το ίδιο θα ισχύσει και για την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση αν και η Maserati αναμένεται να επιστρατεύσει όλη της μαεστρία προκειμένου να προσφέρει μια εμπειρία αντάξια της παράδοσης του GT μοντέλου. Να σημειωθεί πάντως ότι οι βενζινοκίνητες coupe εκδόσεις έχουν βάρος 1.795 κιλών ενώ η ηλεκτροκίνητη 2.260 κιλά. Βέβαια, στην περίπτωση της ανοιχτής ηλεκτροκίνητης έκδοσης η Maserati θα μπορούσε κάλλιστα να «απελευθερώσει» επιπλέον ισχύ από τα τρία μοτέρ τα οποία όπως εξάλλου έχει ανακοινώσει έχουν δυναμικότητα ισχύος που ξεπερνά τους 1.200 ίππους.