Διαβάστε στο motorone.gr: Volvo EX30 - Επί νέας ηλεκτρικής βάσης
Η τρέχουσα ηλεκτρική γκάμα της Vοlvo περιλαμβάνει προς το παρόν δύο μοντέλα, τα XC40 Recharge και την coupé SUV πρόταση C40, και σύντομα αναμένεται να εμπλουτιστεί με το ΕΧ90, το οποίο θα πάρει θέση στην κορυφή της.
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα συστάσεις, ο στόχος για τη χρονιά, που σύντομα ολοκληρώνεται, είναι τα δύο πρώτα μοντέλα να εκπροσωπούν το 10% των συνολικών πωλήσεών της, ενώ ο απώτερος σκοπός είναι το τέλος της δεκαετίας το μείγμα πωλήσεων όσο και το portfolio της φίρμας να είναι ηλεκτρικό.
Αυτό σημαίνει ότι, πλην της επικείμενης άφιξης του EX90, το οποίο αποκαλύπτεται στα μέσα Νοεμβρίου, η Volvo έχει πληθωρικά ηλεκτρικά σχέδια για όλες τις κατηγορίες αυτοκινήτων. Ωστόσο, όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, αλλά και όπως αντιλαμβάνεται η σουηδική φίρμα κάνοντας την αρχή του εξηλεκτρισμού με τη σειρά 40, το momentum αλλά και η μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις ανήκουν στη «μικρή» compact κατηγορία.
Mε αυτό ακριβώς το σκεπτικό, το επόμενο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Volvo θα τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας της.
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα συστάσεις, ο στόχος για τη χρονιά, που σύντομα ολοκληρώνεται, είναι τα δύο πρώτα μοντέλα να εκπροσωπούν το 10% των συνολικών πωλήσεών της, ενώ ο απώτερος σκοπός είναι το τέλος της δεκαετίας το μείγμα πωλήσεων όσο και το portfolio της φίρμας να είναι ηλεκτρικό.
Αυτό σημαίνει ότι, πλην της επικείμενης άφιξης του EX90, το οποίο αποκαλύπτεται στα μέσα Νοεμβρίου, η Volvo έχει πληθωρικά ηλεκτρικά σχέδια για όλες τις κατηγορίες αυτοκινήτων. Ωστόσο, όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, αλλά και όπως αντιλαμβάνεται η σουηδική φίρμα κάνοντας την αρχή του εξηλεκτρισμού με τη σειρά 40, το momentum αλλά και η μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις ανήκουν στη «μικρή» compact κατηγορία.
Mε αυτό ακριβώς το σκεπτικό, το επόμενο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Volvo θα τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας της.