Η τρίτη γενιά του Range Rover Sport παρουσιάστηκε και σύντομα θα ακολουθήσει η πιο ισχυρή και σπορ παραλλαγή του μοντέλου, με τα διακριτικά SVR. Αυτή η έκδοση έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή της στο Range Rover Sport το 2015. Συνοδεύονταν από αισθητικές αλλαγές, αλλά και έναν πιο ισχυρό κινητήρα, κάτι που θα πρέπει να περιμένουμε και σε αυτή τη γενιά.

Η εξέλιξη του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει, με το φωτογραφικό φακό των συνεργατών μας στο Auto Express να έχουν καταγράψει καμουφλαρισμένα αυτοκίνητα να κάνουν δοκιμές σε δρόμο.

Ακόμα και με βαρύ καμουφλάζ γίνεται σαφές ότι θα έχει σημαντικές αλλαγές αισθητικά, με γνώμονα την ενίσχυση της σπορ αισθητικής, αλλά και την αποδοτικότητα.

Νέα μάσκα με μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα θα ξεχωρίζει στο εμπρός μέρος, ενώ οι προβολείς θα έχουν πιθανότατα νέα φωτεινή υπογραφή. Επίσης, τεράστιοι δίσκοι βρίσκονται πίσω από τους ανάλογου μεγέθους ζάντες ελαφρού κράματος με διαφορετική σχεδίαση, αλλά και ελαστικά Michelin Pilot Sport SUV.

Στο πίσω μέρος το καμουφλάζ είναι έντονο, αλλά διακρίνεται ξεκάθαρα η μεγαλύτερη αεροτομή, όπως επίσης και οι τέσσερις απολήξεις των εξατμίσεων, οι οποίες βρίσκονται τοποθετημένες στις άκρες ενός diffuser.

Η αντίστοιχη σπορ έκδοση της προηγούμενης γενιάς εφοδιάζονταν με έναν υπερτροφοδοτούμενο V8 5,0 λίτρων με 575 ίππους και 700 Nm ροπής. Η νέα εκδοχή του μοντέλου αναμένεται να αποδίδει ακόμα μεγαλύτερη ισχύ και πιθανότατα θα εφοδιάζεται με τον V8 4,4 λίτρων με διπλή υπερτροφοδότηση, αυτόν που συναντάμε στην BMW X5 M Competition.

Η μετάδοση θα περνάει και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 8 σχέσεων της ZF. Οι επιδόσεις θα πρέπει να είναι καλύτερες από αυτές της έκδοσης που αντικαθιστά, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε λιγότερο από 4,5 δλ. και τη μέγιστη ταχύτητα να ξεπερνάει τα 283 χλμ./ώρα, επιδόσεις που είχε το προηγούμενο γρήγορο Range Rover Sport.

Επιπλέον, η σούπερ ανάρτηση «Dynamic Air Suspesion» της βρετανικής φίρμας θα πρέπει να υπάρχει και στο νέο SVR, χρησιμοποιώντας δύο αεροθαλάμους για αποτελεσματικό περιορισμό των κλίσεων και καλύτερο έλεγχο υπό πίεση.