Έχοντας ήδη αποδείξει ότι είναι ένα από τα καλύτερα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν, το Hyundai Ioniq 5 παραδόθηκε στο τμήμα υψηλών επιδόσεων N της εταιρείας για να δημιουργήσει το Ioniq 5 N. Βγήκαν κατασκοπευτικές φωτογραφίες του νέου μοντέλου σε δοκιμές στο Nurburgring πριν από την κυκλοφορία του το 2023, δίνοντας μια γεύση του πιο μυώδους σχεδιασμού του.

Με μικρότερη απόσταση από το έδαφος και φαρδύτερο από το στάνταρ μοντέλο, το Ioniq 5 N θα λάβει ανασχεδιασμένα μηχανικά μέρη για να συλλάβει την ουσία των υφιστάμενων αυτοκινήτων N, όπως τα hot hatchback i20 N και i30 N. Η γραμμή Ν έχει ήδη παρουσία στην κατηγορία των SUV επιδόσεων με το crossover Kona N, αλλά το πλαίσιο και η τεχνολογία του Ioniq 5 N θα προέρχονται κυρίως από τα πρωτότυπα N Vision 74 και RN22e.

Στο εμπρός μέρος περιμένουμε την ίδια διάταξη προβολέων LED matrix με το κανονικό Ioniq 5, αλλά το αυτοκίνητο δοκιμής φέρει μία βαθύτερη εμπρός μάσκα με πρόσθετες εισαγωγές για την ψύξη της μπαταρίας του N, η οποία θα υπόκειται σε υψηλότερα φορτία από άλλα μοντέλα.

Δεδομένης της ταχύτητας στις ευθείες, η Hyundai θα τοποθετήσει ισχυρότερα φρένα, μια μεγαλύτερη πίσω αεροτομή και έναν διαχύτη για να μειώσει την οπισθέλκουσα σε υψηλές ταχύτητες. Οι εισαγωγές και εξαγωγές αέρα εμπρός και πίσω από τους εμπρός τροχούς θα κάνουν πιο «καθαρή» τη ροή του στα πλευρά του αυτοκινήτου. Αυτές οι εξωτερικές επεμβάσεις φαίνονται στην αποκλειστική ψηφιακή μας αναπαράσταση, δίνοντας μια σαφέστερη ιδέα για τη μορφή του crossover υψηλών επιδόσεων.

Το εσωτερικό του Ioniq 5 είναι πιθανό να αποκτήσει βιώσιμα υλικά στην καμπίνα, σπορ καθίσματα, ένα πιο παχύ τιμόνι και αναθεωρήσεις στα γραφικά του ψηφιακού πίνακα οργάνων. Θα περιμέναμε επίσης κάποιες ηλεκτρονικές αναβαθμίσεις, με διαφορετικές ρυθμίσεις πλαισίου, ισχύος και ελέγχου που θα είναι διαθέσιμες στους οδηγούς.

Οι τελικές λεπτομέρειες για το νέο Ioniq 5 N δεν πρόκειται να αποκαλυφθούν πριν από το 2022, αν και η Hyundai έχει επιβεβαιώσει ότι το αυτοκίνητο θα πωλείται το 2023 και ότι το πρωτότυπο RN22e διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη των μελλοντικών ηλεκτρικών μοντέλων N.

Το σύστημα κίνησης που χρησιμοποιήθηκε για το RN22e δίνει μια γεύση για το τι θα μπορούσε να προσφέρει το Ioniq 5 N. Το concept car χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα E-GMP με το Ioniq 5 N, την ίδια μπαταρία 77,4 kWh και διάταξη δύο ηλεκτροκινητήρων για τετρακίνηση, που διατίθεται και στο στάνταρ Ioniq 5.

Υπάρχει επίσης το Kia EV6 GT το οποίο είναι δομημένο επάνω στην ίδια πλατφόρμα και διαθέτει την ίδια μπαταρία 77,4 kWh με δύο ηλεκτροκινητήρες. Στο Kia, η ισχύς ανέρχεται στους 585 ίππους και η ροπή στα 740 Nm, με επιτάχυνση 0-100 χλμ. σε 3,5 δλ. και τελική ταχύτητα 260 χλμ./ώρα. Αναμένεται ότι το Ioniq 5 N θα είχε παρόμοιες επιδόσεις.