Διαβάστε στο motorone.gr: Υβριδικές προοπτικές για το επόμενο Mazda MX-5
Το Mazda MX-5 είναι από το πλέον αειθαλή όσο και διασκεδαστικά σπορ τετράτροχα με μια σχετική προσήνεια ως προς το κόστος. Mε δεδομένη επίσης ότι η τρέχουσα γενιά του βρίσκεται ανάμεσα μας από το 2015, η Mazda ήδη προετοιμάζει το μέλλον του, όπως άλλωστε επιβεβαιώνεται από τις λήψεις του φωτογραφικού φακού από τα πεδία δοκιμών.
Αυτό το μέλλον, σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες επιφυλάσσει κάποιου είδους υβριδική τεχνολογία αν και μένει να αποδειχθεί το είδος της, όπως αποκάλυψε στέλεχος της ιαπωνικής φίρμας.
«Θα πρέπει να συμβαδίσει με την εφαρμογή των νέων προδιαγραφών Euro 7 που θα τεθούν σε ισχύ στο μέλλον στην Ευρώπη. Κατ΄επέκταση, διερευνούμε τον τρόπο που αυτές θα επηρεάσουν το MX-5 αν και θεωρήστε δεδομένο ότι θα το επηρεάσουν», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Yasuhiro Αοyama, επιχειρησιακός διευθυντής της Mazda.
Όπως διευκρίνισε ο ίδιος, η υβριδική τεχνολογία αποτελεί μια από τις λύσεις προκειμένου το MX-5 να ανταποκριθεί στις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων. «Όταν έρθει εκείνη η στιγμή, θα χρειαστεί να διερευνήσουμε ποια είναι η πιο κατάλληλη στρατηγική για το μελλοντικό MX-5, αν και και δεδομένα θα καταφύγουμε σε κάποιο είδος ηλεκτρικής τεχνολογίας, χωρίς βέβαια να προδώσουμε τις προσδοκίες των πιο παθιασμένων φίλων της φίρμας».
Σε κάθε περίπτωση, με δεδομένο ότι η νέα γενιά του MX-5 θα πρέπει να αναμένεται το 2024 αλλά και ότι οι νέες προδιαγραφές Euro 7 έχουν προγραμματιστεί, αφού πάρουν τις σχετικές εγκρίσεις από τα ευρωπαϊκά όργανα, να ισχύσουν από το 2025, η απόφαση σχετικά με το είδος κινητήριου συνόλου που θα εφοδιάζει το ιαπωνικό μοντέλο θα πρέπει να ληφθεί σύντομα.
Αυτό που πάντως θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι ότι και το νέο MX-5 θα έχει ως αφετηρία μια «δική του» πισωκίνητη πλατφόρμα αλλά και ότι θα διατηρήσει ένα συμβατικό κινητήρα βενζίνης στην αθέατη πλευρά του ασχέτως αν αυτός συνδυαστεί με ήπια υβριδική, υβριδική ή plug-in υβριδική τεχνολογία.
Αυτό το μέλλον, σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες επιφυλάσσει κάποιου είδους υβριδική τεχνολογία αν και μένει να αποδειχθεί το είδος της, όπως αποκάλυψε στέλεχος της ιαπωνικής φίρμας.
«Θα πρέπει να συμβαδίσει με την εφαρμογή των νέων προδιαγραφών Euro 7 που θα τεθούν σε ισχύ στο μέλλον στην Ευρώπη. Κατ΄επέκταση, διερευνούμε τον τρόπο που αυτές θα επηρεάσουν το MX-5 αν και θεωρήστε δεδομένο ότι θα το επηρεάσουν», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Yasuhiro Αοyama, επιχειρησιακός διευθυντής της Mazda.
Όπως διευκρίνισε ο ίδιος, η υβριδική τεχνολογία αποτελεί μια από τις λύσεις προκειμένου το MX-5 να ανταποκριθεί στις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων. «Όταν έρθει εκείνη η στιγμή, θα χρειαστεί να διερευνήσουμε ποια είναι η πιο κατάλληλη στρατηγική για το μελλοντικό MX-5, αν και και δεδομένα θα καταφύγουμε σε κάποιο είδος ηλεκτρικής τεχνολογίας, χωρίς βέβαια να προδώσουμε τις προσδοκίες των πιο παθιασμένων φίλων της φίρμας».
Σε κάθε περίπτωση, με δεδομένο ότι η νέα γενιά του MX-5 θα πρέπει να αναμένεται το 2024 αλλά και ότι οι νέες προδιαγραφές Euro 7 έχουν προγραμματιστεί, αφού πάρουν τις σχετικές εγκρίσεις από τα ευρωπαϊκά όργανα, να ισχύσουν από το 2025, η απόφαση σχετικά με το είδος κινητήριου συνόλου που θα εφοδιάζει το ιαπωνικό μοντέλο θα πρέπει να ληφθεί σύντομα.
Αυτό που πάντως θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι ότι και το νέο MX-5 θα έχει ως αφετηρία μια «δική του» πισωκίνητη πλατφόρμα αλλά και ότι θα διατηρήσει ένα συμβατικό κινητήρα βενζίνης στην αθέατη πλευρά του ασχέτως αν αυτός συνδυαστεί με ήπια υβριδική, υβριδική ή plug-in υβριδική τεχνολογία.