H Opel αναβαθμίζει τα χαρακτηριστικά της ηλεκτροκίνητης έκδοσης του Mokka το οποίο, εναρμονίζεται τόσο τεχνολογικά όσο και ονοματολογικά με τις νεότερες εξελίξεις που έχουν προκύψει σε επίπεδο ηλεκτροκίνησης στο οπλοστάσιο της γερμανικής φίρμας, με φόντο την πρόσφατη αποκάλυψη του Astra Electric, και του ομίλου Stellantis.



H κυριότερη αλλαγή αφορά την αντικατάσταση της μπαταρίας των 50 kWh με νέα, μεγαλύτερης χωρητικότητας 54 kWh αλλά και νέα χημικής σύστασης η οποία αυξάνει τη διαθέσιμη αυτονομία κατά 20%, από τα 338 χλμ. σε 406 χλμ. Παράλληλα, το ηλεκτροκίνητo SUV που πλέον ονομάζεται Mokka Electric αντί Μokka-e, αποκτά πρόσβαση σε ένα νέο ισχυρότερο μοτέρ με απόδοση 156 ίππους και 260 Nm ροπής.



Παρά την επιπλέον ισχύ, σύμφωνα με τις συστάσεις της Opel, το Mokka Electric είναι και αποδοτικότερο χάρη σε βελτιώσεις στο σύστημα διαχείρισης ενέργειας και στην αντλία θερμότητας, μειώνοντας την κατανάλωση σε 15,2 kWh/100 χλμ.



Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, το γερμανικό SUV υπόσχεται πλέον επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των 10 δευτερόλεπτων ενώ η μέγιστη ταχύτητά του παραμένει αμετάβλητη σε 150 χλμ./ώρα

Σε όρους φόρτισης, η νέα μπαταρία συνοδεύεται από κύκλωμα που επιτρέπει την αναπλήρωση της ενέργειας σε ταχυφορτιστή DC με τάση έως 100 kW, διαδικασία που επιτρέπει την επαναφόρτιση έως το 80% σε χρόνο μόλις μισής ώρας.

Να σημειωθεί ότι παρά την μεγαλύτερη μπαταρία, η χρηστικότητα του γερμανικού SUV δεν έχει επηρεαστεί με τον όγκο πορτ μπαγκάζ να εξακολουθεί να ξεκινά από τα 310 λίτρα ενώ ανέπαφος παραμένει και ο θάλαμος επιβατών. Επίσης, αυτονόητα εξακολουθεί να προσφέρει τα συνήθη τρία προγράμματα οδήγησης Eco, Normal και Sport που επιτρέπουν αναλόγως τις απαιτήσεις, την προτεραιοποίηση της εξοικονόμησης ενέργειας ή των επιδόσεων, σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση που συνεισφέρει στο ενεργειακό ισοζύγιο εν κινήσει καθώς και σύστημα προθέρμανσης του θαλάμου εξ αποστάσεων, μέσω εφαρμογής.