Όταν, στις αρχές Νοεμβρίου, η σουηδική φίρμα αποκάλυψε με την μορφή του νέου EX90, το μοντέλο που τίθεται αυτοδικαίως επικεφαλής της γκάμας της, παρουσίασε αποκλειστικά την επταθέσια έκδοσή του σε δύο εκδόσεις, ισχύος 408 και 517 ίππων από δικινητήριο ηλεκτρικό σύνολο.



Ωστόσο, μάλλον ήταν ηλίου φαεινότερο με δεδομένη την συγγένειά του πληθωρικού EX90 με το πενταθέσιο Polestar 3, ότι δεν θα περιοριστεί αποκλειστικά στην επταθέσια έκδοση, κάτι που επιβεβαίωσε και ο επιχειρησιακός διευθυντής της Volvo, Javier Varela, λέγοντας ότι η αρχιτεκτονική SPA2 μπορεί φυσικά να υποστηρίξει και μια τετραθέσια διάταξη στο εσωτερικό.



Αυτό που δεν είναι εξίσου προφανές, αλλά δεν αποκλείεται να συμπεριληφθεί στα σχέδια της Volvo είναι μια υψηλών επιδόσεων έκδοση του EX90 η οποία θα τοποθετηθεί στην γκάμα πάνω από την έκδοση Performance των 517 ίππων και 910 Nm ροπής από δύο μοτέρ που τροφοδοτούνται από μπαταρία 111 kWh.



Προσθήκες αναμένονται πάντως και στο άλλο άκρο της γκάμας, όπου κάτω από την ήδη γνωστή εισαγωγική, Twin Motor έκδοση των 408 ίππων και 770 Nm ροπής αναμένεται να πάρει θέση και μια πιο προσιτή έκδοση η οποία θα εφοδιάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ και θα είναι πισωκίνητη.

305763_Volvo_EX90_Rear-min306400_Volvo_EX90-min305713_Volvo_EX90-min
305742_Volvo_EX90-min
Όπως πολύ εύκολα μπορεί να υποθέσει κανείς η συγκεκριμένη έκδοση θα συνεπάγεται χαμηλότερη τιμή από τα 115.258 ευρώ που κοστίζει το EX90, χωρίς όμως να στερείται, της εξοπλιστικής υπεροπλίας του σουηδικού SUV όπως επίσης αποκάλυψε ο Javier Varela.