Το γνωρίζουμε ήδη με τη μορφή του πρωτότυπου C-HR Prologue, με την κλεψύδρα να αδειάζει με γοργούς ρυθμούς για την πλήρη αποκάλυψη του μοντέλου παραγωγής. Στη δεύτερη γενιά του θα ακολουθήσει, όπως και στην πρώτη, ριζοσπαστική σχεδίαση, που αναμένεται να είναι κοντά σε αυτό που βλέπουμε στις φωτογραφίες.

click here
click here
Έτσι, όπως γίνεται ξεκάθαρο, η Toyota δίνει προβάδισμα στην αισθητική έναντι της χρηστικότητας και πρακτικότητας, εστιάζοντας σε ένα κοινό με πιο μοντέρνα αντίληψη και απαιτήσεις. Πατώντας πάνω στη γνωστή πλατφόρμα TNGA, το νέο C-HR αναμένεται να είναι compact σε διαστάσεις, με μικρό σχετικά μεταξόνιο.

click here
click here
Σχεδιαστικά υιοθετεί τις νέες γραμμές που είδαμε και στο Prius, με πιο επιθετική προσέγγιση, λεπτή μάσκα, και στενά φωτιστικά σώματα που αγκαλιάζουν τον προφυλακτήρα. Το χαρακτηριστικό πίσω κυρτό μέρος θα χαρακτηρίζει τη σχεδίαση και της νέας, δεύτερης γενιάς του ιαπωνικού SUV, με την τρίτη κολόνα όμως να έχει μετακινηθεί λίγο πιο πίσω, σε μια προσπάθεια να προσφέρει καλύτερους χώρους στους πίσω επιβάτες.

click here
click here
Στο πίσω μέρος έχει διατηρηθεί η μεγάλη αεροτομή, ενώ τα φωτιστικά είναι ενιαία, λειτουργώντας και ως αεροτομή. Ένα μεγάλο diffuser συμπληρώνει την εικόνα, χωρίς να είναι ακόμα γνωστό αν θα υιοθετηθεί και στην έκδοση παραγωγής.

Toyota C-HR Prologue concept-12Toyota C-HR Prologue concept-10
Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, το νέο C-HR θα εφοδιάζεται με το υβριδικό αυτοφορτιζόμενο σύστημα πέμπτης γενιάς της Toyota, που είδαμε και στο νέο Corolla Cross. Βασίζεται σε ένα 2λιτρο σύνολο βενζίνης με συνολική απόδοση 192 ίππων, που δίνει όμως έμφαση στην οικονομία καυσίμου.

Παράλληλα, αυτή η γενιά θα είναι διαθέσιμη και σε έκδοση Plug-in Hybrid. Η Toyota επιβεβαίωση αυτή την πληροφορία, χωρίς ωστόσο να δώσει στοιχεία σχετικά με τα χαρακτηριστικά. Θεωρητικά και με τα δεδομένα που έχουμε από το νέο Prius θα πρέπει να περιμένουμε ηλεκτρική αυτονομία που θα αγγίζει τα 100 χιλιόμετρα. Το νέο Toyota C-HR αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο δεύτερο μισό του 2023.