Η Genesis δραστηριοποιείται πλέον, εδώ και λίγα χρόνια και στη γηραιά ήπειρο, ωστόσο, με τον ρόλο του πολυτελούς σκέλους του ομίλου Hyundai, η παρουσία της στις ΗΠΑ όπου μπορεί να εκμεταλλευτεί καλύτερα τα επιβλητικά σχήματα και τις πληθωρικές διαστάσεις με τις οποίες είναι συνυφασμένη, είναι πιο έντονη με δεδομένο και ότι άλλωστε μετράει άλλωστε πολύ περισσότερα χρόνια στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.
Όπως ανακοίνωσε προσφάτως, στο πλαίσιο των ευρύτερων σχεδίων του ομίλου Hyundai, η Genesis σχεδιάζει τον πλήρη εξηλεκτρισμό της με εφαλτήριο το 2025 χρονολογία από την οποία θα περάσει σε ηλεκτροκίνητο «mode» εξελίσσοντας και κατασκευάζοντας αποκλειστικά αυτοκίνητα, αντίστοιχης τεχνολογίας.
Σε αυτό το πλαίσιο η Genesis έχει παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια μια σειρά από επιβλητικά πρωτότυπα (Genesis X Concept, Genesis X Speedium Coupe και X Convertible) τα οποία ανέλαβαν και να αποτυπώσουν το όραμα της κορεατικής φίρμας για το ηλεκτρικό της μέλλον χωρίς αρχικά να υπάρχουν σχέδια για την παραγωγή τους.
Αυτό όπως όλα δείχνουν, πρόκειται να αλλάξει, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά το τελευταίο της σειράς, X Convertible, το οποίο παρουσιάστηκε στην έκθεση του Los Angeles τον περασμένο Νοέμβριο, καθώς όπως φέρεται να δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού της κορεατικής φίρμας, Luc Donckerwolke, απευθυνόμενος σε αντιπροσώπους της Genesis στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής των αντιπροσώπων της Genesis στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, Peter Lanzavecchia, η ιδέα προσθήκης ενός GT Coupe/Convertible στο portfolio της φίρμας είναι πολύ καλή και όπως επεσήμανε χαρακτηριστικά ο ίδιος: «Δεν γνωρίζω αν η τιμή του θα κινηθεί πάνω από τα 200.000 ή 300.000 δολάρια αλλά, σας εγγυώμαι, ότι αν συμβεί θα δούμε πολλές ανοιχτές Bentley Continental προς ανταλλαγή στις εκθέσεις μας».

Αν και η παραπάνω δήλωση ενέχει προφανώς δόσεις υπερβολής, αποτυπώνει και την πραγματικότητα του X Convertible ως «halo car» για την γκάμα της Genesis το οποίο θα «εδραιώσει την θέση της ανάμεσα στους premium», όπως επίσης σημείωσε ο Peter Lanzavecchia.
Mε αυτό δεδομένο. η παραγωγή του αναμένεται να κινηθεί σε περιορισμένους αριθμούς ενώ μένει να αποδειχθεί αν η Genesis θα οδηγήσει στην παραγωγή τόσο ένα ανοιχτό όσο και ένα αντίστοιχων προδιαγραφών, coupe μοντέλο αν και μάλλον αυτό ελάχιστη σημασία έχει.
Nα σημειωθεί πάντως ότι το ανοιχτό πρωτότυπο, Χ Convertible ενσωμάτωσε ορισμένα στοιχεία όπως π.χ. η γρίλια που όπως είχε δηλώσει κατά την πρεμιέρα του ο επικεφαλής σχεδιασμού της Genesis, θα βρουν διέξοδο στα μελλοντικά ηλεκτρικά Genesis.