Διαβάστε στο motorone.gr: Μεγάλη ανανέωση για την BMW X6
Η τρέχουσα γενιά της BMW Χ6 ανανεώνεται με εξωτερικό ανασχεδιασμό και πιο αποδοτικούς κινητήρες
Η BMW παρουσίασε μία πιο κομψή παραλλαγή του coupe SUV X6 για να την κάνει πιο ανταγωνιστική. Η βαυαρική μάρκα ήταν αυτή που ουσιαστικά ξεκίνησε το είδος των coupe SUV με την πρώτη γενιά X6, αλλά αυτή η ανανεωμένη έκδοση του μοντέλου της τρίτης γενιάς έχει πολλούς αντιπάλους να αντιμετωπίσει. Μόλις την περασμένη εβδομάδα είδαμε τη Mercedes GLE Coupe να αποκτά facelift και υπάρχει επιπλέον ανταγωνισμός από το Audi Q8, το Range Rover Sport και την Porsche Cayenne Coupe.
Προκειμένου να αποκρούσει αυτούς και άλλους αντιπάλους σε αυτή την ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία, η BMW όχι μόνο ανασχεδίασε το εξωτερικό της X6, αλλά προσέθεσε και ήπια υβριδική τεχνολογία για τη βελτίωση της αποδοτικότητας. Οι σχεδιαστικές αλλαγές στο εξωτερικό γίνονται αμέσως αντιληπτές. Οι λεπτότεροι προβολείς διαθέτουν νέα υπογραφή LED και η X6 έχει «αισθητά μεγαλύτερη παρουσία στο εμπρός μέρος» χάρη σε μία πλήρως αναδιαμορφωμένη εμπρός μάσκα με γυαλιστερά μαύρα ένθετα και εισαγωγές αέρα στα πλαϊνά.
Οι αεραγωγοί πίσω από τους εμπρός τροχούς παραμένουν, και ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, υπάρχουν επεκτάσεις των θόλων τροχών είτε στο χρώμα του αμαξώματος, είτε πλαστικές. Παραμένουν επίσης και οι επιθετικοί αεραγωγοί πίσω από τους πίσω τροχούς. Οι απολήξεις της εξάτμισης στο μοντέλο M60i έχουν μαύρο φινίρισμα, αλλά κατά τα άλλα το πίσω μέρος παραμένει αμετάβλητο.
Στο εσωτερικό της νέας X6, παρατηρούμε μια εκτεταμένη αναβάθμιση με μια νέα διάταξη διπλής οθόνης που προέρχεται από τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα «i» της BMW. Μια οθόνη αφής 12,3 ιντσών συνδέεται με μια οθόνη οργάνων 14,9 ιντσών για τον οδηγό. Επίσης, ορισμένα από τα κουμπιά του κλιματισμού έχουν μεταφερθεί στην κεντρική οθόνη και ο σχεδιασμός του ταμπλό έχει βελτιωθεί. Οι ανασχεδιασμένοι αεραγωγοί μαζί με κάποια φρέσκα διακοσμητικά στοιχεία και το λογότυπο «X6» ή «M» στην πλευρά του συνοδηγού βοηθούν να αποκτήσει το ανανεωμένο αυτοκίνητο μια νέα εμφάνιση. Τέλος, ο επιλογέας του κιβωτίου έχει συρρικνωθεί.
Όπως και η X5, έτσι και η X6 έχει αποκτήσει ανανεωμένες επιλογές κινητήρων. Η μεγάλη είδηση είναι ότι κάθε μοντέλο με κινητήρα βενζίνης και diesel διατίθεται πλέον με ήπια υβριδικό σύνολο. Μια μπαταρία 48V προσθέτει 12 ίππους και 200 Nm ροπής και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες στα μοντέλα xDrive40i. Η BMW αναφέρει επίσης ότι το ήπια υβριδικό σύστημα επιτρέπει την ομαλότερη λειτουργία διακοπής λειτουργίας του κινητήρα εν στάσει και επανεκκίνησής του. Η φόρτιση της μπαταρίας πραγματοποιείται με ενέργεια που ανακτάται κατά την πέδηση.
Η γκάμα ξεκινά με έναν 3λιτρο υβριδικό diesel 6κύλινδρο εν σειρά κινητήρα στη μορφή της xDrive30d, που αποδίδει 298 ίππους και 670 Nm ροπής. Μια άλλη επιλογή diesel θα προστεθεί το καλοκαίρι του 2023. Ακολουθεί η εισαγωγική βενζινοκίνητη έκδοση xDrive40i, με 3λιτρο twin turbo 6κύλινδρο εν σειρά κινητήρα που αποδίδει 380 ίππους και 540 Nm ροπής.
Σε αντίθεση με την X5, η X6 δεν αποκτά plug-in υβριδικό μοντέλο xDrive50e. Η κορυφαία έκδοση της γκάμας είναι η M60i (μέχρι να κυκλοφορήσει η νέα X6 M), με έναν twin turbo V8 κινητήρα 4,4 λίτρων με ήπια υβριδική ισχύ, που αποδίδει 530 ίππους και 750 Nm ροπής. H επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα είναι η ίδια με την X5 M60i, και επιτυγχάνεται, σε 4,3 δευτερόλεπτα.
Παραλείποντας το εισαγωγικό μοντέλο xLine της X5, η X6 διατίθεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού: M Sport και M60i. Στην M Sport, είναι στάνταρ οι ζάντες 20 ιντσών, προσαρμοστική απόσβεση και σπορ θερμαινόμενα καθίσματα με ηλεκτρική ρύθμιση. Η M60i προσφέρει ένα πιο σπορ σύστημα εξάτμισης, ζάντες 22 ιντσών, διαφορικό M Sport, το πακέτο M Sport της BMW με κόκκινα φρένα, χρωματιστές ζώνες ασφαλείας και εξωτερικές επενδύσεις με μαύρο φινίρισμα και σκουρόχρωμα περιβλήματα προβολέων. Η M60i χρησιμοποιεί επίσης τους ίδιους εξωτερικούς καθρέπτες με την X6 M.
Προκειμένου να αποκρούσει αυτούς και άλλους αντιπάλους σε αυτή την ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία, η BMW όχι μόνο ανασχεδίασε το εξωτερικό της X6, αλλά προσέθεσε και ήπια υβριδική τεχνολογία για τη βελτίωση της αποδοτικότητας. Οι σχεδιαστικές αλλαγές στο εξωτερικό γίνονται αμέσως αντιληπτές. Οι λεπτότεροι προβολείς διαθέτουν νέα υπογραφή LED και η X6 έχει «αισθητά μεγαλύτερη παρουσία στο εμπρός μέρος» χάρη σε μία πλήρως αναδιαμορφωμένη εμπρός μάσκα με γυαλιστερά μαύρα ένθετα και εισαγωγές αέρα στα πλαϊνά.
Οι αεραγωγοί πίσω από τους εμπρός τροχούς παραμένουν, και ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, υπάρχουν επεκτάσεις των θόλων τροχών είτε στο χρώμα του αμαξώματος, είτε πλαστικές. Παραμένουν επίσης και οι επιθετικοί αεραγωγοί πίσω από τους πίσω τροχούς. Οι απολήξεις της εξάτμισης στο μοντέλο M60i έχουν μαύρο φινίρισμα, αλλά κατά τα άλλα το πίσω μέρος παραμένει αμετάβλητο.
Στο εσωτερικό της νέας X6, παρατηρούμε μια εκτεταμένη αναβάθμιση με μια νέα διάταξη διπλής οθόνης που προέρχεται από τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα «i» της BMW. Μια οθόνη αφής 12,3 ιντσών συνδέεται με μια οθόνη οργάνων 14,9 ιντσών για τον οδηγό. Επίσης, ορισμένα από τα κουμπιά του κλιματισμού έχουν μεταφερθεί στην κεντρική οθόνη και ο σχεδιασμός του ταμπλό έχει βελτιωθεί. Οι ανασχεδιασμένοι αεραγωγοί μαζί με κάποια φρέσκα διακοσμητικά στοιχεία και το λογότυπο «X6» ή «M» στην πλευρά του συνοδηγού βοηθούν να αποκτήσει το ανανεωμένο αυτοκίνητο μια νέα εμφάνιση. Τέλος, ο επιλογέας του κιβωτίου έχει συρρικνωθεί.
Όπως και η X5, έτσι και η X6 έχει αποκτήσει ανανεωμένες επιλογές κινητήρων. Η μεγάλη είδηση είναι ότι κάθε μοντέλο με κινητήρα βενζίνης και diesel διατίθεται πλέον με ήπια υβριδικό σύνολο. Μια μπαταρία 48V προσθέτει 12 ίππους και 200 Nm ροπής και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες στα μοντέλα xDrive40i. Η BMW αναφέρει επίσης ότι το ήπια υβριδικό σύστημα επιτρέπει την ομαλότερη λειτουργία διακοπής λειτουργίας του κινητήρα εν στάσει και επανεκκίνησής του. Η φόρτιση της μπαταρίας πραγματοποιείται με ενέργεια που ανακτάται κατά την πέδηση.
Η γκάμα ξεκινά με έναν 3λιτρο υβριδικό diesel 6κύλινδρο εν σειρά κινητήρα στη μορφή της xDrive30d, που αποδίδει 298 ίππους και 670 Nm ροπής. Μια άλλη επιλογή diesel θα προστεθεί το καλοκαίρι του 2023. Ακολουθεί η εισαγωγική βενζινοκίνητη έκδοση xDrive40i, με 3λιτρο twin turbo 6κύλινδρο εν σειρά κινητήρα που αποδίδει 380 ίππους και 540 Nm ροπής.
Σε αντίθεση με την X5, η X6 δεν αποκτά plug-in υβριδικό μοντέλο xDrive50e. Η κορυφαία έκδοση της γκάμας είναι η M60i (μέχρι να κυκλοφορήσει η νέα X6 M), με έναν twin turbo V8 κινητήρα 4,4 λίτρων με ήπια υβριδική ισχύ, που αποδίδει 530 ίππους και 750 Nm ροπής. H επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα είναι η ίδια με την X5 M60i, και επιτυγχάνεται, σε 4,3 δευτερόλεπτα.
Παραλείποντας το εισαγωγικό μοντέλο xLine της X5, η X6 διατίθεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού: M Sport και M60i. Στην M Sport, είναι στάνταρ οι ζάντες 20 ιντσών, προσαρμοστική απόσβεση και σπορ θερμαινόμενα καθίσματα με ηλεκτρική ρύθμιση. Η M60i προσφέρει ένα πιο σπορ σύστημα εξάτμισης, ζάντες 22 ιντσών, διαφορικό M Sport, το πακέτο M Sport της BMW με κόκκινα φρένα, χρωματιστές ζώνες ασφαλείας και εξωτερικές επενδύσεις με μαύρο φινίρισμα και σκουρόχρωμα περιβλήματα προβολέων. Η M60i χρησιμοποιεί επίσης τους ίδιους εξωτερικούς καθρέπτες με την X6 M.