Σε τροχιά… προσέγγισης το Mazda CX-80
H ιαπωνική φίρμα επιβεβαίωσε την άφιξη της πιο χρηστικής, επταθέσιας παραλλαγής του CX-60, ονόματι CX-80, στην Ευρώπη έως το τέλος της χρονιάς
Η Mazda είχε δηλώσει εξαρχής την πρόθεσή της να εξελίξει μια πρακτικότερη, επταθέσια παραλλαγή του CX-60 η οποία, βρίσκεται ήδη καθ΄οδόν, καθώς όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής των ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων της ιαπωνικής φίρμας, Martijn ten Brink, αναφερόμενος στο CX-80, όπως θα ονομάζεται το νέο μοντέλο, «θα το δούμε έως το τέλος της χρονιάς».
Αν και ο ίδιος δεν μπήκε σε λεπτομέρειες σε σχέση με τα χαρακτηριστικά του ιαπωνικού SUV, θα αποτελεί μια ελαφρώς μεγεθυμένη εκδοχή του CX-60 με μήκος που θα ξεπερνά τα 4,74 μέτρα και μεταξόνιο μεγαλύτερο των 2,87 μέτρων προκειμένου να καταστεί εφικτή η προσθήκη μιας τρίτης σειράς καθισμάτων. Αυτό που δεν πρόκειται να αλλάξει είναι η τεχνολογική αφετηρία καθώς και το CX-80 θα βασίζεται στην ίδια αρχιτεκτονική και θα είναι διαθέσιμο με mild hybrid κινητήρες βενζίνης, diesel καθώς και σε plug-in υβριδική έκδοση
Πλην της επταθέσιας έκδοσης του CX-60, το στέλεχος της Mazda δήλωσε ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του, το CX-5 θα εξακολουθήσει να αποτελεί το δημοφιλέστερο μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας για την Ευρώπη και για το 2023 με την συνδρομή και της προσθήκης ήπιας υβριδικής τεχνολογίας στις επιλογές του. Παράλληλα, ο ίδιος δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο η Mazda να μεταφέρει την υβριδική τεχνολογία με αφετηρία την νέα ενσάρκωση του περιστροφικού κινητήρα ως range extender και σε άλλα μοντέλα πλην του MX-30 που ανέλαβε να την συστήσει.
Αν και ο ίδιος δεν μπήκε σε λεπτομέρειες σε σχέση με τα χαρακτηριστικά του ιαπωνικού SUV, θα αποτελεί μια ελαφρώς μεγεθυμένη εκδοχή του CX-60 με μήκος που θα ξεπερνά τα 4,74 μέτρα και μεταξόνιο μεγαλύτερο των 2,87 μέτρων προκειμένου να καταστεί εφικτή η προσθήκη μιας τρίτης σειράς καθισμάτων. Αυτό που δεν πρόκειται να αλλάξει είναι η τεχνολογική αφετηρία καθώς και το CX-80 θα βασίζεται στην ίδια αρχιτεκτονική και θα είναι διαθέσιμο με mild hybrid κινητήρες βενζίνης, diesel καθώς και σε plug-in υβριδική έκδοση
Πλην της επταθέσιας έκδοσης του CX-60, το στέλεχος της Mazda δήλωσε ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του, το CX-5 θα εξακολουθήσει να αποτελεί το δημοφιλέστερο μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας για την Ευρώπη και για το 2023 με την συνδρομή και της προσθήκης ήπιας υβριδικής τεχνολογίας στις επιλογές του. Παράλληλα, ο ίδιος δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο η Mazda να μεταφέρει την υβριδική τεχνολογία με αφετηρία την νέα ενσάρκωση του περιστροφικού κινητήρα ως range extender και σε άλλα μοντέλα πλην του MX-30 που ανέλαβε να την συστήσει.