Η νέα γενιά της Σειράς 5 θα αποτελέσει την πιο ριζικά αναμορφωμένη εκδοχή του μοντέλου διαχρονικά, με δεδομένη την προσθήκη, μιας αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης στις επιλογές της, εκτός φυσικά από τις δεδομένες τετράθυρες, SW παραλλαγές της, και φυσικά την πανίσχυρη Μ5 που για πρώτη φορά στην ιστορία της θα ενδώσει στην υβριδική τεχνολογία. Τα σχετικά δοκιμαστικά πρωτότυπα από όλο το εύρος της γκάμας έχουν ήδη κάνει την εμφάνισή τους δίνοντας μια σαφή των εξωτερικών όσο και των εσωτερικών αλλαγών καθώς ο θάλαμος επιβατών θα εναρμονιστεί με τα νεότερα μοντέλα της BMW.
Εν είδει υπενθύμισης η τρέχουσα γενιά της Σειράς 5 με την κωδική ονομασία G30 πρωτοπαρουσιάστηκε το 2017 και ανανεώθηκε το 2020 κάτι που σημαίνει ότι η πρεμιέρα της νέας γενιάς, G60 θα πρέπει να αναμένεται έως το τέλος της χρονιάς.
Αξίζει να σημειωθεί ότι θα πρόκειται για την έβδομη κατά σειρά γενιά του μοντέλου αλλά και ένα από τα τελευταία, νέα μοντέλα της BMW που θα βασίζονται στην μετεξέλιξη της πλατφόρμας CLAR πριν την έλευση της ηλεκτρικής Neue Klasse η οποία θα αποτελέσει εφαλτήριο, αρχικά για την νέα Σειρά 3 και στη συνέχεια για τις Χ3 και Χ5.
Αυτό δεν σημαίνει ότι η νέα Σειρά 5 δεν θα επωφεληθεί από νεολογισμούς με την μορφή μιας ηλεκτροκίνητης έκδοσης η οποία θα υιοθετήσει την ονομασία i5 αλλά και της κορυφαίας έκδοσης Μ5 που θα υιοθετήσει υβριδική τεχνολογία. Την πλειονότητα των εκδόσεων θα εξακολουθούν να εφοδιάζουν εξακύλινδροι κινητήρες βενζίνης και diesel αν και αναμένεται να συνδυαστούν εξίσου με ήπια υβριδική τεχνολογία όπως επιβάλλει η εποχή.
Σε επίπεδο σχεδιασμού, η νέα Σειρά 5 δεν αναμένεται να ακολουθήσει τα πρότυπα των πρόσφατων Σειράς 7 και XM σε ό,τι αφορά την όψη της, υιοθετώντας μια πιο μικρή γρίλια η οποία θα συνδυαστεί με ενιαία φωτιστικά σώματα με διαφορετικά γραφικά στο εσωτερικό τους. Στις κατασκοπικές λήψεις διακρίνονται επίσης οι πλευρικές εισαγωγές αέρα και η σχεδίαση της κατώτερης γρίλιας.
Στο πίσω τμήμα, τα φωτιστικά σώματα δείχνουν πιο λεπτά αλλά και έχουν μεγαλύτερο μήκος καθώς επεκτείνονται στην θύρα του πορτ μπαγκάζ. Ο πίσω προφυλακτήρας υιοθετεί μια πιο ήπια σχεδίαση που αναμένεται να συμπληρωθεί από έναν ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό διαχύτη σε συνδυασμό με τις ακροβολισμένες απολήξεις για την εξάτμιση.
Όπως και να έχει με την αισθητική της η οποία σίγουρα θα στοχεύσει να μην ξενίσει το σύνηθες κοινό της Σειράς 5, αυτό που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι ότι ο ανασχεδιασμός θα επιφέρει και μια οριακή αύξηση των διαστάσεών της, προς όφελος της άνεσης, χωρίς όμως να διαταραχθούν οι συνήθεις αναλογίες της.
Να σημειωθεί επίσης ότι σε μια προσπάθεια πολλαπλασιασμού των διαθέσιμων επιλογών η ηλεκτροκίνητη έκδοση i5 θα είναι διαθέσιμη τόσο σε τετράθυρη όσο και στην πρακτικότερη έκδοση Touring.



Σε ό,τι αφορά τις ψηφιακές προδιαγραφές του εσωτερικού αυτές αναμένεται να υπακούσουν στην αρχιτεκτονική της προσφάτως ανανεωμένης Σειράς 3 και φυσικά των Σειράς 7 και ιX που προηγήθηκαν με κυρίαρχες τις δύο, υπό ενιαία διαμόρφωση οθόνες που φιλοξενούνται πίσω από μια κοίλη επιφάνεια. Προκειμένου να μην ξενίσει το κοινό της η Σειρά 5 αναμένεται να προσφέρει τόσο το Interaction Bar που εμφανίστηκε στην Σειρά 7 όσο και το γνώριμο περιστροφικό επιλογέα iDrive στην κεντρική κονσόλα για τον χειρισμό των διάφορων ρυθμίσεων.
Πλην της ηλεκτρικής i5 σε δύο εκδοχές αμαξώματος και τις συμβατικές εκδόσεις βενζίνης και diesel με ήπια υβριδική τεχνολογία, η νέα Σειρά 5 αναμένεται να συμπεριλάβει στις επιλογές της και μια plug-in υβριδική έκδοση M Performance. Αυτή αναμένεται να υιοθετήσει τα διακριτικά Μ560e xDrive συνδυάζοντας έναν εξακύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 18,1 KWh, προσφέροντας συνδυαστική ισχύ 570 ίππων και 800 Nm ροπής και ηλεκτρική αυτονομία περίπου 80 χλμ. Η συγκεκριμένη έκδοση αναμένεται να «υποκαταστήσει» την M550i καθιστώντας τον V8 κινητήρα αποκλειστικό προνόμιο της Μ5

Αποκλειστική συνεργασία Auto Express
Απόδοση: Νατάσσα Τσεγρένη