Διαβάστε στο motorone.gr: F1 - Παρουσιάστηκε η νέα Mercedes W14
To 2022 αποτέλεσε τη χειρότερη σεζόν της Mercedes στη Formula 1 τα τελευταία 9 χρόνια, καθώς έκανε μερικά βασικά λάθη στις επιλογές όσον αφορά το σχεδιασμό του μονοθεσίου της, τα οποία δεν είχε τη δυνατότητα να επιλύσει πλήρως κατά τη διάρκεια της περυσινής σεζόν, αν και βελτιώθηκε αρκετά για να κατακτήσει μία νίκη στο GP Βραζιλίας με τον George Russell.
O νεαρός Βρετανός που σήμερα γιορτάζει και τα 25α γενέθλιά του σήμερα, μαζί με την παρουσίαση του μονοθεσίου με το οποίο θα αγωνίζεται φέτος, θα πλαισιώσει και πάλι τον Lewis Hamilton. Ο Βρετανός, που βρίσκεται στο τελευταίο έτος του ισχύοντος συμβολαίου του, θέλει να κυνηγήσει τον 8ο τίτλο του, κάτι που θα ξεπερνούσε το ρεκόρ του Michael Schumacher. Φαίνεται επίσης ότι θα ανανεώσει το συμβόλαιό του με τη Mercedes κάποια στιγμή φέτος, πιθανότατα για μία ακόμη διετία.
Με την W14, η Mercedes θα προσπαθήσει να επιστρέψει στην τακτική διεκδίκηση νικών, αλλά και του τίτλου, αν έχει τη δυνατότητα. Αυτό θα εξαρτηθεί από το πόσο καλά κατάφερε να επιλύσει τα περυσινά προβλήματα του μονοθεσίου της. Η Mercedes στοχεύει να έχει φέτος ένα μονοθέσιο το οποίο θα αποδίδει καλύτερα σε μεγαλύτερο εύρος συνθηκών, με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, ώστε να μη χρειάζονται τόσο σκληρές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, που προκαλούσαν προβλήματα αναπηδήσεων, με το δάπεδο να χτυπάει το έδαφος πολύ συχνά.
Η Mercedes εργαζόταν πυρετωδώς τον τελευταίο καιρό για να προετοιμάσει την W14, με ορισμένους εργαζόμενους να δουλεύουν υπερωρίες, καθώς καθυστέρησε η παραγωγή ορισμένων εξαρτημάτων. Το καινούργιο μονοθέσιο επιστρέφει στο μαύρο χρώμα φέτος, γεγονός που θα της επιτρέψει να εξοικονομήσει βάρος και εξυπηρετεί το μάρκετινγκ της Ineos, ιδιοκτήτρια εταιρεία του 33% της ομάδας. Η W14 διατηρεί τη φιλοσοφία των πολύ μικρών καλυμμάτων ψυγείων (zeropod), τα οποία όμως έχουν ανασχεδιαστεί.
Το κεντρικό κάλυμμα του κινητήρα μοιάζει πιο ογκώδες στο πίσω μέρος. Το ρύγχος είναι πιο μακρύ και λεπτό και όπως οι περισσότερες ομάδες, έτσι και η Mercedes έχει μεταφέρει προς τα πίσω τα ψαλίδια της εμπρός ανάρτησης για αεροδυναμικά οφέλη. Ο τεχνικός διευθυντής Mike Elliott δήλωσε ότι η γερμανική ομάδα ανασχεδίασε τις αναρτήσεις και των δύο αξόνων.
Σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες, η Mercedes θέλει να αυξήσει την ιπποδύναμη της μονάδας ισχύος με αναβαθμίσεις αξιοπιστίας. Πέρυσι, είχε παρουσιάσει μόνο μια μικρή τροποποίηση στο στροφαλοφόρο στο GP Βελγίου για λόγους αξιοπιστίας. H Mercedes θα πραγματοποιήσει shakedown 100 χλμ. της W14 σήμερα στο Silverstone, το οποίο θα μεταδοθεί από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της ομάδας.
O νεαρός Βρετανός που σήμερα γιορτάζει και τα 25α γενέθλιά του σήμερα, μαζί με την παρουσίαση του μονοθεσίου με το οποίο θα αγωνίζεται φέτος, θα πλαισιώσει και πάλι τον Lewis Hamilton. Ο Βρετανός, που βρίσκεται στο τελευταίο έτος του ισχύοντος συμβολαίου του, θέλει να κυνηγήσει τον 8ο τίτλο του, κάτι που θα ξεπερνούσε το ρεκόρ του Michael Schumacher. Φαίνεται επίσης ότι θα ανανεώσει το συμβόλαιό του με τη Mercedes κάποια στιγμή φέτος, πιθανότατα για μία ακόμη διετία.
Με την W14, η Mercedes θα προσπαθήσει να επιστρέψει στην τακτική διεκδίκηση νικών, αλλά και του τίτλου, αν έχει τη δυνατότητα. Αυτό θα εξαρτηθεί από το πόσο καλά κατάφερε να επιλύσει τα περυσινά προβλήματα του μονοθεσίου της. Η Mercedes στοχεύει να έχει φέτος ένα μονοθέσιο το οποίο θα αποδίδει καλύτερα σε μεγαλύτερο εύρος συνθηκών, με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, ώστε να μη χρειάζονται τόσο σκληρές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, που προκαλούσαν προβλήματα αναπηδήσεων, με το δάπεδο να χτυπάει το έδαφος πολύ συχνά.
Η Mercedes εργαζόταν πυρετωδώς τον τελευταίο καιρό για να προετοιμάσει την W14, με ορισμένους εργαζόμενους να δουλεύουν υπερωρίες, καθώς καθυστέρησε η παραγωγή ορισμένων εξαρτημάτων. Το καινούργιο μονοθέσιο επιστρέφει στο μαύρο χρώμα φέτος, γεγονός που θα της επιτρέψει να εξοικονομήσει βάρος και εξυπηρετεί το μάρκετινγκ της Ineos, ιδιοκτήτρια εταιρεία του 33% της ομάδας. Η W14 διατηρεί τη φιλοσοφία των πολύ μικρών καλυμμάτων ψυγείων (zeropod), τα οποία όμως έχουν ανασχεδιαστεί.
Το κεντρικό κάλυμμα του κινητήρα μοιάζει πιο ογκώδες στο πίσω μέρος. Το ρύγχος είναι πιο μακρύ και λεπτό και όπως οι περισσότερες ομάδες, έτσι και η Mercedes έχει μεταφέρει προς τα πίσω τα ψαλίδια της εμπρός ανάρτησης για αεροδυναμικά οφέλη. Ο τεχνικός διευθυντής Mike Elliott δήλωσε ότι η γερμανική ομάδα ανασχεδίασε τις αναρτήσεις και των δύο αξόνων.
Σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες, η Mercedes θέλει να αυξήσει την ιπποδύναμη της μονάδας ισχύος με αναβαθμίσεις αξιοπιστίας. Πέρυσι, είχε παρουσιάσει μόνο μια μικρή τροποποίηση στο στροφαλοφόρο στο GP Βελγίου για λόγους αξιοπιστίας. H Mercedes θα πραγματοποιήσει shakedown 100 χλμ. της W14 σήμερα στο Silverstone, το οποίο θα μεταδοθεί από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της ομάδας.