Αν και τα δημιουργήματα της Ferrari αποτελούν κατηγορία από μόνα τους, το Maranello δεν θα μπορούσε να παραμείνει –και δεν έχει μείνει ως ένα βαθμό- αδιάφορο ως προς την ηλεκτροκίνηση και τις νέες τάσεις μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Υπό αυτό ακριβώς το σκεπτικό η διάδοχος της LaFerrari η οποία έχει ήδη ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης δεν θα είναι μόνο υβριδική αλλά και θα αποχωριστεί τον V12 κινητήρα προς όφελος ενός μικρότερου κυβισμού συνόλου που θα αξιοποιήσει υβριδική τεχνολογία.
Όπως εξάλλου έχει επισημάνει πλειστάκις η ιταλική φίρμα, δεν σκοπεύει να συνδυάσει στο μέλλον V12 κινητήρα με υβριδική τεχνολογία για λόγους που έχουν να κάνουν με το βάρος. Παρ΄όλα αυτά θα συνεχίσει να εξελίσσει V12 σε παραδοσιακή μορφή αν και μένει να αποδειχθεί που θα αξιοποιηθούν. Ενδεικτική είναι η δήλωση του επικεφαλής marketing της Ferrari, Enrico Galliera ο οποίος είχε επισημάνει χαρακτηριστικά: «Για να είμαστε ειλικρινείς ο εξηλεκτρισμός ενός V12 σημαίνει ένα πολύ μεγάλο και βαρύ αυτοκίνητο, κατ΄επέκταση ο εξηλεκτρισμός θα συνδυαστεί με μικρότερους κινητήρες».
Επιστρέφοντας στο νέο μοντέλο που θα τεθεί επικεφαλής της γκάμας της, όπως, εύκολα υποθέτει κανείς θα αξιοποιηθεί ως σημείο αναφοράς για το μέλλον των προϊόντων της Ferrari συνολικά και όπως αποδεικνύουν και οι σχετικές λήψεις του φωτογραφικού φακού, και τα αυτοκόλλητα στο ρύγχος του μοντέλου, αυτό προδιαγράφεται υβριδικό.
Σε προηγούμενη συνέντευξη Τύπου της Ferrari, είχε αναφερθεί επίσης ότι το νέο μοντέλο θα αξιοποιήσει τεχνολογία από την Formula 1 αλλά και το αγωνιστικό του Le Mans. Με δεδομένο ότι αμφότερα αξιοποιούν υβριδική τεχνολογία με V6 κάτι ανάλογο θα πρέπει να περιμένουμε και από το νέο hypercar. Παρ’ όλα αυτά δεν θα πρέπει να αποκλειστεί και η περίπτωση αξιοποίησης του twin-turbo V8 ο οποίος όπως έχει αποδείξει το παράδειγμα της επίσης υβριδικής SF90 Stradale των 1.000 ίππων, ταιριάζει απόλυτα με τις απαιτήσεις ενός supercar δια χειρός Maranello.
Aυτόπτες μάρτυρες των δοκιμών εξέλιξης και τα σχετικά video που έχουν προκύψει συγκλίνουν πάντως προς το σενάριο του V6 των 3,0 λίτρων μιας και ο ήχος προσιδιάζει σε αυτόν της 296 GTB των 830 ίππων. Αν και η τελευταία αξιοποιεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ, στην περίπτωση του hypercar θα μπορούσε ένα αξιοποιηθεί και ένα δεύτερο το οποίο θα εξασφαλίσει την «απαιτούμενη» επιπλέον ισχύ που δεδομένα θα ξεπερνά τους 1.000 ίππους. Αν ευοδωθεί το συγκεκριμένο σενάριο, η νέα κορυφαία πρόταση της Ferrari θα προσφέρει και τετρακίνηση κάτι που θα συμβεί για πρώτη φορά στα χρονικά της κατηγορίας για την ιταλική φίρμα.
Σε όρους σχεδίασης αν και προς το παρόν είναι πολύ νωρίς, τις επιφάνειες του hypercar θα σμιλέψει η πιο «αυστηρή» αεροδυναμική προσέγγιση με πλήθος ενεργών αεροδυναμικών στοιχείων να δίνουν τον τόνο. Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, το νέο μοντέλο, αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του σε περίπου δύο χρόνια από σήμερα.
Αποκλειστική συνεργασία: AutoExpress
Aπόδοση: Νατάσσα Τσεγρένη