Διαβάστε στο motorone.gr: Καθ΄οδόν η νέα επταθέσια έκδοση του VW ID. Buzz
H γερμανική φίρμα δεν έχει κρύψει την πρόθεσή της να επεκτείνει την γκάμα του συναισθηματικού μεταρετρό ηλεκτρικού της van με περισσότερες εκδόσεις και παραλλαγές, ξεκινώντας από μια νέα, επταθέσια έκδοση με μεγαλύτερο μήκος και μεταξόνιο.
Η επίμαχη έκδοση εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης, ενώ με βάση σχετική παρουσίαση της VW πέρυσι όταν και πρωτοανακοίνωσε την επταθέσια έκδοση, γνωρίζουμε ήδη ότι το εσωτερικό της θα φιλοξενεί επτά θέσεις με διάταξη 2+3+2 ενώ θα προσφέρεται και η δυνατότητα περιστροφής ή και αφαίρεσης καθισμάτων, αναλόγως τις εκάστοτε ανάγκες, προς όφελος της μεγιστοποίηση των χώρων φόρτωσης.
Οι κατασκοπικές λήψεις αναμενόμενα δεν αποκαλύπτουν διαφοροποιήσεις στη γνώριμη αισθητική του ID.Buzz πλην φυσικά του αυξημένου μήκους.
Αναλόγως αναμένεται να ισχύσει και για τις προσφερόμενες εκδόσεις με την επταθέσια έκδοση να ξεκινά με την 1st Edition και στην συνέχεια να διατίθεται στα επίπεδα Life και Style. Αλλαγές δεν πρόκειται να υπάρξουν και στον εξοπλισμό με κυρίαρχο το infotainment Discοver Pro με οθόνη 10,0 ιντσών στη βασική έκδοση.
Παρά το γεγονός ότι οι αυξημένες διαστάσεις της επταθέσιας έκδοσης, θα επέτρεπαν την τοποθέτηση περισσότερων συστοιχιών –και- η νέα έκδοση αναμένεται να εφοδιάζεται με την μπαταρία των 77 kWh. Αυτή, στη βασική έκδοση θα αναλαμβάνει να τροφοδοτεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 204 ίππων 310 Nm ροπής με την ισχύ να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Με τα παραπάνω δεδομένα μένει να αποδειχτεί η επίπτωση που θα έχει αυξημένος όγκος και βάρος στην μέγιστη αυτονομία του μοντέλου που στην προκειμένη περίπτωση προδιαγράφεται μικρότερη των 415 χλμ.
Αποκλειστική συνεργασία ΑutoExpress
Απόδοση: Νατάσσα Τσεγρένη
Η επίμαχη έκδοση εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης, ενώ με βάση σχετική παρουσίαση της VW πέρυσι όταν και πρωτοανακοίνωσε την επταθέσια έκδοση, γνωρίζουμε ήδη ότι το εσωτερικό της θα φιλοξενεί επτά θέσεις με διάταξη 2+3+2 ενώ θα προσφέρεται και η δυνατότητα περιστροφής ή και αφαίρεσης καθισμάτων, αναλόγως τις εκάστοτε ανάγκες, προς όφελος της μεγιστοποίηση των χώρων φόρτωσης.
Οι κατασκοπικές λήψεις αναμενόμενα δεν αποκαλύπτουν διαφοροποιήσεις στη γνώριμη αισθητική του ID.Buzz πλην φυσικά του αυξημένου μήκους.
Αναλόγως αναμένεται να ισχύσει και για τις προσφερόμενες εκδόσεις με την επταθέσια έκδοση να ξεκινά με την 1st Edition και στην συνέχεια να διατίθεται στα επίπεδα Life και Style. Αλλαγές δεν πρόκειται να υπάρξουν και στον εξοπλισμό με κυρίαρχο το infotainment Discοver Pro με οθόνη 10,0 ιντσών στη βασική έκδοση.
Παρά το γεγονός ότι οι αυξημένες διαστάσεις της επταθέσιας έκδοσης, θα επέτρεπαν την τοποθέτηση περισσότερων συστοιχιών –και- η νέα έκδοση αναμένεται να εφοδιάζεται με την μπαταρία των 77 kWh. Αυτή, στη βασική έκδοση θα αναλαμβάνει να τροφοδοτεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 204 ίππων 310 Nm ροπής με την ισχύ να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Με τα παραπάνω δεδομένα μένει να αποδειχτεί η επίπτωση που θα έχει αυξημένος όγκος και βάρος στην μέγιστη αυτονομία του μοντέλου που στην προκειμένη περίπτωση προδιαγράφεται μικρότερη των 415 χλμ.
Αποκλειστική συνεργασία ΑutoExpress
Απόδοση: Νατάσσα Τσεγρένη