Διαβάστε στο motorone.gr: Ο Fernando Alonso και η Aston Martin DBX707 σε μια συνάντηση κορυφής
Ο Fernando Alonso και η Aston Martin DBX707 σε μια συνάντηση κορυφής
Ο δύο φορές πρωταθλητής της F1 παίρνει στα χέρια του το κορυφαίο SUV της Aston Martin, αναζητώντας τον “τέλειο γύρο”
Ο βετεράνος σε ηλικία αλλά απόλυτα μάχιμος Ισπανός απολαμβάνει τα προνόμια του νέου του συμβολαίου τα οποία εκτός από τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις περιλαμβάνουν και ορισμένες απολαύσεις, εν προκειμένω, τον έφεραν σε επαφή με την κορυφαία έκφραση του SUV των Βρετανών σε περιβάλλον πίστας.
Αν και προφανώς οι σκοποί του σχετικού video είναι προωθητικοί και αποτέλεσμα εκτενούς και επιμελούς μοντάζ, η συγκεκριμένη περίσταση αποτελεί σίγουρα από τις σπάνιες περιπτώσεις που, με εξαίρεση τις δοκιμές εξέλιξης, κάποιος θα τολμούσε να ωθήσει ένα πληθωρικό σε μέγεθος SUV με βάρος 2.245 κιλών και αρχική τιμή κοντά στα 220.000 ευρώ σε πίστα με αυτόν τον τρόπο, χωρίς προφανώς την παραμικρή έγνοια ενδεχόμενης ολικής ή έστω μερικής καταστροφής του.
Εν είδει υπενθύμισης, η κορυφαία έκδοση του πρώτου SUV της Aston Martin φιλοξενεί στα σπλάχνα της τον V8 4,0 λίτρων δια χειρός AMG ο οποίος στην περίπτωση της DΒΧ 707 αποδίδει 707 ίππους και 900 Nm ροπής.
Αυτά εξασφαλίζουν τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 310 χλμ./ώρα, μεγέθη που για την πλειονότητα των ιδιοκτήτων της μάλλον αποτελούν μια δυνητική και μάλλον άπιαστη πραγματικότητα, αλλά που για την περίπτωση του δύο φορές πρωταθλητή στην F1, είναι απολύτως αξιοποιήσιμα όπως προκύπτει και από το σχετικό video με τον λιτό και σαφή τίτλο «Τhe Perfect Lap».
Δείτε επίσης τη δοκιμή της Aston Martin DBX707
Μένει να δούμε αν θα υπάρξει και ανάλογη συνέχεια με δεδομένη την προβλεπόμενη πολυετή συνεργασία του Alonso με την Aston Martin, με τον 41ετών Ισπανό να επιδιώκει ανάλογη «γνωριμία» και με τα υπόλοιπα εξωτικά δημιουργήματα της βρετανικής φίρμας όπως για παράδειγμα η Valhalla ή η Valkyrie AMR Pro η οποία όπως και να το κάνουμε έχει και περισσότερες ομοιότητες με το αντικείμενο «εργασίας» του αειθαλούς οδηγού.