Διαβάστε στο motorone.gr: Ανανέωση για το Hyundai i10
Η ώρα της ανανέωσης για το Hyundai i10 έφτασε, με το κορεατικό αυτοκίνητο πόλης να αναβαθμίζεται σε όλους σχεδόν τους τομείς. Σχεδιαστικά οι αλλαγές δεν είναι μεγάλες, ενώ έχει προστεθεί εξοπλισμός, αλλά και νέα τεχνολογία πλέον είναι διαθέσιμη ως στάνταρ.
Οι εκδόσεις N-Line είναι αυτές που ξεχωρίζουν σχεδιαστικά, με τις σπορ πινελιές τους. Το τμήμα επιδόσεων Ν της Hyundai είναι αυτό που φρόντισε για την εικόνα της σπορ εκδοχής του i10. Στην ανανεωμένη εκδοχή του, το i10 N-Line διατίθεται σε εννέα χρωματισμούς, δύο εκ των οποίων είναι νέοι, το Lumen Grey και το Meta Blue.
Παράλληλα, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής μαύρης οροφής, που δημιουργεί μια όμορφη διχρωμία στο αμάξωμα. Νέα είναι τα γραφικά για τη φωτεινή υπογραφή LED, εμπρός και πίσω. Νέας σχεδίασης τροχοί αλουμινίου 15 ιντσών προστέθηκαν στο ανανεωμένο i10 και 16 ιντσών στην πιο σπορ έκδοση N-Line.
Στο εσωτερικό, την ευρυχωρία και την άνεση της καμπίνας συμπληρώνει ευχάριστα ο νέος μπλε ατμοσφαιρικός φωτισμός για τα εμπρός καθίσματα και ένα πακέτο εξοπλισμού «μωβ», το οποίο περιλαμβάνει υφασμάτινα καθίσματα με κάθετες μωβ γραμμές. Ίδιου χρώματος λεπτομέρειες υπάρχουν και στις ραφές των αεραγωγών.
Στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου πόλης της Hyundai ανήκει η οθόνη LCD 4,2 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και θύρες USB τύπου C, εμπρός και πίσω. Η οθόνη του συστήματος πολυμέσων που κυριαρχεί σχεδιαστικά στη μέση του ταμπλό, έχει 8 ίντσες διαγώνιο και προσφέρει σύστημα πλοήγησης, ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto, με τις ενημερώσεις του λογισμικού να γίνονται over-the-air.
Σε επίπεδο ασφάλειας και όσον αφορά τον εξοπλισμό του ανανεωμένου i10, συνεχίζει να είναι πλήρης και περιλαμβάνει επιπλέον αναβαθμισμένο σύστημα υποβοήθησης αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης που τώρα μπορεί να αναγνωρίσει και ποδηλάτες, ενώ υπάρχει και μια νέα ειδοποίηση στον οδηγό που αφορά τις πίσω πόρτες και αν αυτές είναι ανοιχτές.
Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, δεν υπάρχει κάποια πληροφορία για βελτιώσεις. Έτσι, το i10 θα συνεχίσει να διατίθεται με τον 3κύλινδρο 1.000άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης ή τον 4κύλινδρο 1.200άρη, με 67 ή 84 ίππους αντίστοιχα, ενώ η έκδοση N-Line είναι διαθέσιμη και με 100 ίππους.
Οι εκδόσεις N-Line είναι αυτές που ξεχωρίζουν σχεδιαστικά, με τις σπορ πινελιές τους. Το τμήμα επιδόσεων Ν της Hyundai είναι αυτό που φρόντισε για την εικόνα της σπορ εκδοχής του i10. Στην ανανεωμένη εκδοχή του, το i10 N-Line διατίθεται σε εννέα χρωματισμούς, δύο εκ των οποίων είναι νέοι, το Lumen Grey και το Meta Blue.
Παράλληλα, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής μαύρης οροφής, που δημιουργεί μια όμορφη διχρωμία στο αμάξωμα. Νέα είναι τα γραφικά για τη φωτεινή υπογραφή LED, εμπρός και πίσω. Νέας σχεδίασης τροχοί αλουμινίου 15 ιντσών προστέθηκαν στο ανανεωμένο i10 και 16 ιντσών στην πιο σπορ έκδοση N-Line.
Στο εσωτερικό, την ευρυχωρία και την άνεση της καμπίνας συμπληρώνει ευχάριστα ο νέος μπλε ατμοσφαιρικός φωτισμός για τα εμπρός καθίσματα και ένα πακέτο εξοπλισμού «μωβ», το οποίο περιλαμβάνει υφασμάτινα καθίσματα με κάθετες μωβ γραμμές. Ίδιου χρώματος λεπτομέρειες υπάρχουν και στις ραφές των αεραγωγών.
Στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου πόλης της Hyundai ανήκει η οθόνη LCD 4,2 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και θύρες USB τύπου C, εμπρός και πίσω. Η οθόνη του συστήματος πολυμέσων που κυριαρχεί σχεδιαστικά στη μέση του ταμπλό, έχει 8 ίντσες διαγώνιο και προσφέρει σύστημα πλοήγησης, ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto, με τις ενημερώσεις του λογισμικού να γίνονται over-the-air.
Σε επίπεδο ασφάλειας και όσον αφορά τον εξοπλισμό του ανανεωμένου i10, συνεχίζει να είναι πλήρης και περιλαμβάνει επιπλέον αναβαθμισμένο σύστημα υποβοήθησης αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης που τώρα μπορεί να αναγνωρίσει και ποδηλάτες, ενώ υπάρχει και μια νέα ειδοποίηση στον οδηγό που αφορά τις πίσω πόρτες και αν αυτές είναι ανοιχτές.
Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, δεν υπάρχει κάποια πληροφορία για βελτιώσεις. Έτσι, το i10 θα συνεχίσει να διατίθεται με τον 3κύλινδρο 1.000άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης ή τον 4κύλινδρο 1.200άρη, με 67 ή 84 ίππους αντίστοιχα, ενώ η έκδοση N-Line είναι διαθέσιμη και με 100 ίππους.