Το καμουφλαρισμένο ID.7 εξακολουθεί να πραγματοποιεί τις τελευταίες δοκιμές του στο Αλικάντε της Ισπανίας. Βασίζεται στην πλατφόρμα MEB για ηλεκτρικά οχήματα και διαθέτει πιο αποδοτικό ηλεκτροκινητήρα. Επίσης έχει βελτιωμένη οδική συμπεριφορά, σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία, έχοντας ως στόχο την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων.
Επιπλέον, διαθέτει προσαρμοζόμενη ανάρτηση και προγράμματα οδήγησης, που διαμορφώνουν τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, ανάλογα με τις ανάγκες του κατόχου, προσφέροντας άνεση ή σπορ οδική συμπεριφορά. Στο εσωτερικό η σχεδίαση είναι λιτή, με την ευρυχωρία να πρωταγωνιστεί. Το ταμπλό έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την εργονομία, με τον οδηγό να λαμβάνει όλες τις σημαντικές πληροφορίες στον ψηφιακό πίνακα οργάνων, αλλά και στο head-up display.
Η καρδιά της οθόνης και της λειτουργίας της είναι η οθόνη του συστήματος πολυμέσων, στον βασικό εξοπλισμό στο ID.7 με διαγώνιο 15 ίντσες, η φιλοσοφία λειτουργίας της έχει επανασχεδιαστεί ριζικά. Για παράδειγμα, με βάση τα σχόλια των πελατών, η λειτουργία του κλιματισμού έχει ενσωματωθεί μόνιμα στο ανώτατο επίπεδο λειτουργίας. Υπάρχουν επίσης ελεύθερα ρυθμιζόμενα κουμπιά άμεσης πρόσβασης.
Για την άνεση φροντίζουν τα νέα καθίσματα ergoActive seats τα οποία είναι προσαρμοζόμενο, με 14 ρυθμίσεις, κλιματιζόμενα και έχουν νέο σύστημα μασάζ. Εκτός από τις μεμονωμένες ρυθμίσεις, ο οδηγός και ο συνοδηγός μπορούν να ενεργοποιήσουν μια αυτόματη λειτουργία για την κλιματική λειτουργία των καθισμάτων. Εδώ, οι αισθητήρες θερμοκρασίας και υγρασίας στα καθίσματα ανιχνεύουν την απαίτηση ψύξης ή και θέρμανσης και ελέγχουν ανάλογα το κλίμα.
Το νέο ID.7 θα ενισχύει της μεσαία κατηγορία οχημάτων στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Η Volkswagen σχεδιάζει να αυξήσει το μερίδιο των ηλεκτρικών της μοντέλων στο 80% στην Ευρώπη έως το 2030. Το νέο ID.7 αποτελεί σημαντικό ορόσημο σε αυτή την πορεία, καθώς έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη πριν από το τέλος του 2023.