Η Lunaz Applied Technologies, που εδρεύει κοντά στην πίστα του Silverstone, ειδικεύεται στη μετατροπή κλασικών βρετανικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά οχήματα. Το τελευταίο εγχείρημα της εταιρείας είναι μια Bentley S2 Continental του 1961 που έχει μετατραπεί ένα πολυτελές κόσμημα με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

click here

Αυτή η Bentley είναι το σπανιότερο κλασικό αυτοκίνητο που έχει δεχτεί το ηλεκτρικό σύστημα συστήματος κίνησης της Lunaz. Η εταιρεία αναφέρει ότι πρόκειται για ένα από τα μόλις τέσσερα παραδείγματα που υπάρχουν από το συγκεκριμένο μοντέλο με αμάξωμα που σχεδίασε ο James Young.


Εκείνη την εποχή, ήταν δυνατή η αγορά ενός πλαισίου από την αυτοκινητοβιομηχανία και στη συνέχεια η αποστολή του οχήματος σε έναν κατασκευαστή αμαξωμάτων για εξατομικευμένη εμφάνιση. Ο James Young έδωσε σε αυτή τη Bentley εξέχοντα φτερά και δίθυρη καμπίνα. Το σύστημα κίνησης αποτελούνταν αρχικά από έναν V8 6,2 λίτρων και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η μετατροπή της Lunaz εγκαταλείπει τον V8 υπέρ μιας ηλεκτρικής διάταξης που αποδίδει 298 kW (400 ίππους) και 719 Nm ροπής. Ο κατασκευαστής αναφέρει ότι η Bentley μπορεί να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 6,9 δευτερόλεπτα.

Lunaz EV Bentley Continental S2 1961Lunaz EV Bentley Continental S2 1961Lunaz EV Bentley Continental S2 1961
Lunaz EV Bentley Continental S2 1961Lunaz EV Bentley Continental S2 1961
Πέραν από το νέο σύστημα κίνησης, η Lunaz εγκατέστησε μια πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση με σπειροειδή ελατήρια και αμορτισέρ που ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει από την καμπίνα. Τα σύστημα πέδησης έχει αναβαθμιστεί με την προσθήκη δισκόφρενων με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες πίσω.

Η Lunaz πραγματοποιεί επίσης πλήρη αποκατάσταση σε κάθε αυτοκίνητο που κατασκευάζει. Απογυμνώνει το όχημα στα εξ ων συνετέθη και στη συνέχεια συναρμολογεί τα πάντα. Στο εσωτερικό υπάρχουν βιώσιμα υλικά, όπως πατάκια από ανακυκλωμένες ίνες νάιλον και δέρμα που χρησιμοποιεί βυρσοδεψία από φύλλα ελιάς.

Αυτή η κατασκευή δεν είναι η πρώτη ηλεκτροκίνητη Bentley από τη Lunaz. Το 2021, μετέτρεψε σε ηλεκτρικό όχημα μια Bentley S2 Continental Flying Spur του 1961, αλλά αυτή είχε τετράθυρο αμάξωμα από την H.J. Mulliner. Εκείνη την εποχή, το δημιούργημα είχε τιμή εκκίνησης περίπου μισό εκατομμύριο δολάρια.