«Επί του παρόντος, η ηλεκτρική ισχύς αντιπροσωπεύει το 20% ή λιγότερο σε σχέση με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά οι νέοι κανονισμοί θα απαιτούν περίπου 50% της ισχύος ή περισσότερο να προέρχεται από την ηλεκτροκίνηση, γεγονός που θα φέρει ακόμη περισσότερη πρόοδο προς την κατεύθυνση αυτή».
«Οι κανονισμοί του 2026 θα μας υποχρεώσουν να στραφούμε 100% προς καύσιμα με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα, και αυτό θα απαιτήσει να σκεφτούμε πραγματικά πώς θα ενσωματώσουμε το νέο καύσιμο στον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Θα πρέπει επίσης να σκεφτούμε πώς θα βελτιστοποιήσουμε την απόδοση, προκειμένου να επιταχύνουμε την εξέλιξη και νομίζω ότι αυτή η κατεύθυνση ταιριάζει με την κατεύθυνση της Honda».
Ο διευθύνων σύμβουλος της Honda, Toshihiro Mibe, προσέθεσε: «Πιστεύουμε ότι οι τεχνολογίες και η τεχνογνωσία που θα αποκτηθούν από αυτή τη νέα πρόκληση μπορούν ενδεχομένως να εφαρμοστούν άμεσα στα μελλοντικά μας ηλεκτρικά οχήματα παραγωγής, όπως ένα ηλεκτρικό σπορ μοντέλο-ναυαρχίδα, καθώς και σε τεχνολογίες εξηλεκτρισμού σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένου του eVTOL (ηλεκτρικό ιπτάμενο όχημα με κάθετη απογείωση και προσγείωση), το οποίο βρίσκεται επί του παρόντος υπό έρευνα και εξέλιξη».
Ο Martin Whitmarsh, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Aston Martin Performance Technologies, δήλωσε: «Η μελλοντική μας συνεργασία με τη Honda είναι ένα από τα τελευταία κομμάτια του παζλ που μπαίνει στη θέση του για τα φιλόδοξα σχέδια της Aston Martin στη Formula 1».
Ο Koji Watanabe ανέφερε για την ομάδα της Aston Martin: «Αυτή τη στιγμή εργάζονται πάνω σε διάφορα πράγματα για να ενισχύσουν την ομάδα και να προσπαθήσουν να κατακτήσουν το Πρωτάθλημα της F1. Έτσι, καθώς έχουν δώσει υψηλή προτεραιότητα στην τεχνολογία της μονάδας ισχύος και μπορούμε να ταυτιστούμε με την ειλικρινή τους στάση και επίσης το έντονο πάθος τους για τη νίκη. Συνεπώς, αποφασίσαμε να συνεργαστούμε και να αγωνιστούμε για το Πρωτάθλημα ως Aston Martin-Honda».