Η νέα QJMOTOR SRT 550 προσφέρει, σύμφωνα με τους δημιουργούς της, το πάντρεμα διαφορετικών κόσμων και επιθυμιών. Ξεχωρίζει για τις δυναμικές γραμμές που σχηματίζουν το ρύγχος με το ρεζερβουάρ, αλλά και την προσπάθεια για συγκέντρωση των μαζών χαμηλά, με στόχο την ουδέτερη οδηγική συμπεριφορά, με τον αναβάτη να τοποθετείται “μέσα” στην μοτοσυκλέτα.

Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει ζελατίνα και χούφτες στο τιμόνι για μεγαλύτερη προστασία του αναβάτη από τον αέρα και το κρύο, full LED φώτα, LCD οθόνη 5” με δυνατότητα διασύνδεσης μέσω Bluetooth και θύρα φόρτισης USB. Στάνταρ είναι επίσης τόσο τα προστατευτικά κάγκελα με μελετημένη τοποθέτηση ώστε να προστατεύουν τα πλαστικά ή το πλαίσιο σε περίπτωση πτώσης, όσο και το αλουμινένιο προστατευτικό εξάτμισης.

Η SRT 550 είναι επίσης εξοπλισμένη με ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Pirelli Angel GT. Το πίσω αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενο σε ό,τι αφορά την προφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς, ενώ το πιρούνι είναι διαμέτρου 43 χιλ. και έχει διαδρομή 140 χιλ. Το πακέτο των φρένων αποτελείται από δικάναλο ABS για τους δύο δίσκους διαμέτρου 320 χιλ. μπροστά και το 260 χιλ. πίσω.

 

Ο κινητήρας των 554 κ. εκ. είναι δικύλινδρος εν σειρά, τετράχρονος, υγρόψυκτος, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό της Bosch και αποδίδει ισχύ 47,6 ίππων στις 7.500 στροφές και ροπή 51 Nm στις 5.500 στροφές.

 

Ο συμπλέκτης είναι φυσικά μονόδρομος και υποβοηθούμενος, διατηρώντας την ισορροπία στη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας, ακόμη και στα απότομα κατεβάσματα των σχέσεων σε πιο γρήγορους ρυθμούς οδήγησης.

 

Η τιμή της SRT 550 έχει καθοριστεί στα 5.995 € με δυνατότητα επέκτασης της εγγύησης στα 4 χρόνια. Η μοτοσυκλέτα είναι ήδη διαθέσιμη μέσω του δικτύου QJMOTOR της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε τη σελίδα του μοντέλου εδώ: https://qjmotor.gr/model/srt-550/

 

QJMOTOR SRT 550 | ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ        Τετράχρονος

Υγρόψυκτος

554 κ.εκ.

ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ   2 Παράλληλοι – DOHC / 8

ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ           70.5 χιλ. x 71 χιλ.

ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ           11.5:1

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ    EFI (BOSCH)

ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ      Υγρό Κάρτερ

ΚΙΒΩΤΙΟ               6 Ταχύτητες

ΙΣΧΥΣ     47,6 ps / 7500rpm (35kW)

ΡΟΠΗ    51 Nm /5.500 rpm

ΣΧΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ      3.071

ΕΚΚΙΝΗΣΗ           Μίζα

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ   4,3 λτ./ /100 χλμ (WMTC3)

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ      19,5 λτ.

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ)      2200 x 925 x 1450 χιλ.

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ      1505 χιλ.

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ             190 χιλ.

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ      795 χιλ.

ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)               235 κιλά

ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ   25°

ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ              2 Δίσκοι 320 χιλ.

Με τετραπίστονη δαγκάνα εμβόλων Ø32 χιλ.

ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ      Δίσκος 260 χιλ.

Με έμβολο Ø34 χιλ.

ABS        Δικάναλο, BOSCH 9.1MB

ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

(ΔΙΑΔΡΟΜΗ/ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ)          Ανεστραμμένο πιρούνι

(140 χιλ./43 χιλ.)

ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ       MONOSHOCK

Με ρύθμιση προφόρτισης & επαναφοράς

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.       120/70-ZR17

PIRELLI ANGELGT

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.               160/60-ZR17

PIRELLI ANGELGT