Η Ferrari έχει μια επικερδή γραμμή μοναδικών παραγγελιών που δημιουργούνται για τους αγαπημένους της πελάτες και η ιταλική μάρκα μόλις αποκάλυψε την τελευταία της δημιουργία, από την οποία θα κατασκευαστεί μόνο ένα δείγμα: την KC23.

Σε μια ανάρτηση στο διαδίκτυο, η Ferrari ανέφερε ότι η KC23 είναι σχεδιασμένη για μη ανταγωνιστική χρήση στην πίστα, επιδεικνύοντας πρωτοποριακή αεροδυναμική, μηχανοκίνητους αεραγωγούς και μια επιβλητική πίσω αεροτομή.

Η KC23 βασίζεται στην 488 GT3 Evo του 2020. Αυτό εξηγεί γιατί το εσωτερικό είναι απογυμνωμένο, με εκτεθειμένα ανθρακονήματα, διάφορα κουμπιά και διακόπτες από την 488 GT3, καθώς και ένα πλήρες roll cage σε συνδυασμό με αγωνιστικά bucket καθίσματα.

Οι εξωτερικές αλλαγές στην KC23 σε σχέση με το αγωνιστικό αυτοκίνητο από το οποίο προέρχεται είναι εκτεταμένες. Πρόκειται για ένα μοναδικό αμάξωμα, με μπάρα φωτισμού στο μπροστινό μέρος, καθώς και νέους αεραγωγούς σε καπό, τροχούς, ψηφιακούς εξωτερικούς καθρέφτες και πόρτες που ανοίγουν προς τα επάνω, εμπνευσμένες από τη LaFerrari.

Το χρώμα είναι «Gold Mercury», όπως αναφέρει η Ferrari, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει μια μπάρα φώτων σε όλο το πλάτος, που κάθεται πάνω σε έναν αεραγωγό ο οποίος παραπέμπει στα κλασικά supercar F40 και F50. Ένας επιθετικός διαχύτης και η τεράστια πίσω αεροτομή (η οποία είναι αφαιρούμενη) ολοκληρώνουν την εντυπωσιακή εμφάνιση.

Η Ferrari λέει ότι η KC23 είναι κατάλληλη μόνο για χρήση σε πίστα, κάτι που είναι λογικό, δεδομένου ότι η ανάρτηση και το πλαίσιο έχουν μεταφερθεί από την GT3. Ο twin-turbo V8 από την 488 αποδίδει έως και 700 ίππους, αλλά περιορίζεται περίπου τους 600 ίππους σε αγωνιστική διαμόρφωση. Δεν είναι σαφές ποιες προδιαγραφές έχει χρησιμοποιήσει η Ferrari στην KC23.

Η τιμή της KC23 δεν έχει αποκαλυφθεί, αλλά όπως συμβαίνει με όλα τα ειδικά εγχειρήματα της Ferrari, είναι πιθανό να κόστισε στο συλλέκτη/ιδιοκτήτη αρκετά εκατομμύρια ευρώ για να την παραγγείλει και να τη δημιουργήσει σε συνεργασία με τις εσωτερικές ομάδες σχεδιασμού και μηχανικών στο Maranello.