Διαβάστε στο motorone.gr - Νέο Toyota C-HR: Επίσημη πρεμιέρα στην Υπερειδική του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023
Το ολοκαίνουριο Toyota C-HR ήρθε στην Ελλάδα για να γίνει το λαμπερό αστέρι της Υπερειδικής στην Πλατεία Νερού
Το C–HR, το μοντέλο της Toyota που έδωσε μια νέα διάσταση στον σχεδιασμό και τον σπορ χαρακτήρα των C-SUV, μετά από μια άκρως πετυχημένη πορεία περνά στην ολοκαίνουρια, 2η γενιά του. Το ολοκαίνουριο Toyota C-HR πραγματοποίησε την επίσημη πανελλαδική πρεμιέρα στην Υπερειδική του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023, στην Πλατεία Νερού, την Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου.
Μόνο τυχαία δεν επιλέχθηκε από την Toyota ο χρόνος και ο τόπος για να παρουσιάσει επίσημα στο ελληνικό κοινό το νέο μοντέλο. Η ιαπωνική εταιρεία αποτελεί εδώ και δεκαετίες πυλώνα του motorsport παγκοσμίως και του WRC ειδικότερα, ενώ η Toyota Ελλάς ήταν χορηγός κινητικότητας για μια ακόμη χρονιά στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Έτσι, η Υπερειδική στην Πλατεία Νερού αποτέλεσε το ιδανικό timing για να θαυμάσει το ελληνικό κοινό από κοντά, για πρώτη φορά, το ολοκαίνουριο C-HR!
Ένα όχημα προπαραγωγής ταξίδεψε από το εξωτερικό ειδικά για αυτή τη βραδιά έτσι ώστε να προβληθεί σε ειδική, προνομιακή θέση μέσα στη διαδρομή της Υπερειδικής, με σκοπό φυσικά να «κλέψει» τις εντυπώσεις.
Το Toyota C-HR δεύτερης γενιάς έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του τον Ιούνιο και ενθουσιάζει με τον πρωτοποριακό σχεδιασμό και τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του, πολλά εκ των οποίων είναι αποτέλεσμα της εμπειρίας και της τεχνογνωσίας που αποκομίζει η Toyota από την ενεργή συμμετοχή και επένδυσή της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Το νέο μοντέλο έρχεται να δώσει συνέχεια σε ένα μοναδικό success story και είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά για online κράτηση μέσω ειδικής πλατφόρμας, σε εκδόσεις Hybrid Electric και Plug-in Hybrid Electric, με τιμή από 29.130 € και με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό.
Η τολμηρή αισθητική είναι αναμφίβολα το πιο δυνατό σημείο του αυτοκινήτου, η οποία γίνεται ακόμη πιο εντυπωσιακή στις εκδόσεις με διχρωμία, όπου όλο το πίσω μέρος αποκτά μαύρη απόχρωση.
Το εσωτερικό είναι ο ορισμός του όρου «οδηγοκεντρικό». Όλα είναι σχεδιασμένα γύρω από τον οδηγό. Το ταμπλό διαμορφώνει την λογική πιλοτηρίου, με πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3” και κεντρική οθόνη αφής 8” ή 12,3” (ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού) για το σύστημα πολυμέσων Toyota Smart Connect που διαθέτει ενσωματωμένο φωνητικό βοηθό και ασύρματη σύνδεση smartphone μέσω Apple CarPlay ή Android Auto.
Φυσικά, το C-HR δεν θα μπορούσε παρά να υιοθετεί την αφρόκρεμα των υβριδικών συστημάτων της Ιαπωνικής μάρκας. Έτσι, η γκάμα του νέου C-SUV απαρτίζεται από τέσσερις υβριδικές εκδόσεις, οι οποίες έχουν όλες στάνταρ αυτόματο κιβώτιο e-CVT.
Στην έκδοση Hybrid 140 ο βενζινοκινητήρας των 1.8 λίτρων και ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδουν από κοινού ισχύ 140 ίππων, προσφέροντας την τέλεια ισορροπία κόστους – επιδόσεων – οικονομίας καυσίμου (από 4,8 λτ./100 χλμ.).
Η έκδοση Hybrid 200 συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων με ηλεκτροκινητήρα και έχει ισχύ 198 ίππων, αναβαθμίζοντας σημαντικά τις επιδόσεις χωρίς να θυσιάζει την κατανάλωση (από 4,8 λτ./100 χλμ.). Εναλλακτικά μάλιστα μπορεί να εξοπλιστεί με δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, στην τετρακίνητη έκδοση Hybrid 200 AWD–i.
Στην κορυφή της γκάμας του νέου C-HR βρίσκεται η έκδοση Plug–in Hybrid 220, που φέρνει για πρώτη φορά στο ιαπωνικό SUV τη δυνατότητα εξωτερικής φόρτισης. Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα και μεγάλη μπαταρία που μπορεί να φορτίζει είτε εν κινήσει είτε σε φορτιστή ή πρίζα.
Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 223 ίππους προσφέροντας εξαιρετικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 7,4’’), ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι ιδιαίτερα χαμηλή: 0,9 λτ./100 χλμ. κατά μέσο όρο, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Παράλληλα, το C-HR PHEV προσφέρει τη δυνατότητα στον οδηγό του να κινείται αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα για αποστάσεις έως και 66 χλμ..
Το νέο C-HR εκμεταλλεύεται επίσης την πιο πρόσφατη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, Toyota Safety Sense, για να προσφέρει κορυφαία άνεση και ασφάλεια στην οδήγηση, ενώ για μεγαλύτερη ευκολία, οι μελλοντικές ενημερώσεις λογισμικού του συστήματος μπορούν να γίνονται over-the-air, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Το νέο C-HR είναι σχεδιασμένο να ξεχωρίζει. Όχι μόνο με την τολμηρή αισθητική του, αλλά και με την εμπειρία οδήγησης, το υψηλό επίπεδο άνεσης και ασφάλειας και την κορυφαία αποδοτικότητα που εξασφαλίζει η υβριδική τεχνολογία της Toyota.
Μόνο τυχαία δεν επιλέχθηκε από την Toyota ο χρόνος και ο τόπος για να παρουσιάσει επίσημα στο ελληνικό κοινό το νέο μοντέλο. Η ιαπωνική εταιρεία αποτελεί εδώ και δεκαετίες πυλώνα του motorsport παγκοσμίως και του WRC ειδικότερα, ενώ η Toyota Ελλάς ήταν χορηγός κινητικότητας για μια ακόμη χρονιά στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Έτσι, η Υπερειδική στην Πλατεία Νερού αποτέλεσε το ιδανικό timing για να θαυμάσει το ελληνικό κοινό από κοντά, για πρώτη φορά, το ολοκαίνουριο C-HR!
Ένα όχημα προπαραγωγής ταξίδεψε από το εξωτερικό ειδικά για αυτή τη βραδιά έτσι ώστε να προβληθεί σε ειδική, προνομιακή θέση μέσα στη διαδρομή της Υπερειδικής, με σκοπό φυσικά να «κλέψει» τις εντυπώσεις.
Το Toyota C-HR δεύτερης γενιάς έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του τον Ιούνιο και ενθουσιάζει με τον πρωτοποριακό σχεδιασμό και τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του, πολλά εκ των οποίων είναι αποτέλεσμα της εμπειρίας και της τεχνογνωσίας που αποκομίζει η Toyota από την ενεργή συμμετοχή και επένδυσή της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Το νέο μοντέλο έρχεται να δώσει συνέχεια σε ένα μοναδικό success story και είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά για online κράτηση μέσω ειδικής πλατφόρμας, σε εκδόσεις Hybrid Electric και Plug-in Hybrid Electric, με τιμή από 29.130 € και με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό.
Η τολμηρή αισθητική είναι αναμφίβολα το πιο δυνατό σημείο του αυτοκινήτου, η οποία γίνεται ακόμη πιο εντυπωσιακή στις εκδόσεις με διχρωμία, όπου όλο το πίσω μέρος αποκτά μαύρη απόχρωση.
Το εσωτερικό είναι ο ορισμός του όρου «οδηγοκεντρικό». Όλα είναι σχεδιασμένα γύρω από τον οδηγό. Το ταμπλό διαμορφώνει την λογική πιλοτηρίου, με πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3” και κεντρική οθόνη αφής 8” ή 12,3” (ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού) για το σύστημα πολυμέσων Toyota Smart Connect που διαθέτει ενσωματωμένο φωνητικό βοηθό και ασύρματη σύνδεση smartphone μέσω Apple CarPlay ή Android Auto.
Φυσικά, το C-HR δεν θα μπορούσε παρά να υιοθετεί την αφρόκρεμα των υβριδικών συστημάτων της Ιαπωνικής μάρκας. Έτσι, η γκάμα του νέου C-SUV απαρτίζεται από τέσσερις υβριδικές εκδόσεις, οι οποίες έχουν όλες στάνταρ αυτόματο κιβώτιο e-CVT.
Στην έκδοση Hybrid 140 ο βενζινοκινητήρας των 1.8 λίτρων και ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδουν από κοινού ισχύ 140 ίππων, προσφέροντας την τέλεια ισορροπία κόστους – επιδόσεων – οικονομίας καυσίμου (από 4,8 λτ./100 χλμ.).
Η έκδοση Hybrid 200 συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων με ηλεκτροκινητήρα και έχει ισχύ 198 ίππων, αναβαθμίζοντας σημαντικά τις επιδόσεις χωρίς να θυσιάζει την κατανάλωση (από 4,8 λτ./100 χλμ.). Εναλλακτικά μάλιστα μπορεί να εξοπλιστεί με δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, στην τετρακίνητη έκδοση Hybrid 200 AWD–i.
Στην κορυφή της γκάμας του νέου C-HR βρίσκεται η έκδοση Plug–in Hybrid 220, που φέρνει για πρώτη φορά στο ιαπωνικό SUV τη δυνατότητα εξωτερικής φόρτισης. Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα και μεγάλη μπαταρία που μπορεί να φορτίζει είτε εν κινήσει είτε σε φορτιστή ή πρίζα.
Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 223 ίππους προσφέροντας εξαιρετικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 7,4’’), ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι ιδιαίτερα χαμηλή: 0,9 λτ./100 χλμ. κατά μέσο όρο, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Παράλληλα, το C-HR PHEV προσφέρει τη δυνατότητα στον οδηγό του να κινείται αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα για αποστάσεις έως και 66 χλμ..
Το νέο C-HR εκμεταλλεύεται επίσης την πιο πρόσφατη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, Toyota Safety Sense, για να προσφέρει κορυφαία άνεση και ασφάλεια στην οδήγηση, ενώ για μεγαλύτερη ευκολία, οι μελλοντικές ενημερώσεις λογισμικού του συστήματος μπορούν να γίνονται over-the-air, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Το νέο C-HR είναι σχεδιασμένο να ξεχωρίζει. Όχι μόνο με την τολμηρή αισθητική του, αλλά και με την εμπειρία οδήγησης, το υψηλό επίπεδο άνεσης και ασφάλειας και την κορυφαία αποδοτικότητα που εξασφαλίζει η υβριδική τεχνολογία της Toyota.