Το Peugeot 2008, που παρουσιάστηκε στα τέλη του 2019, έχει ήδη παραχθεί σε 700.000 μονάδες, και ήταν πάντα ανάμεσα στα 3 πρώτα μοντέλα σε πωλήσεις στην κατηγορία B-SUV στην Ευρώπη. Τώρα, το δημοφιλές γαλλικό μοντέλο δέχθηκε ανανέωση, και θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά στο τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς και η τιμή του θα ξεκινά από 24.100 ευρώ.

 

Η γκάμα του θα περιλαμβάνει τρείς εκδόσεις: Active, Allure και GT, με τέσσερα κινητήρια σύνολα, συμπεριλαμβανομένης και της νέας αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης των 115 kW (156 ίππων), με 15% αυξημένη ισχύ. Η χωρητικότητα της μπαταρίας αυξήθηκε από 50 σε 54 kWh και θα προσφέρει αυτονομία έως και 406 χλμ. (συνδυασμένος κύκλος WLTP), σε σύγκριση με τα 345 χλμ. του προηγούμενου μοντέλου.

 

Στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται ένας ενσωματομένος μονοφασικός φορτιστής 7,4 kW, και προαιρετικά ένας τριφασικός 11 kW. Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης από 20 έως 80% είναι 30 λεπτά από δημόσιο σταθμό φόρτισης (100 kW), 4 ώρες και 40 λεπτά από ένα Wall Box (7.4 kW), και 11 ώρες και 10 λεπτά από μία ενισχυμένη παροχή (3,2 kW).

 

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

SUMMER SALES: Πρόλαβε την ευκαιρία και απόκτησε τώρα το νέο σου αυτοκινήτο >>

Μάθε πόσο κοστίζει η νέα Mercedes-Benz GLA >>

Εδώ μπορείς να πάρεις μια γεύση πολυτέλειας από τα C-SUV >>

Δες 5 υβριδικά SUV που δοκιμάσαμε στο MotorOne.gr >>

 

Οι επιλογές κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου είναι:

 

PureTech 100: ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας του 1,2 λίτρων με ισχύ 100 ίππων, διαθέτει σύστημα Stop & Start, και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

PureTech 130: ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας του 1,2 λίτρων με ισχύ 130 ίππων, διαθέτει σύστημα Stop & Start, και συνδυάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ή με αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ-8.

BlueHDi 130 EAT8: ο 4κύλινδρος κινητήρας diesel με ισχύ 130 ίππων και σύστημα Stop & Start. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ-8.

Στις αρχές του 2024, η γκάμα θα διευρυνθεί με την προσθήκη του νέου υβριδικού κινητήρα 48V Hybrid. Αυτός συνδυάζει έναν νέας γενιάς βενζινοκινητήρα PureTech 136 ίππων, με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων διπλού συμπλέκτη, που περιλαμβάνει ηλεκτροκινητήρα.

 

Χάρη σε μια μπαταρία που φορτίζεται κατά την οδήγηση, αυτή η τεχνολογία προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές, και έως και 15% μικρότερη κατανάλωση. Στην οδήγηση στην πόλη, το υβριδικό σύστημα κίνησης μπορεί να λειτουργεί περισσότερο από το 50% του χρόνου ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους.

 

Peugeot E-2008Peugeot E-2008Peugeot E-2008

Peugeot E-2008Peugeot E-2008

Το ανανεωμένο Peugeot 2008 εφοδιάζεται, προαιρετικά και ανάλογα με την έκδοση, με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Grip Control), το οποίο διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης: άμμος, λάσπη και χιόνι. Ανάλογα με τη χώρα, η επιλογή του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης συνδυάζεται με ελαστικά all-season «3PMSF».

 

Το νέο 2008 διατηρεί τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις με τον προκάτοχό του: 4,3 μέτρα μήκος, 1,987 μ. πλάτος (συμπεριλαμβανομένων των καθρεπτών) και 1,55 μ. ύψος. Ο χώρος αποσκευών παραμένει αμετάβλητος, στα 434 λίτρα (κάτω από την εταζέρα). Το ανανεωμένο 2008 έχει ένα καινούργιο εμπρός μέρος, που φέρει το νέο σήμα της Peugeot. Είναι πιο φαρδύ και περιλαμβάνει ένα συγκεκριμένο οριζόντιο σχεδιαστικό μοτίβο που συνδέεται με τους προβολείς και τονίζει την κατακόρυφη όψη, και την έντονη προσωπικότητα του αυτοκινήτου.

 

Μετά το 508 sedan και station wagon, το 2008 είναι το δεύτερο μοντέλο που υιοθετεί τη νέα φωτιστική υπογραφή της Peugeot. Χαρακτηρίζεται από τους τρεις κάθετους φωτεινούς «όνυχες» που είναι ενσωματωμένοι στα μαύρα γυαλιστερά πλαίσια του προφυλακτήρα του νέου 2008. Στις εκδόσεις GT, o σχεδιασμός αυτός επεκτείνεται για πρώτη φορά μέσω των full LED φωτιστικών σωμάτων με τις τριπλές μονάδες φωτισμού. Τα νέα LED πίσω φώτα έχουν ανασχεδιασμένους τους τρεις όνυχες, που αποτελούνται από τρείς επάλληλες οριζόντιες διπλές λωρίδες.