Η Volkswagen παρουσίασε μια σειρά τεχνικών αναβαθμίσεων στο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της ID.4 και το coupe-SUV ID.5, με βασικές αλλαγές στα συστήματα κίνησης που τοποθετούνται στα μοντέλα με τη μεγαλύτερη μπαταρία των 77 kWh. Υπάρχουν επίσης βελτιώσεις στην ψηφιακή τεχνολογία του συστήματος infotainment και στη ρύθμιση του πλαισίου σε όλη τη γκάμα.

Τα VW ID.4 Pro και ID.5 με μονό κινητήρα (τοποθετημένο στον πίσω άξονα) και μπαταρία 77 kWh, λαμβάνουν αύξηση ισχύος κατά 60 kW (82 ίππους) και αύξηση της ροπής κατά 253 Nm. Αυτό του δίνει τώρα μέγιστη ισχύ 210 kW (286 ίππων) και ροπή 535 Nm, η οποία αυξήθηκε κατά 75% (από τα 310 Nm). Τα αυτοκίνητα με μονό μοτέρ διαθέτουν επίσης ταχύτερη φόρτιση DC 135 kW και νέα χαρακτηριστικά θερμικής διαχείρισης για τη βελτίωση της φόρτισης.

Οι κορυφαίες εκδόσεις των VW ID.4 και ID.5 Pro με διπλό ηλεκτροκινητήρα έχουν επίσης βελτιωθεί, με το βασικά τετρακίνητα μοντέλα να αποδίδουν επίσης 286 ίππους (21 ίππους παραπάνω από πριν) και τα κορυφαία GTX να ανεβαίνουν στα 250 kW (340 ίππους), έχοντας δεχθεί αύξηση ισχύος 40 kW (81 ίππων). Η VW δεν έχει επιβεβαιώσει την πλήρη γκάμα των επιδόσεων, αλλά αναφέρει ότι ο χρόνος επιτάχυνσης από τα 0-100 χλμ./ώρα είναι τώρα 5,4 δευτερόλεπτα για το GTX, 0,6 δλ. ταχύτερος από πριν.

Τα μοντέλα GTX έχουν επίσης αυξημένη μέγιστη ταχύτητα φόρτισης DC από 135 σε 175 kW (που κάνει εφικτή την προσθήκη 178 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά), ενώ η τελική ταχύτητα για το GTX είναι τώρα 180 χλμ./ώρα (αυξημένη κατά 20 χλμ./ώρα). Παράλληλα με αυτή την πρόσθετη απόδοση υπάρχει και αύξηση της αυτονομίας. Το νέο ID.4 Pro μπορεί να καλύψει απόσταση 550 χιλιομέτρων, δηλαδή 17 χιλιόμετρα περισσότερα από τον προκάτοχό του. Το νέο ID.5 Pro έχει αυτονομία 556 χιλιομέτρων, που αποτελεί αύξηση κατά 11 χιλιόμετρα.

 

To βασικό μοντέλο ID.4 Pure εξακολουθεί να διαθέτει μονό κινητήρα 125 kW (170 ίππων) και μπαταρία 52 kWh, αναπτύσσοντας τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα. Ωστόσο, η ταχύτητα φόρτισης της μπαταρίας έχει αυξηθεί από τα 110 στα 115 kW. Πέραν από τις βελτιώσεις στο σύστημα κίνησης, η VW έχει επίσης βαθμονομήσει εκ νέου την ανάρτηση και έχει τροποποιήσει τα προαιρετικά προσαρμοζόμενα αμορτισέρ DCC. Αυτές διαθέτουν τώρα ακόμη μεγαλύτερη μεταβλητότητα μεταξύ μαλακής και σκληρής ρύθμισης, προσδίδοντας στα ID.4 και ΙD. 5 περισσότερη άνεση ή ευελιξία, ανάλογα με την επιλεγμένη λειτουργία οδήγησης.

Η VW εφάρμοσε επίσης τις ίδιες αναβαθμίσεις στο περιβάλλον χρήσης που υπάρχουν στο νέο ID.3, συμπεριλαμβανομένης μιας μεγαλύτερης οθόνης αφής 12,9 ιντσών και φωτιζόμενων χειριστηρίων για τη θερμοκρασία του συστήματος κλιματισμού και την ένταση του ήχου. Το ψηφιακό περιβάλλον έχει επίσης αναβαθμιστεί με ένα νέο λειτουργικό σύστημα, με στόχο να είναι πιο εύκολη στη χρήση και λιγότερο επιρρεπής σε σφάλματα.

Η Volkswagen δεν προχώρησε σε ανασχεδιασμό του ταμπλό ή σε αλλαγή του εξωτερικού στυλ, όπως έκανε με το ID.3. Ωστόσο, προσφέρει ένα νέο premium ηχοσύστημα της Harman Kardon 480 Watt με 10 ηχεία (συμπεριλαμβανομένου του κεντρικού ηχείου και του subwoofer) ως προαιρετική επιλογή και για τα δύο μοντέλα.