Διαβάστε στο motorone.gr: Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Electri στην ελληνική αγορά
Κατέφθασε στην Ελλάδα η κορυφαία, αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (EV) του νέου Hyundai Kona, ενός πολύ επιτυχημένου μοντέλου στην κατηγορία των B-SUV, με μεγάλη γκάμα συστημάτων κίνησης. Υπάρχουν δύο εκδόσεις συστήματος κίνησης για το ηλεκτρικό μοντέλο Hyundai Kona Electric (βασική ή μεγάλης αυτονομίας), καθώς και πλήρως υβριδικές (HEV) επιλογές ή με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) και σπορ εκδόσεις N Line.
Το νέο Kona Electric προσφέρει κορυφαία αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία στην κατηγορία των B-SUV, εκτιμώμενη κατά WLTP στα 490 χλμ. Τα συστήματα μετάδοσης 2WD διασφαλίζουν υψηλή αυτονομία που φτάνουν έως 514 χλμ. για την έκδοση Long Range με μπαταρία 65,4 kWh και ηλεκτροκινητήρα 160 kW (218 ίππων), η οποία διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού: τη βασική Distinctive και την Limited. Η βασική εκδοχή Standard Range έχει μπαταρία 48,4 kWh, με ηλεκτρικό μοτέρ 114,6 kW (156 ίππων) και το επίπεδο εξοπλισμού Distinctive.
Στον τιμοκατάλογό της για το Kone Electric, η Hyundai αναφέρει ότι υπάρχει έκπτωση 5.000 ευρώ στην τιμή όλων των εκδόσεων, το οποίο σε συνδυασμό με την κρατική επιδότηση «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» ύψους 8.000 €, κατεβάζει την τιμή της βασικής εκδοχής Standard Range στα 33.990 €. Το πιο ισχυρό Hyundai Kona Electric Long Range τιμολογείται στα 38.990 € για την έκδοση Distinctive και στα 40.290 € για την κορυφαία έκδοση Limited. Ειδικά και μεταλλικά χρώματα χρεώνονται 500 € επιπλέον.
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Νέα Mercedes-Benz GLA: Οι βασικές αρχές ενός κορυφαίου SUV
ParkPal: Πώς θα εξοικονομήσεις ενέργεια …παρκάροντας
5+1 κόμπακτ SUV με όφελος έως 4.000 €
Nissan: εκπτώσεις έως 4.000 € στα Juke, Qashqai, X-Trail και Ariya
Το Kona Electric διαθέτει ειδικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, όπως τον εμπρός χώρο αποσκευών (frunk), ενεργά αεροδυναμικά πτερύγια, εσωτερικές και εξωτερικές παροχές ρεύματος (Vehicle-to-Load ή V2L) με εσωτερικές και εξωτερικές πρίζες, head-up display (HUD), λειτουργία οδήγησης με ένα πεντάλ (i-PEDAL), έξυπνο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, ηλεκτρονικό ενεργό σχεδιασμό ήχου (e-ASD) και Eco Package.
Με δυναμική σχεδίαση και αναβαθμισμένες διαστάσεις του, το νέο Kona διατηρεί το χαρακτήρα του, υποστηρίζοντας το lifestyle όλων των ηλικιών, ενώ προσφέρει νέες τεχνολογίες και χαρακτηριστικά ευκολίας. Μεταξύ των αναβαθμίσεων είναι η διπλή οθόνη 12,3 ιντσών, ένα Digital Key 2 Touch χρησιμοποιώντας επικοινωνία κοντινού πεδίου (NFC) σε smartphone ή smartwatch, ενημερώσεις Over-the-Air (OTA) και το Connected Car Navigation Cockpit (ccNC).
Σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά Kona, το νέο μοντέλο έχει μοναδικές αναλογίες με αυξημένες διαστάσεις. Με βάση την έκδοση EV, το μήκος του αμαξώματος πλέον φτάνει τα 4,355 μέτρα, 175 χλστ. μεγαλύτερο από την προηγούμενη γενιά του 2017, με μεταξόνιο στα 2,66 μ., το οποίο είναι αυξημένο κατά 60 χλστ. Το πλάτος του είναι στα 1,825 μ., δηλαδή 25 χλστ. μεγαλύτερο και το ύψος έχει αυξηθεί κατά 20 χλστ., φτάνοντας συνολικά τα 1,575 μ.
Hyundai Kona ElectricHyundai Kona ElectricHyundai Kona Electric
Το Kona διαθέτει το προηγμένο πακέτο υποβοήθησης του οδηγού SmartSense (ADAS) και στη σουίτα περιλαμβάνονται τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2, υποβοήθησης αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης (FCA), οθόνης προβολής τυφλού σημείου (BVM), απομακρυσμένης έξυπνης υποβοήθησης στάθμευσης (RSPA) και παρακολούθησης κατάστασης οδηγού (DSM).
Με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις Cd 0,27, το Κοna έχει πολύ καλή αεροδυναμική απόδοση, γεγονός που συμβάλλει στην αύξηση της αυτονομίας του. Επιπλέον, προσδίδει περισσότερο στυλ με το παραμετρικό μοτίβο των φωτιστικών σωμάτων και την πίσω λωρίδα Pixelated Seamless Horizon Lamp.
Hyundai Kona ElectricHyundai Kona ElectricHyundai Kona Electric
Χάρη στις μεγαλύτερες διαστάσεις του μοντέλου, η Hyundai κατάφερε να διαμορφώσει μία πιο ευρύχωρη καμπίνα επιβατών, που ονομάζει «χώρο διαβίωσης». Το οδηγοκεντρικό ταμπλό τονίζεται από ένα αιωρούμενο οριζόντιο C-Pad με ενσωματωμένες τις διπλές οθόνες 12,3 ιντσών. Ως μέρος της νέας διάταξης, ο επιλογέας ταχυτήτων shift-by-wire έχει μεταφερθεί από την κεντρική κονσόλα στην κολόνα του τιμονιού, γεγονός που επιτρέπει τη δημιουργία περισσότερου χώρου αποθήκευσης μεταξύ των δύο εμπρός καθισμάτων.
Το Curveless Bench Seat στην πίσω σειρά καθισμάτων μεγιστοποιεί την πρακτικότητα και διαθέτει μοχλό δύο σταδίων για εύκολη ανάκληση. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 466 λίτρα, με βελτιωμένη ευκολία φόρτωσης, χάρη στην ηλεκτροκίνητη θύρα. Το e-ASD δημιουργεί έναν εικονικό ήχο που κάνει το αυτοκίνητο ακόμη πιο ελκυστικό για τον οδηγό. Το νέο i-PEDAL επιτρέπει στους οδηγούς να επιταχύνουν ή να επιβραδύνουν χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του γκαζιού. Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας προσαρμόζει αυτόματα την ένταση πέδησης.