Δοκιμάζουμε το Hyundai i10 1.0 T-GDi N Line
Η 3η γενιά Hyundai i10 ανανεώνεται και επιστρέφει στην επικαιρότητα για να μας θυμίσει ότι προσφέρει πολύ αυτοκίνητο για τα δεδομένα της κλάσης του
Hyundai i10 1.0T–GDi N Line: Στην μειονότητα της φθίνουσας κατηγορίας των mini, το i10 είναι ένα αυτόφωτο παράδειγμα ότι μπορεί ένα μικρό αυτοκίνητο να ξεχωρίζει ακόμα και σε στιγμές που ο ανταγωνισμός του την έχει κάνει με ελαφρά πηδηματάκια.
Το μικρότερο Hyundai στην γκάμα είναι ένα από τα ελάχιστα αυτοκίνητα που επιμένει να εξελίσσεται και να αποδεικνύει την χρησιμότητα του. Μπορεί οι περισσότεροι κατασκευαστές να απομακρύνουν τις προτάσεις τους και να φορτώνουν το απουσιολόγιο στην τάξη “μικρά αυτοκίνητα πόλης”, όμως οι πόλεις μικρά και έξυπνα αυτοκίνητα ζητάνε και όχι μικρά ή μεγάλα SUV, έστω και με καθαρό αποτύπωμα ρύπων.
Η μικροκινητικότητα μπορεί να είναι το μελλοντικό στοίχημα, όμως το επίπεδο ρεαλισμού σήμερα δεν δείχνει και ιδιαίτερα γοητευτικό για να επενδύσεις εκεί και να πάρεις στην πλάτη ένα φορτηγό συμβιβασμούς. Αν λοιπόν κατά βάση οι μετακινήσεις σου είναι αστικές τις περισσότερες ημέρες του χρόνου, ποιος ο λόγος να μην ασχοληθείς σοβαρά με αυτοκίνητα σαν το i10, που επίσης σοβαρά ασχολείται και ο κατασκευαστής του;
Μικρό μεν…
Το i10 βρίσκεται στην 3η του γενιά και τέσσερα χρόνια μετά την πρώτη εμφάνιση στην αγορά κερδίζει την ανανέωση που θα φρεσκάρει την ύπαρξή του στην επικαιρότητα. Οπτικά οι αλλαγές δεν θα φέρουν την επανάσταση, άλλωστε μιλάμε για facelift και όχι για σκαλοπάτι επόμενης γενιάς.
Η νέα μάσκα υιοθετεί την κυψελωτή λογική Tucson με τα LED ημέρας ενσωματωμένα στις άκρες της και την εκφράζει στην αναλογία που επιτρέπει στο i10 να μην γίνει κραυγαλέο. Οι προφυλακτήρες, τα φώτα και οι ζάντες έχουν δεχτεί τις τροποποιήσεις των σχεδιαστών ενώ στην N Line έκδοση των 100 ίππων οι τροχοί είναι ελαφρού κράματος και έχουν κερδίσει ίντσα σε σχέση με τις 15’’ που συναντάς στην υπόλοιπη γκάμα i10.
Στην N Line επίσης συναντάς πίσω ένα ψευτοδιαχύτη και διπλή απόληξη εξάτμισης, ενώ το λογότυπο «i10» που αναγράφεται στις πίσω κολόνες είναι κόκκινο. Συνολικά το μοντέρνο και αθλητικό παρουσιαστικό του i10 προκύπτει από σεμνά φουσκώματα, ακμές και καμπύλες σε ένα ομοιογενές αμάξωμα που συνδέει την σπορ εσάνς με την πρακτικότητα που αναζητά ένα αυτοκίνητο για να γίνει αντικείμενο καλοπροαίρετης συζήτησης. Η γκάμα i10 μάλιστα είναι εμπλουτισμένη στη χρωματική παλέτα της, με τέσσερις επιπλέον επιλογές.
Η βασική εικόνα του εσωτερικού είναι γνωστή όμως η τεχνολογία κάνει την εμφάνισή της μέσω έγχρωμης οθόνης 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων από τον βασικό εξοπλισμό, θύρες USB τύπου C μπροστά και πίσω, eCall δεύτερης γενιάς που βασίζεται στο δίκτυο 4G και ενημερώσεις χαρτών Over The Air (OTA).
Συμπληρώνεται δε από επίσης έγχρωμη οθόνη αφής 8’’στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας, για ενημέρωση, πλοήγηση και ψυχαγωγία που προσφέρει τη δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης smartphone μέσω Android Auto και Apple CarPlay. Στην οθόνη προβάλλεται εικόνα από την κάμερα οπισθοπορείας, με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης κατά τους ελιγμούς, ενώ τα καλά νέα δεν περιορίζονται μόνο στο infotainment.
Συνήθως σε ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας Α, κρατάς μικρό καλάθι σε παροχές συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Όχι όμως στο i10, το οποίο από το 2019 που εμφανίστηκε στην 3η του γενιά διεκδικεί άξια τον τίτλο του ασφαλέστερου και πιο καταρτισμένου mini. Από τη βασική του έκδοση, το πλέον προηγμένο πακέτο S-10 προσφέρει ένα μπουκέτο 12 τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας κάτω από την ομπρέλα Hyundai SmartSense.
Στις αναβαθμίσεις και στις έξτρα παροχές περιλαμβάνονται συστήματα προειδοποίησης και αποφυγής σύγκρουσης με όχημα, πεζό ή δίκυκλο, αναγνώρισης ρυθμιστικών πινακίδων ταχύτητας και κόπωσης του οδηγού, διατήρησης του αυτοκινήτου στη λωρίδα κυκλοφορίας και αυτοματοποιημένη μεγάλη σκάλα στα φώτα.
Αν και έχει γίνει χρήση σκληρών πλαστικών σε όλο το ταμπλό, η ποιότητα κατασκευής είναι αντίστοιχη με αυτή που μας έχει συνηθίσει το κορεάτικο εργοστάσιο. Καλοφινιρισμένα και συναρμολογημένα με συνέπεια, συνθέτουν ένα στιβαρό αποτέλεσμα με προσεγμένο διάκοσμο και αισθητική. Οι κόκκινες ραφές σε τιμόνι επιλογέα και καθίσματα συνδυάζονται με αντίστοιχες χρωματικές πινελιές N Line στις επενδύσεις των καθισμάτων και στην περίμετρο των αεραγωγών, ως ένδειξη μοντέρνας λογικής που επικρατεί στο σαλόνι.
Οι θετικές εντυπώσεις συνεχίζονται με μια δημιουργική πρακτικότητα και εργονομία. Όλα βρίσκονται εκεί που περιμένεις, οι θήκες είναι πολλές για τα συμπράγκαλα της καθημερινότητας και οι ποτηροθήκες επίσης για να μην ψάχνει κανείς τρόπο να παρκάρει νερά και καφέδες. Εντάξει, ο χώρος για αποσκευές δεν είναι το δυνατό σημείο κανενός αυτοκινήτου της κατηγορίας, δεν μπορείς να τα έχεις άλλωστε και όλα. Παρόλα αυτά τα 252 λίτρα είναι εκεί για τις καθημερινές ανάγκες ή τις ταξιδιωτικές ενός ζευγαριού. Για περισσότερο χώρο το i10 επιστρατεύει την ανάκληση καθισμάτων.
Οι τροχοί είναι ακροβολισμένοι και τα 2.425 χιλ. του μεταξονίου προσφέρουν περισσότερο χώρο στα πόδια ώστε να βολευτούν με άνεση ακόμα και επιβάτες ύψους 1,80+, ο ένας πίσω από τον άλλον. Ο χώρος στο κεφάλι παραμένει αρκετός και στην περίπτωση που προκύψει μεσαίος επιβάτης στην δεύτερη σειρά καθισμάτων θα νιώσει λίγο καλύτερα από τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού. Κρατήστε όμως ότι τέσσερις ενήλικοι θα βρουν την καμπίνα πιο βολική τη στιγμή που η ορατότητα είναι εξαιρετική για την παραμονή πίσω. Σπάνιο είδος επίσης τα πίσω παράθυρα που όταν κατέβουν κρύβονται ολοκληρωτικά στο εσωτερικό της πόρτας.
Παιδί της πόλης; Όχι μόνο!
Η γνώστη ευελιξία σε αστική χρήση παραμένει υπαρκτή, ενώ ανεβάζει τον πήχη ακόμα ψηλότερα σε επίπεδο κύλισης και άνεσης γενικότερα, κάτι που του δίνει bonus την ταξιδιάρικη ταυτότητα. Πριν όμως βγεις από την πόλη θα το κρίνεις εντός, όπου θα νιώσεις σωστά τοποθετημένος στο κάθισμα, χωρίς να σου λείπει ούτε η ιδανική θέση ούτε η τριγύρω ορατότητα.
Η ψηλή τοποθέτηση του επιλογέα «πέφτει» βολικά στο χέρι, που απολαμβάνει θετικό κούμπωμα και ελαφρώς μακριές διαδρομές, αλλά με σωστή κλιμάκωση στο 5άρι σασμάν. Έχει όλα τα δεδομένα για να διαπρέψει στην πόλη και με μήκος 3,67 μέτρα και πλάτος 1,68, δεν θα σπαταλάς τον χρόνο σου ψάχνοντας θέση παρκινγκ με τις ώρες.
Τα 998 κ.εκ. του τρικύλινδρου T-GDI, προσφέρουν 100 υπερτροφοδοτούμενους ίππους και 172 Nm ροπής που είναι διαθέσιμα λίγο πάνω από το ρελαντί). Ο τρικύλινδρος ήχος είναι αισθητός στην καμπίνα και έρχεται αναλογικά με το πρόθυμο στροφάρισμά του. Συνοδεύεται δε από ζωηρό τράβηγμα και δεν δείχνει στολάρισμα πλησιάζοντας στην κόκκινη περιοχή. Με τον εκδηλωτικό κινητήρα και με το σαφές 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο σε δραστηριότητα, οι επιδόσεις έρχονται με κολακευτικά νούμερα (0-100 χλμ./ώρα σε 10,5 δλ. και τελική ταχύτητα 185 χλμ./ώρα).
Η ελαφρώς χαμηλωμένη ανάρτηση δείχνει πιο σφιχτή χωρίς όμως να χάνει την αρχική προσφορά της στο πεδίο της άνεσης. Παραμένει ευθύβολο στις απαγορευμένες από το νόμο ταχύτητες και ταξιδεύει ήσυχα με ταχύτητες έως 140 χλμ./ώρα. Τα έως 8 λτ./100 χλμ. που είδαμε τις ημέρες της δοκιμής, δείχνουν ότι η οικονομία είναι εφικτή ακόμα και αν δεν είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός. Μπορείς να δεις και χαμηλότερες τιμές εύκολα αν ελαφρύνεις το πόδι σου στο πεντάλ του γκαζιού και να είσαι επίσης γρήγορος εκμεταλλευόμενος την υπερτροφοδοτούμενη ροπή και το χαμηλό βάρος.
Οφείλεις να του αναγνωρίσεις ένα πάτημα που εμπνέει σιγουριά, καλή επικοινωνία με τον οδηγό, αποτελεσματικότητα ανάρτησης και φρένων, ένα συνολικό απόσταγμα δηλαδή υπακοής και φιλικότητας στις εντολές που του δίνεις. Το i10 μπορεί να δικαιολογήσει την αθλητική του εικόνα με ανάλογη συμπεριφορά στο δρόμο. Διαβάζει σωστά, προσφέρει σιγουριά και σταθερότητα συνολικά, ενώ ακόμα και στην υπερβολή τα ηλεκτρονικά επεμβαίνουν με διακριτικότητα χωρίς να τσαλακώνουν τη διάθεση.
Μετρώντας τα κουκιά
Αξιολογώντας το ανανεωμένο Hyundai i10, διαπιστώνεις το προφανές. Από την μια ότι ανήκει στα αυτοκίνητα που δραστηριοποιείται στον αστικό κύκλο, περιβάλλον για το οποίο καλείται να διαπρέψει, κάτι που δεν απέχει από την πραγματικότητα. Από την άλλη έχει κρυμμένους άσους στο μανίκι του, όπως πλήρες πακέτο τεχνολογιών για ανέσεις ψυχαγωγία και κυρίως ασφάλεια, ευρυχωρία για τέσσερις και ικανό είναι από τα γενναιόδωρα στην προσφορά τους αυτοκίνητα χώρο για αποσκευές με βάση την κατηγορία που ανήκει και δυναμισμό στο δρόμο στην N Line εκδοχή του, κάτι που οφείλει και στον ζωηρό κινητήρα των 100 ίππων.
Πρακτικά λοιπόν είναι από τα γενναιόδωρα στην προσφορά τους αυτοκίνητα και είναι ευχάριστο για καθημερινό με δυνατότητες που δεν θα το περιορίσουν μόνο στα αστικά του καθήκοντα. Ναι, είναι τσιμπημένο σε τιμή, ιδίως στην ιδιαίτερα προικισμένη N Line βερσιόν του, όμως φέρνει στοιχεία από μια κατηγορία παραπάνω που δεν είναι απαραίτητο ότι όλοι την χρειάζονται.
Το μικρότερο Hyundai στην γκάμα είναι ένα από τα ελάχιστα αυτοκίνητα που επιμένει να εξελίσσεται και να αποδεικνύει την χρησιμότητα του. Μπορεί οι περισσότεροι κατασκευαστές να απομακρύνουν τις προτάσεις τους και να φορτώνουν το απουσιολόγιο στην τάξη “μικρά αυτοκίνητα πόλης”, όμως οι πόλεις μικρά και έξυπνα αυτοκίνητα ζητάνε και όχι μικρά ή μεγάλα SUV, έστω και με καθαρό αποτύπωμα ρύπων.
Η μικροκινητικότητα μπορεί να είναι το μελλοντικό στοίχημα, όμως το επίπεδο ρεαλισμού σήμερα δεν δείχνει και ιδιαίτερα γοητευτικό για να επενδύσεις εκεί και να πάρεις στην πλάτη ένα φορτηγό συμβιβασμούς. Αν λοιπόν κατά βάση οι μετακινήσεις σου είναι αστικές τις περισσότερες ημέρες του χρόνου, ποιος ο λόγος να μην ασχοληθείς σοβαρά με αυτοκίνητα σαν το i10, που επίσης σοβαρά ασχολείται και ο κατασκευαστής του;
Μικρό μεν…
Το i10 βρίσκεται στην 3η του γενιά και τέσσερα χρόνια μετά την πρώτη εμφάνιση στην αγορά κερδίζει την ανανέωση που θα φρεσκάρει την ύπαρξή του στην επικαιρότητα. Οπτικά οι αλλαγές δεν θα φέρουν την επανάσταση, άλλωστε μιλάμε για facelift και όχι για σκαλοπάτι επόμενης γενιάς.
Η νέα μάσκα υιοθετεί την κυψελωτή λογική Tucson με τα LED ημέρας ενσωματωμένα στις άκρες της και την εκφράζει στην αναλογία που επιτρέπει στο i10 να μην γίνει κραυγαλέο. Οι προφυλακτήρες, τα φώτα και οι ζάντες έχουν δεχτεί τις τροποποιήσεις των σχεδιαστών ενώ στην N Line έκδοση των 100 ίππων οι τροχοί είναι ελαφρού κράματος και έχουν κερδίσει ίντσα σε σχέση με τις 15’’ που συναντάς στην υπόλοιπη γκάμα i10.
Στην N Line επίσης συναντάς πίσω ένα ψευτοδιαχύτη και διπλή απόληξη εξάτμισης, ενώ το λογότυπο «i10» που αναγράφεται στις πίσω κολόνες είναι κόκκινο. Συνολικά το μοντέρνο και αθλητικό παρουσιαστικό του i10 προκύπτει από σεμνά φουσκώματα, ακμές και καμπύλες σε ένα ομοιογενές αμάξωμα που συνδέει την σπορ εσάνς με την πρακτικότητα που αναζητά ένα αυτοκίνητο για να γίνει αντικείμενο καλοπροαίρετης συζήτησης. Η γκάμα i10 μάλιστα είναι εμπλουτισμένη στη χρωματική παλέτα της, με τέσσερις επιπλέον επιλογές.
Η βασική εικόνα του εσωτερικού είναι γνωστή όμως η τεχνολογία κάνει την εμφάνισή της μέσω έγχρωμης οθόνης 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων από τον βασικό εξοπλισμό, θύρες USB τύπου C μπροστά και πίσω, eCall δεύτερης γενιάς που βασίζεται στο δίκτυο 4G και ενημερώσεις χαρτών Over The Air (OTA).
Συμπληρώνεται δε από επίσης έγχρωμη οθόνη αφής 8’’στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας, για ενημέρωση, πλοήγηση και ψυχαγωγία που προσφέρει τη δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης smartphone μέσω Android Auto και Apple CarPlay. Στην οθόνη προβάλλεται εικόνα από την κάμερα οπισθοπορείας, με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης κατά τους ελιγμούς, ενώ τα καλά νέα δεν περιορίζονται μόνο στο infotainment.
Συνήθως σε ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας Α, κρατάς μικρό καλάθι σε παροχές συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Όχι όμως στο i10, το οποίο από το 2019 που εμφανίστηκε στην 3η του γενιά διεκδικεί άξια τον τίτλο του ασφαλέστερου και πιο καταρτισμένου mini. Από τη βασική του έκδοση, το πλέον προηγμένο πακέτο S-10 προσφέρει ένα μπουκέτο 12 τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας κάτω από την ομπρέλα Hyundai SmartSense.
Στις αναβαθμίσεις και στις έξτρα παροχές περιλαμβάνονται συστήματα προειδοποίησης και αποφυγής σύγκρουσης με όχημα, πεζό ή δίκυκλο, αναγνώρισης ρυθμιστικών πινακίδων ταχύτητας και κόπωσης του οδηγού, διατήρησης του αυτοκινήτου στη λωρίδα κυκλοφορίας και αυτοματοποιημένη μεγάλη σκάλα στα φώτα.
Αν και έχει γίνει χρήση σκληρών πλαστικών σε όλο το ταμπλό, η ποιότητα κατασκευής είναι αντίστοιχη με αυτή που μας έχει συνηθίσει το κορεάτικο εργοστάσιο. Καλοφινιρισμένα και συναρμολογημένα με συνέπεια, συνθέτουν ένα στιβαρό αποτέλεσμα με προσεγμένο διάκοσμο και αισθητική. Οι κόκκινες ραφές σε τιμόνι επιλογέα και καθίσματα συνδυάζονται με αντίστοιχες χρωματικές πινελιές N Line στις επενδύσεις των καθισμάτων και στην περίμετρο των αεραγωγών, ως ένδειξη μοντέρνας λογικής που επικρατεί στο σαλόνι.
Οι θετικές εντυπώσεις συνεχίζονται με μια δημιουργική πρακτικότητα και εργονομία. Όλα βρίσκονται εκεί που περιμένεις, οι θήκες είναι πολλές για τα συμπράγκαλα της καθημερινότητας και οι ποτηροθήκες επίσης για να μην ψάχνει κανείς τρόπο να παρκάρει νερά και καφέδες. Εντάξει, ο χώρος για αποσκευές δεν είναι το δυνατό σημείο κανενός αυτοκινήτου της κατηγορίας, δεν μπορείς να τα έχεις άλλωστε και όλα. Παρόλα αυτά τα 252 λίτρα είναι εκεί για τις καθημερινές ανάγκες ή τις ταξιδιωτικές ενός ζευγαριού. Για περισσότερο χώρο το i10 επιστρατεύει την ανάκληση καθισμάτων.
Οι τροχοί είναι ακροβολισμένοι και τα 2.425 χιλ. του μεταξονίου προσφέρουν περισσότερο χώρο στα πόδια ώστε να βολευτούν με άνεση ακόμα και επιβάτες ύψους 1,80+, ο ένας πίσω από τον άλλον. Ο χώρος στο κεφάλι παραμένει αρκετός και στην περίπτωση που προκύψει μεσαίος επιβάτης στην δεύτερη σειρά καθισμάτων θα νιώσει λίγο καλύτερα από τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού. Κρατήστε όμως ότι τέσσερις ενήλικοι θα βρουν την καμπίνα πιο βολική τη στιγμή που η ορατότητα είναι εξαιρετική για την παραμονή πίσω. Σπάνιο είδος επίσης τα πίσω παράθυρα που όταν κατέβουν κρύβονται ολοκληρωτικά στο εσωτερικό της πόρτας.
Παιδί της πόλης; Όχι μόνο!
Η γνώστη ευελιξία σε αστική χρήση παραμένει υπαρκτή, ενώ ανεβάζει τον πήχη ακόμα ψηλότερα σε επίπεδο κύλισης και άνεσης γενικότερα, κάτι που του δίνει bonus την ταξιδιάρικη ταυτότητα. Πριν όμως βγεις από την πόλη θα το κρίνεις εντός, όπου θα νιώσεις σωστά τοποθετημένος στο κάθισμα, χωρίς να σου λείπει ούτε η ιδανική θέση ούτε η τριγύρω ορατότητα.
Η ψηλή τοποθέτηση του επιλογέα «πέφτει» βολικά στο χέρι, που απολαμβάνει θετικό κούμπωμα και ελαφρώς μακριές διαδρομές, αλλά με σωστή κλιμάκωση στο 5άρι σασμάν. Έχει όλα τα δεδομένα για να διαπρέψει στην πόλη και με μήκος 3,67 μέτρα και πλάτος 1,68, δεν θα σπαταλάς τον χρόνο σου ψάχνοντας θέση παρκινγκ με τις ώρες.
Τα 998 κ.εκ. του τρικύλινδρου T-GDI, προσφέρουν 100 υπερτροφοδοτούμενους ίππους και 172 Nm ροπής που είναι διαθέσιμα λίγο πάνω από το ρελαντί). Ο τρικύλινδρος ήχος είναι αισθητός στην καμπίνα και έρχεται αναλογικά με το πρόθυμο στροφάρισμά του. Συνοδεύεται δε από ζωηρό τράβηγμα και δεν δείχνει στολάρισμα πλησιάζοντας στην κόκκινη περιοχή. Με τον εκδηλωτικό κινητήρα και με το σαφές 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο σε δραστηριότητα, οι επιδόσεις έρχονται με κολακευτικά νούμερα (0-100 χλμ./ώρα σε 10,5 δλ. και τελική ταχύτητα 185 χλμ./ώρα).
Η ελαφρώς χαμηλωμένη ανάρτηση δείχνει πιο σφιχτή χωρίς όμως να χάνει την αρχική προσφορά της στο πεδίο της άνεσης. Παραμένει ευθύβολο στις απαγορευμένες από το νόμο ταχύτητες και ταξιδεύει ήσυχα με ταχύτητες έως 140 χλμ./ώρα. Τα έως 8 λτ./100 χλμ. που είδαμε τις ημέρες της δοκιμής, δείχνουν ότι η οικονομία είναι εφικτή ακόμα και αν δεν είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός. Μπορείς να δεις και χαμηλότερες τιμές εύκολα αν ελαφρύνεις το πόδι σου στο πεντάλ του γκαζιού και να είσαι επίσης γρήγορος εκμεταλλευόμενος την υπερτροφοδοτούμενη ροπή και το χαμηλό βάρος.
Οφείλεις να του αναγνωρίσεις ένα πάτημα που εμπνέει σιγουριά, καλή επικοινωνία με τον οδηγό, αποτελεσματικότητα ανάρτησης και φρένων, ένα συνολικό απόσταγμα δηλαδή υπακοής και φιλικότητας στις εντολές που του δίνεις. Το i10 μπορεί να δικαιολογήσει την αθλητική του εικόνα με ανάλογη συμπεριφορά στο δρόμο. Διαβάζει σωστά, προσφέρει σιγουριά και σταθερότητα συνολικά, ενώ ακόμα και στην υπερβολή τα ηλεκτρονικά επεμβαίνουν με διακριτικότητα χωρίς να τσαλακώνουν τη διάθεση.
Μετρώντας τα κουκιά
Αξιολογώντας το ανανεωμένο Hyundai i10, διαπιστώνεις το προφανές. Από την μια ότι ανήκει στα αυτοκίνητα που δραστηριοποιείται στον αστικό κύκλο, περιβάλλον για το οποίο καλείται να διαπρέψει, κάτι που δεν απέχει από την πραγματικότητα. Από την άλλη έχει κρυμμένους άσους στο μανίκι του, όπως πλήρες πακέτο τεχνολογιών για ανέσεις ψυχαγωγία και κυρίως ασφάλεια, ευρυχωρία για τέσσερις και ικανό είναι από τα γενναιόδωρα στην προσφορά τους αυτοκίνητα χώρο για αποσκευές με βάση την κατηγορία που ανήκει και δυναμισμό στο δρόμο στην N Line εκδοχή του, κάτι που οφείλει και στον ζωηρό κινητήρα των 100 ίππων.
Πρακτικά λοιπόν είναι από τα γενναιόδωρα στην προσφορά τους αυτοκίνητα και είναι ευχάριστο για καθημερινό με δυνατότητες που δεν θα το περιορίσουν μόνο στα αστικά του καθήκοντα. Ναι, είναι τσιμπημένο σε τιμή, ιδίως στην ιδιαίτερα προικισμένη N Line βερσιόν του, όμως φέρνει στοιχεία από μια κατηγορία παραπάνω που δεν είναι απαραίτητο ότι όλοι την χρειάζονται.