Υπήρξαν περίοδοι στο παρελθόν κατά τις οποίες η Caterham εξέτασε την ιδέα μοντέλων εκτός του εμβληματικού Seven. Τώρα, καθώς η μικρή βρετανική εταιρεία εισέρχεται στην ηλεκτρική εποχή, εστιάζει σε ένα compact coupe 2+1 θέσεων, που ονομάζεται Caterham Project V.

Αυτό το νέο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει δημιουργηθεί από τον Βρετανό σχεδιαστή Anthony Jannarelly και θα μπορούσε να βγει στην παραγωγή ήδη από το τέλος του 2025. Φαίνεται ότι η εταιρεία προτείνει το Project V ως αυτοκίνητο για το δρόμο, αν και αυτό το όνομα είναι πιθανότατα προσωρινό.

Το αυτοκίνητο τροφοδοτείται από μια μπαταρία 55 kWh, η οποία είναι τοποθετημένη σε ένα ελαφρύ πλαίσιο από ανθρακονήματα και αλουμίνιο, που διαθέτει ανάρτηση διπλών ψαλιδιών με πλήρως ρυθμιζόμενη γεωμετρία. Η Caterham στοχεύει σε βάρος 1.190 κιλών.

Το μικρό βάρος, σε σύγκριση με πολλά άλλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σημαίνει ότι η μπαταρία θα παρέχει αυτονομία 400 χλμ. και θα τροφοδοτεί έναν κινητήρα 272 ίππων, που είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος του οχήματος. Προβλέπεται χρόνος επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα θα αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα.

Η ταχεία φόρτιση στα 150 kW σημαίνει ότι η πλήρωση 20-80% της μπαταρίας θα διαρκεί μόλις 15 λεπτά, οπότε είναι σαφές ότι η Caterham έχει το μυαλό της στην πίστα όταν πρόκειται για την προβλεπόμενη χρήση του Project V.

Το αυτοκίνητο επίδειξης Project V διαθέτει διάταξη καθισμάτων 2+1, αν και η διάταξη 2+2 θα είναι προαιρετική για την έκδοση παραγωγής. Η Caterham λέει ότι η διάταξη 2+1 σημαίνει ότι η είσοδος και η έξοδος είναι πιο εύκολη, ενώ υπάρχει περισσότερος χώρος στο πίσω μέρος για τον έναν επιβάτη, καθιστώντας το Project V ένα πιο εύχρηστο αυτοκίνητο από κάποια άλλα μικρά σπορ coupe.

Το εσωτερικό είναι επικεντρωμένο στον οδηγό, με μια απλή οθόνη οργάνων που περιλαμβάνει βασικές πληροφορίες. Θα περιλαμβάνεται επίσης η screen mirroring για smartphone, ενώ το V προσφέρει τρία προγράμματα οδήγησης: Normal, Sport και Sprint. Αυτές οι ρυθμίσεις προσαρμόζουν πόσο σκληρό είναι το τιμόνι και την απόκριση/επιτάχυνση του γκαζιού για διαφορετικά περιβάλλοντα οδήγησης.