Μέσα στον Ιανουάριο και μέχρι τις αρχές του Φεβρουαρίου, αναμένονται στην ελληνική αγορά κάποια σημαντικά νέα μοντέλα.

Tο νέο μεγάλο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Kia είναι αρχικά διαθέσιμο ως 7θέσιο (θα ακολουθήσει και 6-θέσια έκδοση) και με δύο συστήματα κίνησης.

Και στις δύο περιπτώσεις, η μπαταρία έχει χωρητικότητα 99,8 kWh και συνδυάζεται είτε με έναν ηλεκτροκινητήρα 203 ίππων, είτε με δύο ηλεκτροκινητήρες που προσφέρουν τετρακίνηση (AWD) και συνδυαστική ισχύ 384 ίππων. Η αυτονομία φτάνει έως και 563 χλμ., ενώ ξεχωρίζει η ικανότητα ταχείας φόρτισης: σε μόλις 15’ η μπαταρία αποκτά ενέργεια που αρκεί για απόσταση 249 χλμ.! Οι τιμές για το νέο Kia EV9 ξεκινούν από 69.000 € με την κρατική επιδότηση των 8.000 €.

Οδηγήσαμε το νέο Kia EV9 το φθινόπωρο στη Γαλλία (Σαν Τροπέ). Αρκεί κανείς να σταθεί και να το αντικρίσει, για να αντιληφθεί το μέγεθος της εξέλιξης της Kia. Στο μεγάλο SUV αντικατοπτρίζεται στο 100% η τεράστια επένδυση που πραγματοποιεί η μάρκα για τον εξηλεκτρισμό της αλλά και για την είσοδό της στους premium κατασκευαστές.

Παράλληλα, το EV9 είναι μια ακόμη απόδειξη πως η ηλεκτροκίνηση μπορεί να εμπνέει και να συναρπάζει, προσφέροντας παράλληλα απαντήσεις σε κάθε πρακτική ανάγκη. Μην ξεχνάμε πως για την ώρα είναι ένα από τα ελάχιστα διαθέσιμα επταθέσια ηλεκτρικά της αγοράς.

Το νέο Peugeot 208 μόλις έφτασε στην Ελλάδα στις εκδόσεις βενζίνης και Hybrid, ενώ σύντομα αναμένονται και οι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις E-208. Η ανανέωση που υπέστη το γαλλικό σουπερμίνι περιλαμβάνει φρέσκια εμφάνιση, νέες τεχνολογίες, καινούριους υβριδικούς κινητήρες και ένα ισχυρότερο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Η πρώτη γεύση από το νέο ηλεκτρικό E-208 με τους 156 ίππους έγινε τον περασμένο Νοέμβριο, στην Ισπανία. Οι αισθητικές αναβαθμίσεις προσδίδουν φρέσκια εικόνα στο μοντέλο κάνοντάς το ελκυστικό, ακόμη και για εκείνους που έχουν το τωρινό μοντέλο και θα θελήσουν να το αλλάξουν. Είναι αρκετά καλό στην οδήγηση, έχει μια funky (αν και στενόχωρη) καμπίνα, και η επιπλέον αυτονομία (400 χλμ.) θα φανεί χρήσιμη σε όποιον οδηγεί τακτικά εκτός πόλης.

Το Toyota C-HR δεύτερης γενιάς είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στην ελληνική αγορά (από 29.300 €) και σύντομα αναμένονται και οι πρώτες παραδόσεις. Το νέο μοντέλο διατίθεται με 4 υβριδικά συστήματα κίνησης: 1.8 Hybrid με 140 ίππους, 2.0 Hybrid με 200 ίππους, 2.0 Hybrid με 200 ίππους και τετρακίνηση AWD–i, και 2.0 Plug–in Hybrid με 223 ίππους και ηλεκτρική αυτονομία 66 χλμ..

 

 

 

Οδηγήσαμε το νέο C-HR στα μέσα Νοεμβρίου στην Ίμπιζα και αυτό που μας εντυπωσίασε, πέρα από την προχωρημένη αισθητική, είναι η αξιοσημείωτη οικονομία καυσίμου. Ωστόσο το C-HR δεν μένει μόνο εκεί μιας και με μια σειρά από εξελιγμένες τεχνολογίες σε προστατεύει και σε βοηθάει. Παράλληλα βοηθάει και τον πλανήτη με μια σειρά από ενέργειες, αφήνοντας όσο τον δυνατό πιο μικρό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Το νέο ID.7 είναι το πέμπτο μοντέλο της αμιγώς ηλεκτρικής οικογένειας «ID» της Volkswagen. Το ID.7 Pro, η έκδοση που αρχικά θα εισαχθεί στην Ελληνική αγορά, έχει αυτονομία έως 621 χιλιόμετρα (WLTP) και τιμή από 51.500 € με την κρατική επιδότηση. Το ID.7 αποτελεί την ναυαρχίδα της γκάμας ID. και, παρά το μήκος των σχεδόν 5 μέτρων, είναι εκπληκτικά ευέλικτο με κύκλο στροφής μόλις 10,9 μέτρα.

Οδηγήσαμε το ID.7 το φθινόπωρο στη Μασσαλία. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 286 ίππους και εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,5’’. Παρά το μήκος των σχεδόν 5 μέτρων, είναι εκπληκτικά ευέλικτο με κύκλο στροφής μόλις 10,9 μέτρα. Εκτός της μεγάλης αυτονομίας και την υψηλού επιπέδου ασφάλεια, νιώθεις ότι οδηγείς κάτι ελαφρύτερο (από 2,2 τόνους), ευχάριστο, καλοστημένο και σβέλτο. Την ίδια στιγμή προσφέρει αξιοσημείωτη άνεση και ησυχία στο ταξίδι.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ VOLKSWAGEN ID.7

 

Volvo EX30

 

 

Το EX30 είναι η πρόταση της Volvo στην κατηγορία των premium κόμπακτ SUV. Με μήκος 4,25 μέτρα, είναι το μικρότερο SUV που έχει παρουσιάσει ποτέ η Σουηδική εταιρία. Η γκάμα περιλαμβάνει εκδόσεις με ένα ή δύο ηλεκτροκινητήρες, καθώς και με δύο επιλογές σε μπαταρίες. Το βασικό EX30 Single Motor έχει ηλεκτροκινητήρα 272 ίππων και υπόσχεται αυτονομία 344 χλμ., ενώ το EX30 Single Motor Extended Range προσφέρει την ίδια ισχύ αλλά αυξημένη αυτονομία έως και 480 χλμ.. Το κορυφαίο EX30 Twin Motor Performance έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, τετρακίνηση, συνδυαστική ισχύ 428 ίππων και αυτονομία 460 χλμ.. Οι τιμές ξεκινούν από 29.572 € με επιδότηση.

 

 

 

Οδηγώντας το EX30 στην Ισπανία (και αυτό!), το λατρέψαμε. Είναι ένα υπέροχο μικρό EV σε τιμή συγκρίσιμη με ένα μοντέλο βενζίνης, αλλά είναι κι ένα πολύ ευχάριστο αυτοκίνητο για να βρίσκεσαι μέσα. Έχει ωραία οδική συμπεριφορά, δείχνει υπέροχο σχεδιαστικά και είναι καλά κατασκευασμένο, ενώ η έξυπνη χρήση βιώσιμων υλικών είναι ένα ακόμη πλεονέκτημα. Μόνο η υπερβολική εξάρτηση από την οθόνη αφής και ο στενός χώρος πίσω αφήνουν χώρο για κριτική, αλλά αυτό είναι ένα από τα πιο επιθυμητά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που μπορείτε να αγοράσετε σε πραγματικά ελκυστική τιμή.