Η γκάμα της Porsche Panamera E-Hybrid διευρύνεται με τις εκδόσεις 4 και 4S
Η Porsche αποκάλυψε δύο νέες εκδόσεις της Panamera E-Hybrid, με τα μοντέλα 4 και 4S E-Hybrid να προστίθενται στο Turbo E-Hybrid της πρόσφατα ανανεωμένης γκάμας. Το ζεύγος διαθέτει το ίδιο σημαντικά αναβαθμισμένο plug-in υβριδικό σύστημα με τη νέα Turbo και αναμένεται να κατακτήσει τη μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις της Ευρώπης όταν καταφθάσει τους επόμενους μήνες.
Οι αναβαθμίσεις της plug-in υβριδικής μονάδας αποτελούνται από ένα νέο πακέτο μπαταριών, υλικό φόρτισης και ηλεκτροκινητήρες. Σε αυτή την περίπτωση, η μπαταρία των 25,9 kWh είναι πλέον κατά 45% μεγαλύτερη από ό,τι πριν. Αυτή κινεί έναν ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 190 ίππων που θα επιτρέπει έως και 96 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας. Επίσης, θα φορτίζει την μπαταρία σε μόλις δυόμισι ώρες, χάρη σε έναν αναβαθμισμένο φορτιστή 11 kW επί του οχήματος.
Όλα τα υβριδικά Panamera διαθέτουν πλέον αναγεννητική ισχύ έως και 88 kW από τον ηλεκτροκινητήρα, και διαθέτουν βελτιστοποιημένες λειτουργίες οδήγησης που ταιριάζουν στις μεγαλύτερες μπαταρίες και τους ισχυρότερους κινητήρες. Αυτό περιλαμβάνει μια πιο έξυπνη χρήση της αποθηκευμένης ενέργειας της μπαταρίας ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης μιας λειτουργίας Hybrid Auto που θα χρησιμοποιεί δεδομένα για διαδρομή (εάν είναι διαθέσιμα) για να διασφαλίσει την πιο αποδοτική χρήση αυτής της ηλεκτρικής ενέργειας.
Η υβριδική μονάδα στα μοντέλα 4 και 4S συνδυάζεται στη συνέχεια με τον twin-turbo V6 κινητήρα 2,9 λίτρων της Porsche, που βρίσκεται επίσης σε διάφορες Bentley και μοντέλα Audi RS. Από εδώ και πέρα, τα μοντέλα 4 και 4S έχουν διαφορετικές αποδόσεις, με την πρώτη να αποδίδει 470 ίππους και 650 Nm ροπής, επιταχύνοντας από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα. Η ισχυρότερη 4S αποδίδει 544 ίππους και διαθέτει επιπλέον ροπή, ανεβάζοντας την τιμή στα 750 Nm. Αυτό μειώνει το χρόνο 0-100 χλμ./ώρα στα 3,7 δλ.
Σε αμφότερες τις περιπτώσεις, η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (PDK) 8 σχέσεων. Το νέο για αυτή τη γενιά της Panamera είναι το γεγονός ότι ο ηλεκτροκινητήρας είναι πλήρως ενσωματωμένος στο περίβλημα του PDK, εξοικονομώντας λίγο χώρο χάρη στην αποτελεσματικότερη διάταξη. Επίσης, μοιράζεται ένα ενιαία κύκλωμα ψύξης, μειώνοντας την πολυπλοκότητα.
Οι υπόλοιπες αναβαθμίσεις που ξεχωρίζουν τα δύο μοντέλα από την υπόλοιπη γκάμα εξακολουθούν να υπάρχουν, με στάνταρ αερανάρτηση διπλού θαλάμου σε όλα τα μοντέλα, καθώς και την επιλογή νέων αμορτισέρ διπλής βαλβίδας. Ως υβριδικά μοντέλα που λειτουργούν με ηλεκτρικό σύστημα 400V, το έξυπνο νέο σύστημα ενεργής ανάρτησης της Porsche προσφέρεται επίσης ως προαιρετική επιλογή και για τα δύο, αν και αποτελεί μια ακριβή προσθήκη.
Άλλες τεχνολογίες πλαισίου υψηλών προδιαγραφών, όπως το σύστημα διεύθυνσης των πίσω τροχών και τα κεραμικά φρένα είναι επίσης προαιρετικά, μαζί με μια σχεδόν ατελείωτη γκάμα επιλογών για το εσωτερικό, την τεχνολογία και το στυλ.
Σε αντίθεση με το αυτοκίνητο της προηγούμενης γενιάς, η Porsche δε θα προσφέρει μορφή αμαξώματος Sport Turismo, επικαλούμενη έλλειψη ενδιαφέροντος σε αγορές εκτός Ευρώπης. Σε ορισμένες αγορές, όπως των ΗΠΑ και της Κίνας, θα προσφέρουν το αμάξωμα Executive με μακρύ μεταξόνιο μαζί με το συνηθισμένο hatchback.
Οι αναβαθμίσεις της plug-in υβριδικής μονάδας αποτελούνται από ένα νέο πακέτο μπαταριών, υλικό φόρτισης και ηλεκτροκινητήρες. Σε αυτή την περίπτωση, η μπαταρία των 25,9 kWh είναι πλέον κατά 45% μεγαλύτερη από ό,τι πριν. Αυτή κινεί έναν ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 190 ίππων που θα επιτρέπει έως και 96 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας. Επίσης, θα φορτίζει την μπαταρία σε μόλις δυόμισι ώρες, χάρη σε έναν αναβαθμισμένο φορτιστή 11 kW επί του οχήματος.
Όλα τα υβριδικά Panamera διαθέτουν πλέον αναγεννητική ισχύ έως και 88 kW από τον ηλεκτροκινητήρα, και διαθέτουν βελτιστοποιημένες λειτουργίες οδήγησης που ταιριάζουν στις μεγαλύτερες μπαταρίες και τους ισχυρότερους κινητήρες. Αυτό περιλαμβάνει μια πιο έξυπνη χρήση της αποθηκευμένης ενέργειας της μπαταρίας ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης μιας λειτουργίας Hybrid Auto που θα χρησιμοποιεί δεδομένα για διαδρομή (εάν είναι διαθέσιμα) για να διασφαλίσει την πιο αποδοτική χρήση αυτής της ηλεκτρικής ενέργειας.
Η υβριδική μονάδα στα μοντέλα 4 και 4S συνδυάζεται στη συνέχεια με τον twin-turbo V6 κινητήρα 2,9 λίτρων της Porsche, που βρίσκεται επίσης σε διάφορες Bentley και μοντέλα Audi RS. Από εδώ και πέρα, τα μοντέλα 4 και 4S έχουν διαφορετικές αποδόσεις, με την πρώτη να αποδίδει 470 ίππους και 650 Nm ροπής, επιταχύνοντας από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα. Η ισχυρότερη 4S αποδίδει 544 ίππους και διαθέτει επιπλέον ροπή, ανεβάζοντας την τιμή στα 750 Nm. Αυτό μειώνει το χρόνο 0-100 χλμ./ώρα στα 3,7 δλ.
Σε αμφότερες τις περιπτώσεις, η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (PDK) 8 σχέσεων. Το νέο για αυτή τη γενιά της Panamera είναι το γεγονός ότι ο ηλεκτροκινητήρας είναι πλήρως ενσωματωμένος στο περίβλημα του PDK, εξοικονομώντας λίγο χώρο χάρη στην αποτελεσματικότερη διάταξη. Επίσης, μοιράζεται ένα ενιαία κύκλωμα ψύξης, μειώνοντας την πολυπλοκότητα.
Οι υπόλοιπες αναβαθμίσεις που ξεχωρίζουν τα δύο μοντέλα από την υπόλοιπη γκάμα εξακολουθούν να υπάρχουν, με στάνταρ αερανάρτηση διπλού θαλάμου σε όλα τα μοντέλα, καθώς και την επιλογή νέων αμορτισέρ διπλής βαλβίδας. Ως υβριδικά μοντέλα που λειτουργούν με ηλεκτρικό σύστημα 400V, το έξυπνο νέο σύστημα ενεργής ανάρτησης της Porsche προσφέρεται επίσης ως προαιρετική επιλογή και για τα δύο, αν και αποτελεί μια ακριβή προσθήκη.
Άλλες τεχνολογίες πλαισίου υψηλών προδιαγραφών, όπως το σύστημα διεύθυνσης των πίσω τροχών και τα κεραμικά φρένα είναι επίσης προαιρετικά, μαζί με μια σχεδόν ατελείωτη γκάμα επιλογών για το εσωτερικό, την τεχνολογία και το στυλ.
Σε αντίθεση με το αυτοκίνητο της προηγούμενης γενιάς, η Porsche δε θα προσφέρει μορφή αμαξώματος Sport Turismo, επικαλούμενη έλλειψη ενδιαφέροντος σε αγορές εκτός Ευρώπης. Σε ορισμένες αγορές, όπως των ΗΠΑ και της Κίνας, θα προσφέρουν το αμάξωμα Executive με μακρύ μεταξόνιο μαζί με το συνηθισμένο hatchback.