Διαβάστε στο Motorone.gr: To νέο MG3 είναι ένα υβριδικό supermini με 194 ίππους
H ολοκαίνουργια δεύτερη γενιά του MG3 αποκαλύφθηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, περισσότερο από μία δεκαετία μετά το λανσάρισμα του υφιστάμενου μοντέλου, και στοχεύει να εισέλθει δυναμικά στην αγορά των supermini, και να προκαλέσει τα Renault Clio, Toyota Yaris και Opel Corsa.
Το MG3 χρησιμοποιεί το πρώτο υβριδικό σύστημα κίνησης της εταιρείας, το Hybrid+, που χρησιμοποιεί έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων (απόδοσης 102 ίππων) και έναν ηλεκτροκινητήρα 100 kW (και ροπής 250 Nm) για συνδυαστική ισχύ 194 ίππων.
Ένας ξεχωριστός ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για να παρέχει ενέργεια στην μπαταρία 1,83 kWh του MG3 ή κατευθείαν στο ηλεκτρικό μοτέρ κίνησης εάν χρειαστεί. Ο βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 3 σχέσεων, το οποίο η MG διαφημίζει ως πιο ευέλικτο από τα κιβώτια CVT που χρησιμοποιούνται συχνά στα υβριδικά αυτοκίνητα.
Το κύριο πλεονέκτημα του υβριδικού συστήματος είναι η αποδοτικότητα, με το νέο MG3 να έχει κατανάλωση καυσίμου 4,4 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 100 γρ./100 χλμ. Σε αυτό συμβάλλει η ικανότητα να κινείται με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια για μικρά χρονικά διαστήματα, αναπτύσσοντας ταχύτητας έως και 80 χλμ./ώρα.
Ο ηλεκτροκινητήρας, που αποδίδει 136 ίππους (περισσότερο από το βενζινοκινητήρα δηλαδή), διεκπεραιώνει το μεγαλύτερο έργο, όπως αυτό της επιτάχυνσης, προτού συμβάλει ή αναλάβει εξολοκλήρου ο θερμικός κινητήρας.
Ως αποτέλεσμα, το νέο MG3 διαθέτει εντυπωσιακά στοιχεία επιδόσεων για ένα υβριδικό supermini. Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 8 δλ., σε σύγκριση με περισσότερα από 9 δλ. για ανταγωνιστές όπως το Clio και το Yaris, ή 10,4 δλ. στο σημερινό MG3. Το νέο μοντέλο χρειάζεται επίσης μόλις 5 δλ. για να επιταχύνει από τα 80-120 χλμ./ώρα.
Το εξωτερικό μοιράζεται στυλιστικά στοιχεία με το ηλεκτρικό hatchback MG4 και το MG Cyberster, με LED πίσω φώτα, ωραίες γραμμές, και έντονες πτυχώσεις στο καπό. Στο εσωτερικό του, το MG3 διαθέτει δύο αιωρούμενες οθόνες, παρόμοιες με αυτές του MG4. Κάθε μοντέλο αποκτά έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 7”, ενώ μια οθόνη αφής 10,25” βρίσκεται στην κορυφή του ταμπλό. Η MG αναφέρει ότι τα γραφικά και η απόκριση του συστήματος infotainment iSmart έχουν βελτιωθεί για το MG3.
O χώρος αποσκευών αυξήθηκε από 285 σε 293 λίτρα, δηλαδή 7 λίτρα περισσότερα από όσα προσφέρει το Yaris, αλλά 8 λίτρα λιγότερα από το Clio E-Tech. Τα αυτοκίνητα υψηλότερων προδιαγραφών προσθέτουν δερμάτινη επένδυση στο εσωτερικό, είσοδο χωρίς κλειδί, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και τιμόνι, καθώς και κάμερα 360 μοιρών.
Το MG3 χρησιμοποιεί το πρώτο υβριδικό σύστημα κίνησης της εταιρείας, το Hybrid+, που χρησιμοποιεί έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων (απόδοσης 102 ίππων) και έναν ηλεκτροκινητήρα 100 kW (και ροπής 250 Nm) για συνδυαστική ισχύ 194 ίππων.
Ένας ξεχωριστός ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για να παρέχει ενέργεια στην μπαταρία 1,83 kWh του MG3 ή κατευθείαν στο ηλεκτρικό μοτέρ κίνησης εάν χρειαστεί. Ο βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 3 σχέσεων, το οποίο η MG διαφημίζει ως πιο ευέλικτο από τα κιβώτια CVT που χρησιμοποιούνται συχνά στα υβριδικά αυτοκίνητα.
Το κύριο πλεονέκτημα του υβριδικού συστήματος είναι η αποδοτικότητα, με το νέο MG3 να έχει κατανάλωση καυσίμου 4,4 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 100 γρ./100 χλμ. Σε αυτό συμβάλλει η ικανότητα να κινείται με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια για μικρά χρονικά διαστήματα, αναπτύσσοντας ταχύτητας έως και 80 χλμ./ώρα.
Ο ηλεκτροκινητήρας, που αποδίδει 136 ίππους (περισσότερο από το βενζινοκινητήρα δηλαδή), διεκπεραιώνει το μεγαλύτερο έργο, όπως αυτό της επιτάχυνσης, προτού συμβάλει ή αναλάβει εξολοκλήρου ο θερμικός κινητήρας.
Ως αποτέλεσμα, το νέο MG3 διαθέτει εντυπωσιακά στοιχεία επιδόσεων για ένα υβριδικό supermini. Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 8 δλ., σε σύγκριση με περισσότερα από 9 δλ. για ανταγωνιστές όπως το Clio και το Yaris, ή 10,4 δλ. στο σημερινό MG3. Το νέο μοντέλο χρειάζεται επίσης μόλις 5 δλ. για να επιταχύνει από τα 80-120 χλμ./ώρα.
Το εξωτερικό μοιράζεται στυλιστικά στοιχεία με το ηλεκτρικό hatchback MG4 και το MG Cyberster, με LED πίσω φώτα, ωραίες γραμμές, και έντονες πτυχώσεις στο καπό. Στο εσωτερικό του, το MG3 διαθέτει δύο αιωρούμενες οθόνες, παρόμοιες με αυτές του MG4. Κάθε μοντέλο αποκτά έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 7”, ενώ μια οθόνη αφής 10,25” βρίσκεται στην κορυφή του ταμπλό. Η MG αναφέρει ότι τα γραφικά και η απόκριση του συστήματος infotainment iSmart έχουν βελτιωθεί για το MG3.
O χώρος αποσκευών αυξήθηκε από 285 σε 293 λίτρα, δηλαδή 7 λίτρα περισσότερα από όσα προσφέρει το Yaris, αλλά 8 λίτρα λιγότερα από το Clio E-Tech. Τα αυτοκίνητα υψηλότερων προδιαγραφών προσθέτουν δερμάτινη επένδυση στο εσωτερικό, είσοδο χωρίς κλειδί, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και τιμόνι, καθώς και κάμερα 360 μοιρών.