Διαβάστε στο Motorone.gr: Τo IM L6 έρχεται στην Ευρώπη ως αντίπαλος του Tesla Model 3
Η IM Motors, η αδελφική μάρκα premium ηλεκτρικών αυτοκινήτων της MG, καθώς αμφότερες ανήκουν στην κινεζική SAIC, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα εισέλθει στην ευρωπαϊκή αγορά, και το πρώτο αυτοκίνητο που θα πωλείται στη Γηραιά Ήπειρο, θα είναι το sedan L6. Κάνοντας το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, το IM L6 στοχεύει στο premium άκρο του τομέα των ηλεκτρικών executive sedan και θα διαθέτει κορυφαίες επιδόσεις EV.
Το L6 έχει προγραμματιστεί να καταφθάσει στην Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο του 2025, μαζί με το SUV LS6. Αυτά τα δύο μοντέλα θα μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα «IO Origin». Για το L6 προβλέπονται δύο τύποι μπαταριών, μια έκδοση 75 kWh με μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα μοντέλο 100 kWh με τεχνολογία solid state μπαταριών (στερεάς κατάστασης). Η μικρότερη μπαταρία αναμένεται να προσφέρει πάνω από 600 χλμ. αυτονομίας, ενώ η μεγαλύτερη μπαταρία θα ξεπερνά τα 800 χλμ., σύμφωνα με την εταιρεία.
Οι επιδόσεις του L6 δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμα, αλλά η IM αναφέρει ότι θα επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 3 δλ., κάτι που πιθανότατα σημαίνει ότι θα είναι διαθέσιμος ένας διπλός κινητήρας. Το L6 θα στηρίζεται επίσης σε αρχιτεκτονική 800V και θα μπορεί να φορτίζει με ταχύτητα άνω των 300 kW. Ενδεικτικά, το δίκτυο ταχυφορτιστών της Tesla περιορίζεται επί του παρόντος στα 250 kW.
H IM αναφέρει ότι το L6 θα δραστηριοποιείται στον premium τομέα με σαφή εστίαση στα executive sedan και τα μεγαλύτερα SUV. Ο Yude Wang, Product Manager της IM, δήλωσε ότι αντίπαλος του L6 «θα ήταν το Tesla Model 3».
Η IM, που σημαίνει «Intelligent Mobility», ιδρύθηκε το 2020 από τη μητρική εταιρεία της MG, τη SAIC Motor. Η εταιρεία επικεντρώνεται αποκλειστικά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και διαθέτει τα μεσαίου μεγέθους SUV L7 και LS7 που ανταγωνίζονται το Tesla Model S σε άλλες αγορές, αν και δεν υπάρχει καμία πληροφορία για το αν θα έρθουν στο μέλλον αυτά τα αυτοκίνητα στην Ευρώπη.
Το L6 έχει προγραμματιστεί να καταφθάσει στην Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο του 2025, μαζί με το SUV LS6. Αυτά τα δύο μοντέλα θα μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα «IO Origin». Για το L6 προβλέπονται δύο τύποι μπαταριών, μια έκδοση 75 kWh με μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα μοντέλο 100 kWh με τεχνολογία solid state μπαταριών (στερεάς κατάστασης). Η μικρότερη μπαταρία αναμένεται να προσφέρει πάνω από 600 χλμ. αυτονομίας, ενώ η μεγαλύτερη μπαταρία θα ξεπερνά τα 800 χλμ., σύμφωνα με την εταιρεία.
Οι επιδόσεις του L6 δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμα, αλλά η IM αναφέρει ότι θα επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 3 δλ., κάτι που πιθανότατα σημαίνει ότι θα είναι διαθέσιμος ένας διπλός κινητήρας. Το L6 θα στηρίζεται επίσης σε αρχιτεκτονική 800V και θα μπορεί να φορτίζει με ταχύτητα άνω των 300 kW. Ενδεικτικά, το δίκτυο ταχυφορτιστών της Tesla περιορίζεται επί του παρόντος στα 250 kW.
H IM αναφέρει ότι το L6 θα δραστηριοποιείται στον premium τομέα με σαφή εστίαση στα executive sedan και τα μεγαλύτερα SUV. Ο Yude Wang, Product Manager της IM, δήλωσε ότι αντίπαλος του L6 «θα ήταν το Tesla Model 3».
Η IM, που σημαίνει «Intelligent Mobility», ιδρύθηκε το 2020 από τη μητρική εταιρεία της MG, τη SAIC Motor. Η εταιρεία επικεντρώνεται αποκλειστικά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και διαθέτει τα μεσαίου μεγέθους SUV L7 και LS7 που ανταγωνίζονται το Tesla Model S σε άλλες αγορές, αν και δεν υπάρχει καμία πληροφορία για το αν θα έρθουν στο μέλλον αυτά τα αυτοκίνητα στην Ευρώπη.