Παρουσίαση της νέας Suzuki GSX-S 1000GX στην Ελλάδα
Suzuki GSX–S 1000GX: Η αλήθεια είναι ότι το όνομα της Suzuki συνήθιζε τις παρατεταμένες απουσίες σε κάθε τι νέο που συνέβαινε στην μοτοσυκλετιστική κοινότητα αλλά αυτό λίγο έως πολύ ήταν κάτι που άφησε στο πρόσφατο παρελθόν.
Από την αυγή του 2023 η νέα V–Strom 800 DE έκανε την αργοπορημένη της είσοδο σε μια πολυπληθή πλέον μεσαία κατηγορία on-off και adventure.
Πλαισίωσε την γνωστή οικογένεια V–Strom (μαζί με τις δυο επίσης ανανεωμένες εκδόσεις του 1.050) και έφερε ένα νέο κινητήρα που φοριέται ήδη σε 4 μοντέλα, τα V-Strom 800 DE και V–Strom 800 και το ασφάλτινο alter ego του σε δυο εκδόσεις (GSX-8S, GSX-8R).
Το γερό φρεσκάρισμα λοιπόν ήρθε και μια τονωτική προσθήκη νέων μοντέλων Suzuki είναι εδώ με το πιο πρόσφατο παράδειγμα να στρέφει τα φώτα της δημοσιότητας στην νέα Suzuki GSX–S 1000GX.
Η νέα μοτοσυκλέτα της Suzuki έκανε την πρώτη δημόσια στατική εμφάνιση σε πολυχώρο στο Γκάζι, ως πρόγευση παρουσίασης και έναρξη διάθεσης στην Ελληνική αγορά.
Τι είναι λοιπόν η GSX–S 1000GX
Είναι μία ψηλή Sport Touring, μία μοτοσυκλέτα που βάζει στο στόχαστρό της τα σύγχρονα Crossover, σπορ τουρισμού. Μοντέλα όπως τα Yamaha Tracer 9, BMW S 1000 XR, Kawasaki Versys 1000 αλλά και Ducati Multistrada V4 είναι οι άμεσοι ανταγωνιστές, που συνδυάζουν τα ψηλά τοποθετημένα τιμόνια τους με χώρους για δυο επιβάτες και αποσκευές, χωρίς φυσικά να κάνουν συμβιβασμούς στην υπόθεση επιδόσεις και σπορ συμπεριφορά.
H νέα GSX-S 1000GΧ είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα στην ιστορία της Suzuki, που χρησιμοποιεί ηλεκτρονικές, ημιενεργητικές αναρτήσεις της Showa, το σύστημα SAES (Suzuki Advanced Electronic Suspension). Με αυξημένη την διαδρομή της ανάρτησης στα 150 χιλ., τόσο για το ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός όσο και για το αμορτισέρ πίσω, συλλέγει δεδομένα και από έναν αισθητήρα IMU 6 αξόνων της Bosch, ρυθμίζοντας σε πραγματικό χρόνο την λειτουργία τους για το καλύτερο αποτέλεσμα.
Για την GSX-S 1000GX ο κινητήρας είναι ο γνωστός πετυχημένος 4κύλινδρος εν σειρά του GSX-R K5 που με τις ανάλογες βελτιώσεις καταφέρνει να προσφέρει σύγχρονα χαρακτηριστικά λειτουργίας και προδιαγραφές ρύπων Euro 5+. Χρησιμοποιείται ήδη με επιτυχία και στο GSX-S 1000GT και η απόδοσή του είναι 152 ίπποι και 106 Nm ροπή, στοιχεία ικανά να προσφέρουν εντυπωσιακές επιδόσεις, ταυτόχρονα με φιλικότητα και ευκολία χρήσης.
Οι 3 χαρτογραφήσεις ισχύος (A,B,C) φροντίζουν για την προσαρμογή του κινητήρα στις απαιτήσεις, ενώ standard είναι επίσης το Cruise Control, η οθόνη TFT 6,5 ιντσών με συνδεσιμότητα smartphone και παροχή ρεύματος USB – ακριβώς δίπλα στην οθόνη.
Tα διαθέσιμα ηλεκτρονικά βοηθήματα περιλαμβάνουν Traction και Wheelie Control, αλλά και ένα νέο σύστημα Roll Torque Control, το οποίο ρυθμίζει με μεγαλύτερη ακρίβεια την δύναμη που φτάνει στον πίσω τροχό, με την μοτοσυκλέτα υπό κλίση. Φυσικά περιλαμβάνεται Cornering ABS, Quickshifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα, αλλά και σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανωφέρεια, σε συνεργασία με τα φρένα. (Δίσκοι 310 χιλ. και Brembo ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες).
Τρεις θέσεις μηχανικής ρύθμισης για την ζελατίνα φροντίζουν για την αεροδυναμική κάλυψη του αναβάτη, ενώ το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 19 λίτρα και τον συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας σημαδεύει τα 232 κιλά.
Διαθέσιμη θα είναι σε τρεις χρωματισμούς (Metallic Triton Blue, Glass Sparkle Black και Pearl Matt Shadow Green ) με ένα πλήθος εταιρικών αξεσουάρ να την ακολουθεί, ενώ η τιμή της οριστικοποιείται στα €17.995. Περισσότερα μετά την παραχώρηση της μοτοσυκλέτας για δοκιμή.
Από την αυγή του 2023 η νέα V–Strom 800 DE έκανε την αργοπορημένη της είσοδο σε μια πολυπληθή πλέον μεσαία κατηγορία on-off και adventure.
Πλαισίωσε την γνωστή οικογένεια V–Strom (μαζί με τις δυο επίσης ανανεωμένες εκδόσεις του 1.050) και έφερε ένα νέο κινητήρα που φοριέται ήδη σε 4 μοντέλα, τα V-Strom 800 DE και V–Strom 800 και το ασφάλτινο alter ego του σε δυο εκδόσεις (GSX-8S, GSX-8R).
Το γερό φρεσκάρισμα λοιπόν ήρθε και μια τονωτική προσθήκη νέων μοντέλων Suzuki είναι εδώ με το πιο πρόσφατο παράδειγμα να στρέφει τα φώτα της δημοσιότητας στην νέα Suzuki GSX–S 1000GX.
Η νέα μοτοσυκλέτα της Suzuki έκανε την πρώτη δημόσια στατική εμφάνιση σε πολυχώρο στο Γκάζι, ως πρόγευση παρουσίασης και έναρξη διάθεσης στην Ελληνική αγορά.
Τι είναι λοιπόν η GSX–S 1000GX
Είναι μία ψηλή Sport Touring, μία μοτοσυκλέτα που βάζει στο στόχαστρό της τα σύγχρονα Crossover, σπορ τουρισμού. Μοντέλα όπως τα Yamaha Tracer 9, BMW S 1000 XR, Kawasaki Versys 1000 αλλά και Ducati Multistrada V4 είναι οι άμεσοι ανταγωνιστές, που συνδυάζουν τα ψηλά τοποθετημένα τιμόνια τους με χώρους για δυο επιβάτες και αποσκευές, χωρίς φυσικά να κάνουν συμβιβασμούς στην υπόθεση επιδόσεις και σπορ συμπεριφορά.
H νέα GSX-S 1000GΧ είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα στην ιστορία της Suzuki, που χρησιμοποιεί ηλεκτρονικές, ημιενεργητικές αναρτήσεις της Showa, το σύστημα SAES (Suzuki Advanced Electronic Suspension). Με αυξημένη την διαδρομή της ανάρτησης στα 150 χιλ., τόσο για το ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός όσο και για το αμορτισέρ πίσω, συλλέγει δεδομένα και από έναν αισθητήρα IMU 6 αξόνων της Bosch, ρυθμίζοντας σε πραγματικό χρόνο την λειτουργία τους για το καλύτερο αποτέλεσμα.
Για την GSX-S 1000GX ο κινητήρας είναι ο γνωστός πετυχημένος 4κύλινδρος εν σειρά του GSX-R K5 που με τις ανάλογες βελτιώσεις καταφέρνει να προσφέρει σύγχρονα χαρακτηριστικά λειτουργίας και προδιαγραφές ρύπων Euro 5+. Χρησιμοποιείται ήδη με επιτυχία και στο GSX-S 1000GT και η απόδοσή του είναι 152 ίπποι και 106 Nm ροπή, στοιχεία ικανά να προσφέρουν εντυπωσιακές επιδόσεις, ταυτόχρονα με φιλικότητα και ευκολία χρήσης.
Οι 3 χαρτογραφήσεις ισχύος (A,B,C) φροντίζουν για την προσαρμογή του κινητήρα στις απαιτήσεις, ενώ standard είναι επίσης το Cruise Control, η οθόνη TFT 6,5 ιντσών με συνδεσιμότητα smartphone και παροχή ρεύματος USB – ακριβώς δίπλα στην οθόνη.
Tα διαθέσιμα ηλεκτρονικά βοηθήματα περιλαμβάνουν Traction και Wheelie Control, αλλά και ένα νέο σύστημα Roll Torque Control, το οποίο ρυθμίζει με μεγαλύτερη ακρίβεια την δύναμη που φτάνει στον πίσω τροχό, με την μοτοσυκλέτα υπό κλίση. Φυσικά περιλαμβάνεται Cornering ABS, Quickshifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα, αλλά και σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανωφέρεια, σε συνεργασία με τα φρένα. (Δίσκοι 310 χιλ. και Brembo ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες).
Τρεις θέσεις μηχανικής ρύθμισης για την ζελατίνα φροντίζουν για την αεροδυναμική κάλυψη του αναβάτη, ενώ το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 19 λίτρα και τον συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας σημαδεύει τα 232 κιλά.
Διαθέσιμη θα είναι σε τρεις χρωματισμούς (Metallic Triton Blue, Glass Sparkle Black και Pearl Matt Shadow Green ) με ένα πλήθος εταιρικών αξεσουάρ να την ακολουθεί, ενώ η τιμή της οριστικοποιείται στα €17.995. Περισσότερα μετά την παραχώρηση της μοτοσυκλέτας για δοκιμή.