To Pininfarina Enigma GT σηματοδοτεί την αρχή της αντίστροφης μέτρησης
Ένα εντυπωσιακό concept για τον πρόωρο εορτασμό των 100 ετών ιστορίας του διάσημου σχεδιαστικού οίκου
Το Enigma GT του στούντιο Pininfarina έκανε επίσημο ντεμπούτο στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Πρόκειται για ένα GT υδρογόνου με υβριδική τεχνολογία, που ξεχωρίζει κυρίως για το μονοκόματο «καπάκι» που ανοίγει για την επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών και την ενεργή αεροτομή.
Σύμφωνα με τον COO του σχεδιαστικού οίκου, Felix Kilbertus, το Enigma GT σηματοδοτεί την «αρχή της αντίστροφης μέτρησης» για την 100ή επέτειο του Pininfarina, το 2030.
Αναμφίβολα πρόκειται για ένα εντυπωσιακό concept 2+2 θέσεων που κινείται από έναν κεντρικά τοποθετημένο V6 κινητήρα 2,5 λίτρων, ο οποίος χρησιμοποιεί ως καύσιμο το υδρογόνο και στέλνει 435 ίππους στους πίσω τροχούς. Ένας ηλεκτροκινητήρας 200 ίππων κινεί τον εμπρός άξονα, δίνοντας στο αυτοκίνητο το χαρακτηριστικό της τετρακίνησης.
Η επιλογή του υδρογόνου, σύμφωνα με τον Kilbertus, έγινε επειδή έχει υψηλή ενεργειακή πυκνότητα και είναι γρήγορο στην πλήρωση, συγκριτικά με τη φόρτιση των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Στόχος ήταν άλλωστε η δημιουργία ενός χαμηλού σπορ αυτοκινήτου με μικρό βάρος, κάτι στο οποίο σίγουρα δεν βοηθά μια μεγάλη και βαριά μπαταρία.
Το Enigma GT του στούντιο Pininfarina έκανε επίσημο ντεμπούτο στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Πρόκειται για ένα GT υδρογόνου με υβριδική τεχνολογία, που ξεχωρίζει κυρίως για το μονοκόματο «καπάκι» που ανοίγει για την επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών και την ενεργή αεροτομή.
Σύμφωνα με τον COO του σχεδιαστικού οίκου, Felix Kilbertus, το Enigma GT σηματοδοτεί την «αρχή της αντίστροφης μέτρησης» για την 100ή επέτειο του Pininfarina, το 2030.
Αναμφίβολα πρόκειται για ένα εντυπωσιακό concept 2+2 θέσεων που κινείται από έναν κεντρικά τοποθετημένο V6 κινητήρα 2,5 λίτρων, ο οποίος χρησιμοποιεί ως καύσιμο το υδρογόνο και στέλνει 435 ίππους στους πίσω τροχούς. Ένας ηλεκτροκινητήρας 200 ίππων κινεί τον εμπρός άξονα, δίνοντας στο αυτοκίνητο το χαρακτηριστικό της τετρακίνησης.
Η επιλογή του υδρογόνου, σύμφωνα με τον Kilbertus, έγινε επειδή έχει υψηλή ενεργειακή πυκνότητα και είναι γρήγορο στην πλήρωση, συγκριτικά με τη φόρτιση των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Στόχος ήταν άλλωστε η δημιουργία ενός χαμηλού σπορ αυτοκινήτου με μικρό βάρος, κάτι στο οποίο σίγουρα δεν βοηθά μια μεγάλη και βαριά μπαταρία.