Αποκαλύφθηκε το ολοκαίνουργιο Dodge Charger, με την τελευταία ενσάρκωση του εμβληματικού muscle car να προσφέρεται με επιλογή ανάμεσα σε δίθυρο coupe και τετράθυρο sedan αμάξωμα, αλλά χωρίς V8 κινητήρα, που είναι συνυφασμένος με το μοντέλο. Αντ’ αυτού, το νέο Charger αποκτά είτε έναν twin-turbo 6κύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα, ή αμιγώς ηλεκτρική ισχύ.

Το νέο Charger είναι το πρώτο αυτοκίνητο που αποκαλύπτεται πάνω στην πλατφόρμα STLA Large της μητρικής εταιρείας της Dodge, Stellantis. Πρόκειται για την ίδια αρχιτεκτονική που υποστηρίζει την SUV ναυαρχίδα Jeep Wagoneer S, την επόμενη γενιά της Maserati Quattroporte και πολλά άλλα μοντέλα.

Τρεις εκδόσεις του αμιγώς ηλεκτρικού Charger Daytona θα είναι διαθέσιμες. Πρώτα θα φτάσουν το R/T με 500 ίππους και το Scat Pack με 670 ίππους και 850 Nm μέγιστη ροπή. Η Dodge στοχεύει σε χρόνο 0-100 χλμ./ώρα 3,3 δλ. για το Scat Pack, δηλαδή ταχύτερο από το turbo V8 Dodge Hellcat Redeye των 797 ίππων.

Η γιγαντιαία μπαταρία 100,5 kWh που διαθέτουν τα ηλεκτρικά Charger Daytona έχει μέγιστο ρυθμό εκφόρτισης 550 kW, προκειμένου να μεγιστοποιήσει την επιτάχυνση, επιτρέποντας στους κινητήρες να αντλήσουν όση ενέργεια μπορεί να παρέχει η μπαταρία για απόσταση 1/4 του μιλίου (περίπου 400 μέτρα, όσο διαρκούν οι αγώνες dragster), την οποία η Dodge εκτιμά ότι το Scat Pack θα ολοκληρώσει σε μόλις 11,5 δλ.

Ωστόσο, θα καταφθάσει επίσης μια ακόμα πιο ισχυρή έκδοση, με την ονομασία Daytona Charger SRT Banshee. Τα στοιχεία επιδόσεων για αυτό το μοντέλο δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμα, αλλά θα χρησιμοποιεί ένα σύστημα 800V, αντί για αυτό των 400V που θα συναντάται στα μοντέλα R/T και Scat Pack.

Η αυτονομία του Charger Daytona δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί, αλλά η Dodge προβλέπει ότι το R/T θα διανύει περισσότερα από 510 χλμ. με μία μόνο φόρτιση, ενώ το ταχύτερο Scat Pack θα καλύπτει 418 χλμ. πριν αδειάσει. Με ταχεία φόρτιση η πλήρωση από 20-80% θα πραγματοποιείται σε μόλις 27 λεπτά.

Το Charger Daytona R/T και το Scat Pack χρησιμοποιούν δύο ηλεκτροκινητήρες για τετρακίνηση. Ο εμπρός κινητήρας μπορεί να αποσυνδεθεί, για να βελτιώσει την αυτονομία και την απόδοση όταν χρειάζεται, ενώ ο πίσω κινητήρας ενσωματώνει ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για να αυξήσει την πρόσφυση και την απόδοση.

Παρά τον σχεδόν αθόρυβο χαρακτήρα των περισσότερων ηλεκτρικών οχημάτων, το Charger Daytona θα κάνει αισθητή την παρουσία του με ένα «Fratzonic Chambered σύστημα εξάτμισης», που χρησιμοποιεί δύο ηχεία για να δημιουργήσει επίπεδα έντασης ήχου Hellcat, όπως αναφέρει η Dodge. Το Daytona Charger Scat Pack αποκτά επίσης λειτουργίες οδήγησης Donut και Drift, εκτός από τις Track (πίστας) και Drag.

Όσον αφορά τη βενζινοκίνητη έκδοση, στη θέση του παραδοσιακού V8, το Dodge Charger Sixpack χρησιμοποιεί έναν turbo 6κύλινδρο 3λιτρο κινητήρα «Hurricane», ο οποίος είναι ο πιο πυκνός σε ισχύ κινητήρας εσωτερικής καύσης που έχει τοποθετήσει ποτέ η Dodge σε muscle car και θα προσφέρεται σε δύο ρυθμίσεις, απόδοσης 420 και 550 ίππων.

Η σχεδίαση του νέου Charger έχει επηρεαστεί από το Dodge Charger Daytona SRT Concept του 2022, το οποίο είναι εμπνευσμένο από το εμβληματικό Charger δεύτερης γενιάς (που έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία Bullitt) και το Charger Daytona, αλλά χωρίς την τεράστια πίσω αεροτομή και το κωνικό ρύγχος.