Χρειάστηκε αρκετός χρόνος, αλλά η αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών pick-up φορτηγών αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς και ο τελευταίος εισερχόμενος προέρχεται από την Isuzu, με τη μορφή του D-Max BEV. Αυτή είναι η πρώτη μας ματιά στο νέο φορτηγό σε πρωτότυπη μορφή, αν και πιστεύουμε ότι η τελική έκδοση δεν θα είναι πολύ διαφορετική όταν καταφθάσει στην Ευρώπη το 2025.

Προς το παρόν αποτελεί μια εξειδικευμένη αγορά, αλλά ο τομέας των αμιγώς ηλεκτρικών φορτηγών αναμένεται σύντομα να αναπτυχθεί ραγδαία με τη Volkswagen να εξετάζει μια pick-up έκδοση του ID. Buzz και το concept EPU της Toyota, που έχει σχεδιαστεί για να τοποθετηθεί δίπλα στο παραδοσιακό pick-up Hilux.

Όπως είναι αναμενόμενο, το Isuzu D-Max BEV μοιράζεται πολλά με τα αδέρφια του με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Από άποψη εμφάνισης είναι σχεδόν πανομοιότυπο, αν και αποκτά νέο εμπρός προφυλακτήρα, υπογραφή προβολέων και σχεδιασμό γρίλιας.

Κατά τα άλλα, το αμάξωμα είναι το ίδιο με τα μοντέλα D-Max που διαθέτουν κινητήρα εσωτερικής καύσης και σε αυτή την πρωτότυπη μορφή, χρησιμοποιείται το δημοφιλές πενταθέσιο αμάξωμα διπλής καμπίνας. Η Isuzu αναφέρει ότι το D-Max BEV έχει αναπτυχθεί για να καλύψει ένα ευρύ φάσμα αναγκών εμπορικών και επιβατικών οχημάτων, διατηρώντας παράλληλα τις σκληρές βασικές επιδόσεις που αναμένονται από τα pick-up φορτηγά.

Υπάρχει πλήρης τετρακίνηση, η οποία παρέχεται από έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα για συνολική ισχύ 177 ίππων (12 ίππους περισσότερους από την diesel έκδοση), ενώ η ισχύς προέρχεται από μια μπαταρία 66,9 kWh. Η Isuzu ισχυρίζεται ότι η ικανότητα ρυμούλκησης παραμένει η ίδια με τα μοντέλα diesel, στα 3.500 κιλά, με μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 1.000 κιλών.

Το Isuzu D-Max δέχτηκε κάποιες ήπιες βελτιώσεις νωρίτερα φέτος με νέες ζάντες αλουμινίου, έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 7” για τον οδηγό καθώς και μια αναβαθμισμένη κάμερα οπισθοπορείας. Αναμένεται ότι η τελευταία τεχνολογία και ο εξοπλισμός από το κανονικό D-Max θα προσφέρεται και στο ηλεκτρικό μοντέλο το 2025.