Διαβάστε στο motorone.gr: Η ηλεκτρική Mercedes-Benz G-Class αποκτά και επίσημα όνομα
Η Mercedes-Benz G-Class το γνώριμο SUV με τη ρετρό τετραφωνισμένεμφάνιση είχε παρουσιαστεί ως πρωτότυπο concept σε ηλεκτρική έκδοση, η οποία είχε το όνομα EQG. Η έκδοση παραγωγής όμως υιοθέτησε την νέα ονομασία «G580 with EQ Technology».
Το όνομα αυτό ήρθε σε αντίθεση με εικασίες που έλεγαν ότι το δημοφιλές off-roader θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο χωρίς το προσωνύμιο EQ. Η Mercedes-Benz όμως διέψευσε αυτές τις εικασίες με τη νέα ονομασία.
Το ηλεκτρικό «αδελφάκι» της G-Class κατά πάσα πιθανότητα θα έχει παραπάνω ισχύ από το G550, καθώς του χρόνου η κανονική G-Class χάνει τον V8 κινητήρα και στην θέση του μπαίνει μία ήπια υβριδική, 6κύλινδρη εν σειρά μονάδα με απόδοση 443 ίππων και 559 Νm ροπής. Βέβαια, κατά πάσα πιθανότητα η AMG G63 θα παραμείνει στην κορυφή της γκάμας της G-Class, η οποία διατηρεί τον V8 που αποδίδει 577 ίππους και 850 Nm ροπής.
Η ηλεκτρική G-Class θα έχει κατά πάσα πιθανότητα 4 ηλεκτροκινητήρες –έναν για κάθε τροχό– ενώ στο πάτωμα θα βρίσκεται μια μπαταρία χωρητικότητας 100 kWh. Η αυτονομία θα ξεπερνά τα 320 χλμ., ένα νούμερο που δεν εντυπωσιάζει, ωστόσο είναι λογικό, αν υπολογίσουμε το μεγάλο βάρος της G-Class.
Η Mercedes-Benz G580 with EQ Technology έχει γωνία προσέγγισης 32 μοιρών και γωνία διαφυγής 35 μοιρών, ελαφρώς καλύτερη από το σημερινό μοντέλο και απόσταση από το έδαφος 25 εκατοστών, λίγο μεγαλύτερη σε σχέση με την έκδοση με θερμικό κινητήρα.
Η επίσημη παρουσίαση θα γίνει αυτόν το μήνα στο Auto China στο Πεκίνο. Δεν θα είναι η μόνη Mercedes-Benz που θα παρουσιαστεί, καθώς θα υπάρχει και μια ανανεωμένη έκδοση της EQS, καθώς και η Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, με έναν plug-in υβριδικό V8 κινητήρα.
Το τελευταίο θα το δούμε πρώτα στις 20 Απριλίου, κατά τη διάρκεια του «AMG Brand Night Event» στη Σαγκάη, με την ηλεκτρική G-Class να κάνει πρεμιέρα στις 24 Απριλίου. Το Auto China ανοίγει τις πύλες του στις 25 Απριλίου.
Το όνομα αυτό ήρθε σε αντίθεση με εικασίες που έλεγαν ότι το δημοφιλές off-roader θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο χωρίς το προσωνύμιο EQ. Η Mercedes-Benz όμως διέψευσε αυτές τις εικασίες με τη νέα ονομασία.
Το ηλεκτρικό «αδελφάκι» της G-Class κατά πάσα πιθανότητα θα έχει παραπάνω ισχύ από το G550, καθώς του χρόνου η κανονική G-Class χάνει τον V8 κινητήρα και στην θέση του μπαίνει μία ήπια υβριδική, 6κύλινδρη εν σειρά μονάδα με απόδοση 443 ίππων και 559 Νm ροπής. Βέβαια, κατά πάσα πιθανότητα η AMG G63 θα παραμείνει στην κορυφή της γκάμας της G-Class, η οποία διατηρεί τον V8 που αποδίδει 577 ίππους και 850 Nm ροπής.
Η ηλεκτρική G-Class θα έχει κατά πάσα πιθανότητα 4 ηλεκτροκινητήρες –έναν για κάθε τροχό– ενώ στο πάτωμα θα βρίσκεται μια μπαταρία χωρητικότητας 100 kWh. Η αυτονομία θα ξεπερνά τα 320 χλμ., ένα νούμερο που δεν εντυπωσιάζει, ωστόσο είναι λογικό, αν υπολογίσουμε το μεγάλο βάρος της G-Class.
Η Mercedes-Benz G580 with EQ Technology έχει γωνία προσέγγισης 32 μοιρών και γωνία διαφυγής 35 μοιρών, ελαφρώς καλύτερη από το σημερινό μοντέλο και απόσταση από το έδαφος 25 εκατοστών, λίγο μεγαλύτερη σε σχέση με την έκδοση με θερμικό κινητήρα.
Η επίσημη παρουσίαση θα γίνει αυτόν το μήνα στο Auto China στο Πεκίνο. Δεν θα είναι η μόνη Mercedes-Benz που θα παρουσιαστεί, καθώς θα υπάρχει και μια ανανεωμένη έκδοση της EQS, καθώς και η Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, με έναν plug-in υβριδικό V8 κινητήρα.
Το τελευταίο θα το δούμε πρώτα στις 20 Απριλίου, κατά τη διάρκεια του «AMG Brand Night Event» στη Σαγκάη, με την ηλεκτρική G-Class να κάνει πρεμιέρα στις 24 Απριλίου. Το Auto China ανοίγει τις πύλες του στις 25 Απριλίου.