Η Maserati έχει τον τρόπο να εξελίσσει εντυπωσιακά αυτοκίνητα με φινέτσα και δυνατούς «βαρύτονους» V6 και V8 κινητήρες βενζίνης.

Όμως, από ό,τι φαίνεται, από την ηλεκτρική μετάβαση δεν κατάφερε να γλιτώσει ούτε η ιταλική εταιρεία με σήμα την τρίαινα, καθώς παρουσίασε την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της Maserati GranCabrio.

Το τετραθέσιο σπορ Cabrio έχει το προσωνύμιο Foglore και διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες. Ένας από αυτούς βρίσκεται στον μπροστινό άξονα, ενώ οι άλλοι δύο τροφοδοτούν τους πίσω τροχούς. Συνολικά οι κινητήρες αποδίδουν 740 ίππους και 1.350 Nm ροπής, ωθώντας το πολυτελές όχημα από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα και σε τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 290 χλμ/ώρα.

Η ίδια η εταιρεία πιστεύει ότι μελλοντικά το όχημα θα μπορούσε να φτάσει τους 1.183 ίππους, με τον περιοριστικό παράγοντα να «κρύβεται» στην μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 83 kWh και αυτονομίας 440 χιλιομέτρων. Σε αντίθεση με άλλα αυτοκίνητα, που έχουν τη μπαταρία κάτω από ολόκληρο το πάτωμα (και τον οδηγό), η Maserati τοποθέτησε τις μπαταρίες σε σχηματισμό “T”, διατηρώντας χαμηλά την θέση οδήγησης.

Εξωτερικά όσο και εσωτερικά, η GranCabrio διατηρεί την σχεδιαστική φιλοσοφία της βενζινοκίνητης έκδοσης. Στην καμπίνα υπάρχουν δύο οθόνες για το infotainment και τον πίνακα οργάνων. Αντί για στροφές κινητήρα, το καντράν δείχνει την ανάκτηση ενέργειας, καθώς και πολλές άλλες παραμέτρους οδήγησης.

Το αναλογικό ρολόι στο κέντρο του ταμπλό έχει επίσης αντικατασταθεί από ένα ηλεκτρονικό. Οι επενδύσεις προέρχονται από ανακυκλωμένο υλικό με λεπτομέρειες κατασκευασμένες από λέιζερ. Στο πορτμπαγκάζ υπάρχει αποθηκευτικός χώρος 154 λίτρων.