Διαβάστε στο motorone.gr: Η Skoda δημιούργησε το δικό της concept για το Gran Turismo
Η Skoda παρουσίασε το Vision Gran Turismo, για τον 7ο τίτλο του δημοφιλούς ομώνυμου video παιχνιδιού. Το ψηφιακό πρωτότυπο της εταιρείας είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ συνολικής ισχύος 1.085 ίππων κινούν το ρετρο-φουτουριστικό αμάξωμα βάρους 1.300 κιλών στις πίστες του Gran Turismo 7.
Κάθε ηλεκτρικό μοτέρ περιστρέφεται περίπου με 25.000 στροφές ανά λεπτό και η συνολική ροπή των 1.020 Nm μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς. Το Vision Gran Turismo αντλεί τη σχεδιαστική έμπνευσή του από το Skoda 1100 OHC Spider του 1957, το οποίο αναπτύχθηκε για να συμμετάσχει στις 24 ώρες του Le Mans.
Με επικεφαλής τον Oliver Stefani, η σχεδιαστική ομάδα της Skoda δημιούργησε ένα εντυπωσιακό ανοιχτό μονοθέσιο, συνδυάζοντας στοιχεία από το θρυλικό 1100 OHC με νέα χαρακτηριστικά, όπως η διαιρούμενη πίσω πτέρυγα.
H νέα σχεδιαστική γλώσσα Modern Solid που χρησιμοποιείται για τα επερχόμενα ηλεκτρικά μοντέλα της Skoda δίνει και εδώ το παρών, με τους προβολείς σε σχήμα Τ και το ματ χρώμα αμαξώματος Explorer Green να αποτελούν τα χαρακτηριστικότερα παραδείγματα.
Ο οδηγός κάθεται στο κέντρο ενός μινιμαλιστικού ψηφιακού πιλοτηρίου, όπως ακριβώς σε ένα ανοιχτό μονοθέσιο της Formula 1. Το σπορ κάθισμα τύπου bucket είναι εξοπλισμένο με ζώνη έξι σημείων σε κόκκινο-πορτοκαλί χρώμα. Πάνω από το τιμόνι, ακριβώς στο οπτικό πεδίο του οδηγού, βρίσκεται η ένδειξη ισχύος.
Η οθόνη του cockpit δεν δείχνει μόνο την τρέχουσα ταχύτητα, την επιλεγμένη λειτουργία οδήγησης και το επίπεδο της μπαταρίας, αλλά απεικονίζει και την εικόνα της κάμερας οπισθοπορείας, εμφανίζοντας ανά πάσα στιγμή την περιοχή πίσω από το όχημα.
Κάθε ηλεκτρικό μοτέρ περιστρέφεται περίπου με 25.000 στροφές ανά λεπτό και η συνολική ροπή των 1.020 Nm μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς. Το Vision Gran Turismo αντλεί τη σχεδιαστική έμπνευσή του από το Skoda 1100 OHC Spider του 1957, το οποίο αναπτύχθηκε για να συμμετάσχει στις 24 ώρες του Le Mans.
Με επικεφαλής τον Oliver Stefani, η σχεδιαστική ομάδα της Skoda δημιούργησε ένα εντυπωσιακό ανοιχτό μονοθέσιο, συνδυάζοντας στοιχεία από το θρυλικό 1100 OHC με νέα χαρακτηριστικά, όπως η διαιρούμενη πίσω πτέρυγα.
H νέα σχεδιαστική γλώσσα Modern Solid που χρησιμοποιείται για τα επερχόμενα ηλεκτρικά μοντέλα της Skoda δίνει και εδώ το παρών, με τους προβολείς σε σχήμα Τ και το ματ χρώμα αμαξώματος Explorer Green να αποτελούν τα χαρακτηριστικότερα παραδείγματα.
Ο οδηγός κάθεται στο κέντρο ενός μινιμαλιστικού ψηφιακού πιλοτηρίου, όπως ακριβώς σε ένα ανοιχτό μονοθέσιο της Formula 1. Το σπορ κάθισμα τύπου bucket είναι εξοπλισμένο με ζώνη έξι σημείων σε κόκκινο-πορτοκαλί χρώμα. Πάνω από το τιμόνι, ακριβώς στο οπτικό πεδίο του οδηγού, βρίσκεται η ένδειξη ισχύος.
Η οθόνη του cockpit δεν δείχνει μόνο την τρέχουσα ταχύτητα, την επιλεγμένη λειτουργία οδήγησης και το επίπεδο της μπαταρίας, αλλά απεικονίζει και την εικόνα της κάμερας οπισθοπορείας, εμφανίζοντας ανά πάσα στιγμή την περιοχή πίσω από το όχημα.