Η έκθεση Retro Classics φέρνει στη Στουτγκάρδη πλήθος λάτρεις των κλασικών και σπορ αυτοκινήτων από όλο τον κόσμο. Από τις 25 έως τις 28 Απριλίου, η Porsche θα παρουσιάσει εκεί μια εξαιρετική επιλογή εκθεμάτων.

Το 1974, η Porsche παρουσίασε την πρώτη σειρά 911 Turbo στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού. Μια τεχνολογία που μετανάστευσε από το μηχανοκίνητο αθλητισμό στη σειρά παραγωγής με το χαρακτηριστικό τρόπο της Porsche. Στο Retro Classics θα παρευρεθεί για να μηλήσει και ο Μονεγάσκος οδηγός αγώνων και νικητής των 24 Ωρών του Le Mans Stephane Ortelli.

Ο Ortelli, που αναδείχθηκε νικητής στον 24ωρο αγώνα το 1998, με μία Porsche 911 GT1 μαζί με τους Laurent Aiello και Allan McNish, θα είναι διαθέσιμος για αυτόγραφα. Εκτός από το Turbo Talk, οι επισκέπτες του περιπτέρου της έκθεσης μπορούν επίσης να λάβουν μέρος σε ξεναγήσεις με θέμα τα 50 χρόνια Turbo.

Η Porsche θα παρουσιάσει την πρώτη 911 Turbo, εκείνη που έφερε την εταιρεία σε μια νέα εποχή. Το πρώτο στο είδος του μοντέλο, είναι μοναδικό, καθώς είναι η Porsche 911 Turbo «No. 1», την οποία έλαβε η Louise Piech (κόρη του Ferdinand Porsche) για τα 70ά γενέθλιά της το καλοκαίρι του 1974. Διαθέτει το στενό αμάξωμα της 911 Carrera και κινητήρα που αποδίδει 240 ίππους.

Το επόμενο στολίδι στο περίπτερο θα είναι μια 911 Turbo 3.0 Coupe του 1975. Αυτή η Porsche σε χρώμα Silver Green Diamond ήταν μία από τις πρώτες 30 Turbo που ολοκληρώθηκαν στο πλαίσιο κανονικής παραγωγής.

Ένα άλλο αυτοκίνητο που θα προσελκύσει το ενδιαφέρον είναι μια 911 GT2 με προεκτάσεις φτερών και πρόσθετες εισαγωγές αέρα. Προκειμένου να παρέχεται επαρκής αέρας στον κινητήρα Turbo, η ρυθμιζόμενη πίσω πτέρυγα διέθετε πλευρικά ανοίγματα. Ο εξοπλισμός του σπορ αυτοκινήτου του 1996 ήταν λιτός, διασφαλίζοντας ότι δεν υπήρχε ούτε ένα περιττό γραμμάριο.

Στην έκθεση παρουσιάζεται επίσης η 911 GT1 του 1998, ένα ελαφρύ αγωνιστικό αυτοκίνητο που ζυγίζει μόλις 970 κιλά. Διαθέτει ένα monocoque από ανθρακονήματα και ένα πλαστικό εξωτερικό κέλυφος. Ο υδρόψυκτος 6κύλινδρος κινητήρας 3,2 λίτρων με δύο turbo απέδιδε περίπου 550 ίππους. Χάρη στα πρωτοποριακά ηλεκτρονικά συστήματα του κινητήρα, η κατανάλωση καυσίμου ήταν πολύ χαμηλή, ένα καθοριστικό πλεονέκτημα στο Le Mans.

Η 911 Turbo S ήταν ένα από τα μόλις 435 μοντέλα που κατασκεύασε η Porsche Exclusive. Με απόδοση 450 ίππων, ο αερόψυκτος biturbo boxer κινητήρας ήταν ένας από τους ισχυρότερους της γενιάς 911 993.

Υπάρχει μια ιδιαίτερη ιστορία πίσω από το τελευταίο μοντέλο Turbo που θα εκτεθεί. Η 911 Turbo S “Duet” από το 2020 είναι το προϊόν μιας συνεργασίας μεταξύ της Porsche και του κατασκευαστή αεροσκαφών Embraer. Όσοι επέλεγαν τότε το επιχειρηματικό αεροσκάφος Phenom 300E μπορούσαν να αγοράσουν μια προσαρμοσμένη 911 Turbo S (650 ίππων) σε ασημί διχρωμία.