Μια Mercedes-Benz 300SL Roadster βγαίνει σε δημοπρασία
Η εικονιζόμενη Mercedes-Benz 300SL Roadster βγήκε σε δημοπρασία από την Hilton & Moss, μια από τις κορυφαίες εταιρείες αναπαλαίωσης παλαιών αυτοκινήτων.
Η εταιρεία έχει στενή σχέση με την Mercedes-Benz, καθώς ασχολείται με την αναπαλαίωση των οχημάτων της εδώ και 40 χρόνια.
Η συγκεκριμένη 300SL είναι η απόδειξη ότι η Hilton & Moss γνωρίζει πολύ καλά τα συγκεκριμένα οχήματα. Αφού έλυσαν εντελώς το αυτοκίνητο, επισκεύασαν τα αρχικά πάνελ στις ακριβείς προδιαγραφές του εργοστασίου, ενώ το θελκτικό roadster ξαναβάφτηκε στο ίδιο ανθρακί γκρι που είχε και όταν εγκατέλειψε τη γραμμή παραγωγής, περισσότερο από 6 δεκαετίες νωρίτερα.
Το εσωτερικό έχει αναπαλαιωθεί και αυτό, με το δερμάτινο σαλόνι να γυαλίζει σαν καινούργιο. Το νέο κόκκινο δέρμα έχει τεντωθεί στον ίδιο μεταλλικό σκελετό που βρίσκεται στο όχημα σχεδόν 70 χρόνια.
Τα μηχανικά μέρη της 300SL έχουν δεχθεί και αυτά την προσοχή που τους αρμόζει, μέχρι και την τελευταία βίδα. Ο κινητήρας έχει ανακατασκευαστεί πλήρως και είναι πανέτοιμος για «πολλά χιλιόμετρα χρήσης», σύμφωνα με την Hilton & Moss.
Βέβαια δεν είμαστε σίγουροι κατά πόσο ο επόμενος ιδιοκτήτης θα την οδηγήσει στους δημόσιους δρόμους. Η αναπαλαίωση έχει γίνει σε τόσο υψηλά στάνταρ που ίσως να θέλει να την διατηρήσει σε αυτή την κατάσταση, σε φυλαγμένο γκαράζ χωρίς επιπρόσθετα χιλιόμετρα στο καντράν.
Η τιμή της Mercedes-Benz 300SL Roadster δεν έχει ανακοινωθεί, καθώς θα βγει σε δημοπρασία. Κατά πάσα πιθανότητα όμως θα πωληθεί έναντι πολλών εκατομμυρίων ευρώ.
Η Mercedes-Benz 300SL παρουσιάστηκε το 1954, σαν μια ειδική έκδοση του W194, ενός αγωνιστικού της Γερμανικής εταιρείας. Έμεινε στην ιστορία για τις πόρτες της, οι οποίες ανοίγουν προς τα πάνω, σαν τα φτερά ενός γλάρου, δίνοντας και το ψευδώνυμο «Gullwing». Τρία χρόνια αργότερα, το 1957, απέκτησε και μια ανοιχτή έκδοση, η οποία ονομάστηκε Roadster και θεωρείται από πολλούς ως το πρώτο ανοιχτό supercar.
Η εταιρεία έχει στενή σχέση με την Mercedes-Benz, καθώς ασχολείται με την αναπαλαίωση των οχημάτων της εδώ και 40 χρόνια.
Η συγκεκριμένη 300SL είναι η απόδειξη ότι η Hilton & Moss γνωρίζει πολύ καλά τα συγκεκριμένα οχήματα. Αφού έλυσαν εντελώς το αυτοκίνητο, επισκεύασαν τα αρχικά πάνελ στις ακριβείς προδιαγραφές του εργοστασίου, ενώ το θελκτικό roadster ξαναβάφτηκε στο ίδιο ανθρακί γκρι που είχε και όταν εγκατέλειψε τη γραμμή παραγωγής, περισσότερο από 6 δεκαετίες νωρίτερα.
Το εσωτερικό έχει αναπαλαιωθεί και αυτό, με το δερμάτινο σαλόνι να γυαλίζει σαν καινούργιο. Το νέο κόκκινο δέρμα έχει τεντωθεί στον ίδιο μεταλλικό σκελετό που βρίσκεται στο όχημα σχεδόν 70 χρόνια.
Τα μηχανικά μέρη της 300SL έχουν δεχθεί και αυτά την προσοχή που τους αρμόζει, μέχρι και την τελευταία βίδα. Ο κινητήρας έχει ανακατασκευαστεί πλήρως και είναι πανέτοιμος για «πολλά χιλιόμετρα χρήσης», σύμφωνα με την Hilton & Moss.
Βέβαια δεν είμαστε σίγουροι κατά πόσο ο επόμενος ιδιοκτήτης θα την οδηγήσει στους δημόσιους δρόμους. Η αναπαλαίωση έχει γίνει σε τόσο υψηλά στάνταρ που ίσως να θέλει να την διατηρήσει σε αυτή την κατάσταση, σε φυλαγμένο γκαράζ χωρίς επιπρόσθετα χιλιόμετρα στο καντράν.
Η τιμή της Mercedes-Benz 300SL Roadster δεν έχει ανακοινωθεί, καθώς θα βγει σε δημοπρασία. Κατά πάσα πιθανότητα όμως θα πωληθεί έναντι πολλών εκατομμυρίων ευρώ.
Η Mercedes-Benz 300SL παρουσιάστηκε το 1954, σαν μια ειδική έκδοση του W194, ενός αγωνιστικού της Γερμανικής εταιρείας. Έμεινε στην ιστορία για τις πόρτες της, οι οποίες ανοίγουν προς τα πάνω, σαν τα φτερά ενός γλάρου, δίνοντας και το ψευδώνυμο «Gullwing». Τρία χρόνια αργότερα, το 1957, απέκτησε και μια ανοιχτή έκδοση, η οποία ονομάστηκε Roadster και θεωρείται από πολλούς ως το πρώτο ανοιχτό supercar.