To Hyundai Ioniq 5N είναι εδώ με μειωμένη τιμή
Η Hyundai ξεκίνησε τη διάθεση του νέου Ioniq 5 N και στην Ελλάδα, καθώς το σπορ μοντέλο είναι διαθέσιμο με μειωμένη προτεινόμενη λιανική τιμή τα 74.990 ευρώ.
Στην τιμή συνυπολογίζεται η προωθητική ενέργεια της Hyundai, η οποία ρίχνει την τιμή κατά 4.000 ευρώ σε σχέση με την αρχική τιμή πώλησης που υπολογιζόταν στα 78.990 ευρώ.
Να πούμε πως στην νέα τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται και το όφελος από το πρόγραμμα επιδότησης “Κινούμαι Ηλεκτρικά 3”, το οποίο αν υπολογιστεί, ρίχνει την τιμή αγοράς στα 65.900 ευρώ.
Τι αγοράζει όμως κάποιος με αυτά τα 65.900 ευρώ; Ουσιαστικά πρόκειται για το πιο γρήγορο αυτοκίνητο της κορεάτικης εταιρείας έως σήμερα.
To εκρηκτικό ηλεκτρικό μοντέλο είναι τετρακίνητο και κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνδυαστικά 650 ίππους στη λειτουργία N Grin Boost, με τις επιδόσεις να είναι επιπέδου supercar: 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4’’ και τελική ταχύτητα 260 χλμ./ώρα.
Οι νέες τεχνολογίες που ενσωματώνει το σπορ Ioniq 5 N υπόσχονται σύμφωνα με την Hyundai μοναδική οδηγική απόλαυση και σπορ αποτελεσματικότητα.
Μεταξύ αυτών των τεχνολογιών είναι το N Pedal που δίνει προτεραιότητα στη γρήγορη και συναρπαστική οδήγηση στις στροφές έναντι της καλύτερης εκμετάλλευσης της ενέργειας, το N Drift Optimizer που συμβάλλει στη διατήρηση της γωνίας drift, το N Torque Distribution που παρέχει τη δυνατότητα μεταβολής της κατανομής ροπής εμπρός και πίσω σε 11 επίπεδα και το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό e–LSD στον πίσω άξονα.
Επιπλέον, το N Grin Boost μεγιστοποιεί την επιτάχυνση με αύξηση της ισχύος για 10 δευτερόλεπτα και το N Launch Control παρέχει τρία διαφορετικά επίπεδα πρόσφυσης για την ταχύτερη δυνατή εκκίνηση. Η λειτουργία N Race βελτιστοποιεί περαιτέρω την αντοχή του αυτοκινήτου στην πίστα, δίνοντας στους οδηγούς πιο άμεσο έλεγχο της κατανάλωσης ενέργειας.
Στην καμπίνα του Ioniq 5 N ο διάκοσμος είναι έντονα σπορ, με στοιχεία όπως τα λογότυπα “N” και τα καθίσματα με ενισχυμένα πλαϊνά. Όπως και στο κανονικό Ioniq 5, βιώσιμα – ανακυκλωμένα υλικά εφαρμόζονται σε όλο το εσωτερικό. Χρησιμοποιείται επίσης ανακυκλωμένο χρώμα χρωστικής από ελαστικά και ανακυκλωμένο ύφασμα κάλυψης καθισμάτων από alcantara.
Ένα εκ των πρώτων Hyundai Ioniq 5 N που ήρθαν στους ελληνικούς δρόμους βρέθηκε και στα χέρια του MotorOne και σύντομα θα μπορείτε να διαβάσετε αλλά και να δείτε σε βίντεο την ολοκληρωμένη δοκιμή και την άποψή μας.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Στην τιμή συνυπολογίζεται η προωθητική ενέργεια της Hyundai, η οποία ρίχνει την τιμή κατά 4.000 ευρώ σε σχέση με την αρχική τιμή πώλησης που υπολογιζόταν στα 78.990 ευρώ.
Να πούμε πως στην νέα τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται και το όφελος από το πρόγραμμα επιδότησης “Κινούμαι Ηλεκτρικά 3”, το οποίο αν υπολογιστεί, ρίχνει την τιμή αγοράς στα 65.900 ευρώ.
Τι αγοράζει όμως κάποιος με αυτά τα 65.900 ευρώ; Ουσιαστικά πρόκειται για το πιο γρήγορο αυτοκίνητο της κορεάτικης εταιρείας έως σήμερα.
To εκρηκτικό ηλεκτρικό μοντέλο είναι τετρακίνητο και κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνδυαστικά 650 ίππους στη λειτουργία N Grin Boost, με τις επιδόσεις να είναι επιπέδου supercar: 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4’’ και τελική ταχύτητα 260 χλμ./ώρα.
Οι νέες τεχνολογίες που ενσωματώνει το σπορ Ioniq 5 N υπόσχονται σύμφωνα με την Hyundai μοναδική οδηγική απόλαυση και σπορ αποτελεσματικότητα.
Μεταξύ αυτών των τεχνολογιών είναι το N Pedal που δίνει προτεραιότητα στη γρήγορη και συναρπαστική οδήγηση στις στροφές έναντι της καλύτερης εκμετάλλευσης της ενέργειας, το N Drift Optimizer που συμβάλλει στη διατήρηση της γωνίας drift, το N Torque Distribution που παρέχει τη δυνατότητα μεταβολής της κατανομής ροπής εμπρός και πίσω σε 11 επίπεδα και το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό e–LSD στον πίσω άξονα.
Επιπλέον, το N Grin Boost μεγιστοποιεί την επιτάχυνση με αύξηση της ισχύος για 10 δευτερόλεπτα και το N Launch Control παρέχει τρία διαφορετικά επίπεδα πρόσφυσης για την ταχύτερη δυνατή εκκίνηση. Η λειτουργία N Race βελτιστοποιεί περαιτέρω την αντοχή του αυτοκινήτου στην πίστα, δίνοντας στους οδηγούς πιο άμεσο έλεγχο της κατανάλωσης ενέργειας.
Στην καμπίνα του Ioniq 5 N ο διάκοσμος είναι έντονα σπορ, με στοιχεία όπως τα λογότυπα “N” και τα καθίσματα με ενισχυμένα πλαϊνά. Όπως και στο κανονικό Ioniq 5, βιώσιμα – ανακυκλωμένα υλικά εφαρμόζονται σε όλο το εσωτερικό. Χρησιμοποιείται επίσης ανακυκλωμένο χρώμα χρωστικής από ελαστικά και ανακυκλωμένο ύφασμα κάλυψης καθισμάτων από alcantara.
Ένα εκ των πρώτων Hyundai Ioniq 5 N που ήρθαν στους ελληνικούς δρόμους βρέθηκε και στα χέρια του MotorOne και σύντομα θα μπορείτε να διαβάσετε αλλά και να δείτε σε βίντεο την ολοκληρωμένη δοκιμή και την άποψή μας.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ