Νέο Peugeot 3008: All Inclusive C-SUV
Το εξαιρετικά δημοφιλές 3008 αναβαθμίζεται σε όλους τους τομείς με στόχο να διατηρήσει τον πρωταγωνιστικό ρόλο της Peugeot στην κατηγορία
Το 3008 έφερε premium αύρα στη γκάμα της Peugeot και έγινε ένα εξαιρετικά δημοφιλές μοντέλο στην έντονα ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUV. Η ολοκαίνουρια γενιά του γαλλικού best seller έρχεται αναβαθμισμένη σε σχεδίαση, ανέσεις και τεχνολογία για να διατηρήσει την πλεονεκτική της θέση έναντι του ανταγωνισμού.
Το νέο Peugeot 3008 είναι έτοιμο να ξεκινήσει την εμπορική του σταδιοδρομία στην ελληνική αγορά, σε υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις και με πλούσιο παλμαρές τεχνολογιών που ανεβάζουν τον πήχη στους τομείς της απόδοσης, της άνεσης και της ασφάλειας.
Η τρίτη γενιά του 3008 βασίζεται στη νέα, εξαιρετικά ευέλικτη πλατφόρμα STLA Medium του Ομίλου Stellantis, η οποία έχει εξελιχθεί με έτσι ώστε να μπορεί να συνδυαστεί τόσο με υβριδικά όσο και με αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης.
Αισθητικά, το νέο 3008 ξεφεύγει από την κλασική λογική των SUV και υιοθετεί μια fastback σιλουέτα που αφενός ενισχύει τον δυναμισμό του αμαξώματος, αφετέρου βελτιώνει σημαντικά την αεροδυναμική (Cx 0.28), προς όφελος της απόδοσης και της οικονομίας.
Το μήκους 4,54 μ. κάνει επιβλητική την παρουσία του κυρίως χάρη στη νέα αισθητική του μπροστινού μέρους. Επίκεντρο είναι το νέο λογότυπο της μάρκας, από το οποίο «ανθίζουν» γεωμετρικά οι γρίλιες της μάσκας για να φτάσουν στις τρείς χαρακτηριστικές ‘νυχιές’ κάθε πλευράς. Οι τελευταίες, μαζί με τους εξαιρετικά λεπτούς προβολείς (τεχνολογίας LED σε όλες τις εκδόσεις), προσδίδουν μια εμβληματική φωτεινή υπογραφή στο μοντέλο.
Στο πλαϊνό μέρος ξεχωρίζει φυσικά η γραμμή fastback που ενισχύεται από την αιωρούμενη αεροτομή, ενώ πίσω πρωταγωνιστές είναι τα φώτα με τους τρείς όνυχες.
Παρόμοιο μίγμα φουτουρισμού και premium αύρας συναντάμε και στο εσωτερικό. Η φιλοσοφία Panoramic i-Cockpit αναβαθμίζει την εμπειρία στην καμπίνα του αυτοκινήτου, με το μικρής διαμέτρου τιμόνι και την μεγάλη, κυρτή γυάλινη επιφάνεια που αιωρείται στο ταμπλό και φιλοξενεί μια έγχρωμη οθόνη υψηλής ευκρίνειας 21 ιντσών.
Το αριστερό μέρος παίζει το δρόμο του πλήρως ψηφιακού και ποικιλοτρόπως διαμορφώσιμου πίνακα οργάνων, ενώ δεξιά βρίσκεται το αναβαθμισμένο infotainment που φροντίζει για υψηλού επιπέδου συνδεσιμότητα, πλοήγηση και ψυχαγωγία και συνοδεύεται από προηγμένες on-line υπηρεσίες.
Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μια ακόμη στενόμακρη οθόνη με χειριστήρια αφής iToggles που δίνουν άμεση πρόσβαση στις λειτουργίες του infotainment.
Το premium περιβάλλον ολοκληρώνεται από ατμοσφαιρικό φωτισμό με 8 αποχρώσεις, ποιοτικές επενδύσεις και πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, τόσο στη βασική έκδοση Allure όσο και στην πλουσιότερη GT. Στα πλεονεκτήματα του νέου 3008 συμπεριλαμβάνονται και οι μεγάλοι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές (520 λίτρα).
Peugeot E 3008 2024 (7)Peugeot E 3008 2024 (6)Peugeot E 3008 2024 (9)
Το νέο Peugeot 3008 διατίθεται με τρία εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης που υπόσχονται υψηλή απόδοση και οικονομία καυσίμου. Η έκδοση Hybrid των 136 ίππων συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 1.2 Turbo με ένα ηλεκτρικό μοτέρ που βρίσκεται ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά αποδοτικό σύστημα Mild Hybrid που, σε αστικές διαδρομές, μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο για περισσότερο από το 50% του χρόνου αμιγώς ηλεκτροκίνητα!
Η έκδοση Plug-in Hybrid (PHEV) κινείται από ένα αναβαθμισμένο επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα με ισχύ 195 ίππων. Διαθέτει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και μπορεί να καλύψει αποστάσεις ακόμη και πάνω από 100 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικά.
Το ηλεκτρικό E-3008 είναι το ισχυρότερο μοντέλο της γκάμας με απόδοση 210 ίππους. Η μπαταρία των 77 kWh υπόσχεται μεγάλη αυτονομία έως 527 χλμ. και μπορεί να φορτίσει από το 20% στο 80% σε μόλις 30’, σε ταχυφορτιστή 160 kW (DC). Αργότερα η γκάμα θα εμπλουτιστεί με μια ισχυρότερη προσθιοκίνητη έκδοση 230 ίππων με αυξημένη αυτονομία έως 680 χλμ., καθώς και μια τετρακίνητη με δύο ηλεκτροκινητήρες και απόδοση 320 ίππων.
Φυσικά, ιδιαίτερης μνείας έχει δεχθεί και ο τομέας της άνεσης και ασφάλειας στην οδήγηση. Η Peugeot με το νέο 3008 κάνει ένα ακόμη βήμα προς την ημιαυτόνομη οδήγηση, με το σύστημα Drive Assist Plus που χρησιμοποιεί όλους τους αισθητήρες του αυτοκινήτου (κάμερες, ραντάρ κλπ.) και δέχεται πληροφορίες από το δικτυωμένο σύστημα πλοήγησης.
Μοντέρνο αισθητικά μέσα κι έξω, εξελιγμένο τεχνολογικά για να κάνει κάθε διαδρομή άνετη και ασφαλή, εξοπλισμένο με προηγμένα συστήματα που κάνουν την εμπειρία μετακίνησης ξεχωριστή και με εξαιρετικά αποδοτικούς υβριδικούς και ηλεκτρικούς κινητήρες, το νέο Peugeot 3008 είναι η All Inclusive πρόταση στην κατηγορία των C-SUV.
Και όλα αυτά σε τιμές που κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα με του απερχόμενου μοντέλου (από 36.900 €), παρά την σημαντική αναβάθμιση σε όλους τους τομείς.
Το νέο Peugeot 3008 είναι έτοιμο να ξεκινήσει την εμπορική του σταδιοδρομία στην ελληνική αγορά, σε υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις και με πλούσιο παλμαρές τεχνολογιών που ανεβάζουν τον πήχη στους τομείς της απόδοσης, της άνεσης και της ασφάλειας.
Η τρίτη γενιά του 3008 βασίζεται στη νέα, εξαιρετικά ευέλικτη πλατφόρμα STLA Medium του Ομίλου Stellantis, η οποία έχει εξελιχθεί με έτσι ώστε να μπορεί να συνδυαστεί τόσο με υβριδικά όσο και με αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης.
Αισθητικά, το νέο 3008 ξεφεύγει από την κλασική λογική των SUV και υιοθετεί μια fastback σιλουέτα που αφενός ενισχύει τον δυναμισμό του αμαξώματος, αφετέρου βελτιώνει σημαντικά την αεροδυναμική (Cx 0.28), προς όφελος της απόδοσης και της οικονομίας.
Το μήκους 4,54 μ. κάνει επιβλητική την παρουσία του κυρίως χάρη στη νέα αισθητική του μπροστινού μέρους. Επίκεντρο είναι το νέο λογότυπο της μάρκας, από το οποίο «ανθίζουν» γεωμετρικά οι γρίλιες της μάσκας για να φτάσουν στις τρείς χαρακτηριστικές ‘νυχιές’ κάθε πλευράς. Οι τελευταίες, μαζί με τους εξαιρετικά λεπτούς προβολείς (τεχνολογίας LED σε όλες τις εκδόσεις), προσδίδουν μια εμβληματική φωτεινή υπογραφή στο μοντέλο.
Στο πλαϊνό μέρος ξεχωρίζει φυσικά η γραμμή fastback που ενισχύεται από την αιωρούμενη αεροτομή, ενώ πίσω πρωταγωνιστές είναι τα φώτα με τους τρείς όνυχες.
Παρόμοιο μίγμα φουτουρισμού και premium αύρας συναντάμε και στο εσωτερικό. Η φιλοσοφία Panoramic i-Cockpit αναβαθμίζει την εμπειρία στην καμπίνα του αυτοκινήτου, με το μικρής διαμέτρου τιμόνι και την μεγάλη, κυρτή γυάλινη επιφάνεια που αιωρείται στο ταμπλό και φιλοξενεί μια έγχρωμη οθόνη υψηλής ευκρίνειας 21 ιντσών.
Το αριστερό μέρος παίζει το δρόμο του πλήρως ψηφιακού και ποικιλοτρόπως διαμορφώσιμου πίνακα οργάνων, ενώ δεξιά βρίσκεται το αναβαθμισμένο infotainment που φροντίζει για υψηλού επιπέδου συνδεσιμότητα, πλοήγηση και ψυχαγωγία και συνοδεύεται από προηγμένες on-line υπηρεσίες.
Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μια ακόμη στενόμακρη οθόνη με χειριστήρια αφής iToggles που δίνουν άμεση πρόσβαση στις λειτουργίες του infotainment.
Το premium περιβάλλον ολοκληρώνεται από ατμοσφαιρικό φωτισμό με 8 αποχρώσεις, ποιοτικές επενδύσεις και πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, τόσο στη βασική έκδοση Allure όσο και στην πλουσιότερη GT. Στα πλεονεκτήματα του νέου 3008 συμπεριλαμβάνονται και οι μεγάλοι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές (520 λίτρα).
Peugeot E 3008 2024 (7)Peugeot E 3008 2024 (6)Peugeot E 3008 2024 (9)
Το νέο Peugeot 3008 διατίθεται με τρία εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης που υπόσχονται υψηλή απόδοση και οικονομία καυσίμου. Η έκδοση Hybrid των 136 ίππων συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 1.2 Turbo με ένα ηλεκτρικό μοτέρ που βρίσκεται ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά αποδοτικό σύστημα Mild Hybrid που, σε αστικές διαδρομές, μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο για περισσότερο από το 50% του χρόνου αμιγώς ηλεκτροκίνητα!
Η έκδοση Plug-in Hybrid (PHEV) κινείται από ένα αναβαθμισμένο επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα με ισχύ 195 ίππων. Διαθέτει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και μπορεί να καλύψει αποστάσεις ακόμη και πάνω από 100 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικά.
Το ηλεκτρικό E-3008 είναι το ισχυρότερο μοντέλο της γκάμας με απόδοση 210 ίππους. Η μπαταρία των 77 kWh υπόσχεται μεγάλη αυτονομία έως 527 χλμ. και μπορεί να φορτίσει από το 20% στο 80% σε μόλις 30’, σε ταχυφορτιστή 160 kW (DC). Αργότερα η γκάμα θα εμπλουτιστεί με μια ισχυρότερη προσθιοκίνητη έκδοση 230 ίππων με αυξημένη αυτονομία έως 680 χλμ., καθώς και μια τετρακίνητη με δύο ηλεκτροκινητήρες και απόδοση 320 ίππων.
Φυσικά, ιδιαίτερης μνείας έχει δεχθεί και ο τομέας της άνεσης και ασφάλειας στην οδήγηση. Η Peugeot με το νέο 3008 κάνει ένα ακόμη βήμα προς την ημιαυτόνομη οδήγηση, με το σύστημα Drive Assist Plus που χρησιμοποιεί όλους τους αισθητήρες του αυτοκινήτου (κάμερες, ραντάρ κλπ.) και δέχεται πληροφορίες από το δικτυωμένο σύστημα πλοήγησης.
Μοντέρνο αισθητικά μέσα κι έξω, εξελιγμένο τεχνολογικά για να κάνει κάθε διαδρομή άνετη και ασφαλή, εξοπλισμένο με προηγμένα συστήματα που κάνουν την εμπειρία μετακίνησης ξεχωριστή και με εξαιρετικά αποδοτικούς υβριδικούς και ηλεκτρικούς κινητήρες, το νέο Peugeot 3008 είναι η All Inclusive πρόταση στην κατηγορία των C-SUV.
Και όλα αυτά σε τιμές που κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα με του απερχόμενου μοντέλου (από 36.900 €), παρά την σημαντική αναβάθμιση σε όλους τους τομείς.