Formula 1: Όλη η δράση και το παρασκήνιο από το GP Αυστρίας
Ο Max Verstappen κατέκτησε τη νίκη στο σπριντ του GP Αυστρίας της Formula 1, αλλά αναγκάστηκε να δώσει μάχη με τον Lando Norris στους πρώτους γύρους, πριν απομακρυνθεί
Παρότι ο Max Verstappen αναγκάστηκε να δώσει μάχη στους πρώτους γύρους του σπριντ του Grand Prix Αυστρίας και έχασε για μία σύντομη ευθεία την πρωτοπορία, στη συνέχεια κατάφερε να απομακρυνθεί και να επικρατήσει για 3η φορά σε 3 σπριντ στη φετινή σεζόν της Formula 1.
O Ολλανδός Πρωταθλητής της Red Bull αναγκάστηκε και πάλι να δουλέψει αρκετά σκληρά -τουλάχιστον για τους πρώτους πέντε γύρους– για να κερδίσει. Ο Verstappen δεν είχε καταφέρει να απομακρυνθεί επαρκώς στους πρώτους γύρους για να βρεθεί εκτός εμβέλειας DRS και ο Lando Norris (που είναι λίγο συναχωμένος αυτό το Σαββατοκύριακο) κατάφερε να περάσει μπροστά για λίγο.
Ωστόσο, ο Βρετανός δεν υπερασπίστηκε την εσωτερική αρκετά σθεναρά στην επόμενη στροφή και ο Verstappen αντεπιτέθηκε άμεσα και ανέκτησε την πρωτοπορία. Στη μάχη αυτή, ο Ολλανδός ώθησε προς την εξωτερική τον Norris, επιτρέποντας στον έτερο οδηγό της McLaren, Oscar Piastri να επωφεληθεί, και να περάσει στη 2η θέση.
Ο Αυστραλός προσπάθησε να πιέσει τον Verstappen, ο οποίος όμως στη συνέχεια κατάφερε να απομακρυνθεί και να επικρατήσει χωρίς να απειληθεί. Ο Norris προσπάθησε να πιέσει τον team-mate του στο δεύτερο μισό του αγώνα, αλλά ο Piastri, οδηγώντας όπως πάντα πολύ ψύχραιμα, δεν έκανε κανένα λάθος και διατηρήθηκε μπροστά.
Στην ουσία, ο μοναδικός χαμένος από τους πρώτους τρεις ήταν ο Norris, ο οποίος δεν ήταν ευχαριστημένος για τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίστηκε τη μάχη με τον Verstappen (τον οποίο αποκάλεσε ερασιτεχνικό, καθώς άφησε «την πόρτα ανοιχτή»), ενώ η McLaren δεν είδε λόγο να δώσει κάποια εντολή στους οδηγούς της να ανταλλάξουν θέσεις. Ήταν η πρώτη φορά φέτος που οι δύο McLaren τερμάτισαν στις τρεις πρώτες θέσεις.
Στον 1ο γύρο, ο George Russell έχασε την 4η θέση από τον Carlos Sainz, αλλά κατάφερε να την ανακτήσει στον 8ο γύρο, για να τερματίσει εκεί που ξεκίνησε, αλλά δεν είχε την ταχύτητα να πλησιάσει τις McLaren. Ο Sainz είχε προβλήματα με τα φρένα της Ferrari και δεν είχε την ταχύτητα να διατηρηθεί στο DRS του Russell, ωστόσο κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον άλλο οδηγό της Mercedes, Lewis Hamilton, ο οποίος είχε δηλώσει από χθες ότι η ισορροπία του στησίματος που είχε επιλέξει δεν ήταν ιδανική.
O Charles Leclerc κατάφερε να περάσει άμεσα μπροστά από τις Alpine και σύντομα προσπέρασε και τον Sergio Perez. Οι δυο τους συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη οκτάδα, με το Μονεγάσκο της Ferrari να ανακάμπτει όσο μπορούσε από το χθεσινό πρόβλημα, παρότι είχε δυσκολίες με τα φρένα του να αναπτύσσουν διαφορετικές θερμοκρασίες και το μονοθέσιο να τραβά προς μία κατεύθυνση και δεν είχε το ρυθμό να επιτεθεί στους προπορευόμενους.
Ο Perez έκανε μία ακόμη απογοητευτική εμφάνιση, με προβλήματα υπερβολικής καταπόνησης ελαστικών. O Nico Hulkenberg δέχθηκε ποινή 10 δλ. και δύο πόντους στην αγωνιστική του άδεια, επειδή ώθησε εκτός πίστας τον Fernando Alonso.
Η πρώτη εκκίνηση δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ, καθώς υπήρχαν κάποιοι φωτογράφοι σε σε επικίνδυνο σημείο στην 1η στροφή και οι οδηγοί πραγματοποίησαν έναν επιπλέον γύρο σχηματισμού, που μείωσε τους συνολικούς γύρους από 24 σε 23. Όλοι οι οδηγοί αγωνίστηκαν με μεταχιρισμένη μέση γόμα ελαστικών (πέραν από αυτούς της Sauber που είχαν φρέσκο σετ), στις υψηλότερες θερμοκρασίες που είχαν να αντιμετωπίσουν μέχρι στιγμής αυτό το τριήμερο.
O Ολλανδός Πρωταθλητής της Red Bull αναγκάστηκε και πάλι να δουλέψει αρκετά σκληρά -τουλάχιστον για τους πρώτους πέντε γύρους– για να κερδίσει. Ο Verstappen δεν είχε καταφέρει να απομακρυνθεί επαρκώς στους πρώτους γύρους για να βρεθεί εκτός εμβέλειας DRS και ο Lando Norris (που είναι λίγο συναχωμένος αυτό το Σαββατοκύριακο) κατάφερε να περάσει μπροστά για λίγο.
Ωστόσο, ο Βρετανός δεν υπερασπίστηκε την εσωτερική αρκετά σθεναρά στην επόμενη στροφή και ο Verstappen αντεπιτέθηκε άμεσα και ανέκτησε την πρωτοπορία. Στη μάχη αυτή, ο Ολλανδός ώθησε προς την εξωτερική τον Norris, επιτρέποντας στον έτερο οδηγό της McLaren, Oscar Piastri να επωφεληθεί, και να περάσει στη 2η θέση.
Ο Αυστραλός προσπάθησε να πιέσει τον Verstappen, ο οποίος όμως στη συνέχεια κατάφερε να απομακρυνθεί και να επικρατήσει χωρίς να απειληθεί. Ο Norris προσπάθησε να πιέσει τον team-mate του στο δεύτερο μισό του αγώνα, αλλά ο Piastri, οδηγώντας όπως πάντα πολύ ψύχραιμα, δεν έκανε κανένα λάθος και διατηρήθηκε μπροστά.
Στην ουσία, ο μοναδικός χαμένος από τους πρώτους τρεις ήταν ο Norris, ο οποίος δεν ήταν ευχαριστημένος για τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίστηκε τη μάχη με τον Verstappen (τον οποίο αποκάλεσε ερασιτεχνικό, καθώς άφησε «την πόρτα ανοιχτή»), ενώ η McLaren δεν είδε λόγο να δώσει κάποια εντολή στους οδηγούς της να ανταλλάξουν θέσεις. Ήταν η πρώτη φορά φέτος που οι δύο McLaren τερμάτισαν στις τρεις πρώτες θέσεις.
Στον 1ο γύρο, ο George Russell έχασε την 4η θέση από τον Carlos Sainz, αλλά κατάφερε να την ανακτήσει στον 8ο γύρο, για να τερματίσει εκεί που ξεκίνησε, αλλά δεν είχε την ταχύτητα να πλησιάσει τις McLaren. Ο Sainz είχε προβλήματα με τα φρένα της Ferrari και δεν είχε την ταχύτητα να διατηρηθεί στο DRS του Russell, ωστόσο κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον άλλο οδηγό της Mercedes, Lewis Hamilton, ο οποίος είχε δηλώσει από χθες ότι η ισορροπία του στησίματος που είχε επιλέξει δεν ήταν ιδανική.
O Charles Leclerc κατάφερε να περάσει άμεσα μπροστά από τις Alpine και σύντομα προσπέρασε και τον Sergio Perez. Οι δυο τους συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη οκτάδα, με το Μονεγάσκο της Ferrari να ανακάμπτει όσο μπορούσε από το χθεσινό πρόβλημα, παρότι είχε δυσκολίες με τα φρένα του να αναπτύσσουν διαφορετικές θερμοκρασίες και το μονοθέσιο να τραβά προς μία κατεύθυνση και δεν είχε το ρυθμό να επιτεθεί στους προπορευόμενους.
Ο Perez έκανε μία ακόμη απογοητευτική εμφάνιση, με προβλήματα υπερβολικής καταπόνησης ελαστικών. O Nico Hulkenberg δέχθηκε ποινή 10 δλ. και δύο πόντους στην αγωνιστική του άδεια, επειδή ώθησε εκτός πίστας τον Fernando Alonso.
Η πρώτη εκκίνηση δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ, καθώς υπήρχαν κάποιοι φωτογράφοι σε σε επικίνδυνο σημείο στην 1η στροφή και οι οδηγοί πραγματοποίησαν έναν επιπλέον γύρο σχηματισμού, που μείωσε τους συνολικούς γύρους από 24 σε 23. Όλοι οι οδηγοί αγωνίστηκαν με μεταχιρισμένη μέση γόμα ελαστικών (πέραν από αυτούς της Sauber που είχαν φρέσκο σετ), στις υψηλότερες θερμοκρασίες που είχαν να αντιμετωπίσουν μέχρι στιγμής αυτό το τριήμερο.